Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Episodi viime viikonlopulta: Ajeltiin kaks päällä pois kaupungista. Reitillä säännöllisesti liikennevaloja ja niihin moottorijarrutuksia ja pysähtymisiä.

    Taas kerran lähestyessä valoja moottorijarrutus, kytkin pohjaan ja vaihdetta pienenmmälle. Heti kytkimen painamisen jälkeen moottori sammui . Mitään varoitusvaloja ei syttynyt. Heti, että mitä h..ttiä, yritys mäkistartilla käyntiin mutta vauhti oli jo niin hiljainen, että takapyörä vain meni lukkoon. Sitten vähän aikaa ohjaamo täynnä käsiä ja jalkoja. Lähti kuitenkin napista käyntiin ja matka jatkui .

    Inhottava tilanne, vilkas tie, vihreät palaa ja meikäläiset keskellä risteystä pysäyksissä. Onneksi ei ajettu päälle .

    Askarruttaa vain mikä aiheutti sammumisen. Kuuma ilma myötävaikuttamassa ( n. 26 astetta)? Tyhjäkäynti liian pienellä( käy n. 1000rpm)? Mistä säädetään? Toivottavasti ei ominaisuus.

    Loppumatka meni epävarmuus puserossa vastaavissa paikoissa varmistellen kaasulla, ettei varmaan käy uudestaan. Ei herättänyt vaimollakaan hirveästi luottamusta. Toinen kerta kyydissä. Täytyy tänäään vielä testailla turvallisissa oloissa samanlaista tilannetta.

    Niin tai näin, aiheutti ison särön lyhyen suhteen aikana kehittyneeseen luottamukseen pyörän toimivuuteen.

    Kommentteja?
    Nosigntoday
  2. #2
    Lainaa hanzki1 kirjoitti Katso viesti
    Episodi viime viikonlopulta: Ajeltiin kaks päällä pois kaupungista. Reitillä säännöllisesti liikennevaloja ja niihin moottorijarrutuksia ja pysähtymisiä.

    Taas kerran lähestyessä valoja moottorijarrutus, kytkin pohjaan ja vaihdetta pienenmmälle. Heti kytkimen painamisen jälkeen moottori sammui . Mitään varoitusvaloja ei syttynyt. Heti, että mitä h..ttiä, yritys mäkistartilla käyntiin mutta vauhti oli jo niin hiljainen, että takapyörä vain meni lukkoon. Sitten vähän aikaa ohjaamo täynnä käsiä ja jalkoja. Lähti kuitenkin napista käyntiin ja matka jatkui .

    Inhottava tilanne, vilkas tie, vihreät palaa ja meikäläiset keskellä risteystä pysäyksissä. Onneksi ei ajettu päälle .

    Askarruttaa vain mikä aiheutti sammumisen. Kuuma ilma myötävaikuttamassa ( n. 26 astetta)? Tyhjäkäynti liian pienellä( käy n. 1000rpm)? Mistä säädetään? Toivottavasti ei ominaisuus.

    Loppumatka meni epävarmuus puserossa vastaavissa paikoissa varmistellen kaasulla, ettei varmaan käy uudestaan. Ei herättänyt vaimollakaan hirveästi luottamusta. Toinen kerta kyydissä. Täytyy tänäään vielä testailla turvallisissa oloissa samanlaista tilannetta.

    Niin tai näin, aiheutti ison särön lyhyen suhteen aikana kehittyneeseen luottamukseen pyörän toimivuuteen.

    Kommentteja?
    Mulla samanlainen kokemus viimevuoden keväältä, tultiin risteykseen, vaihdoin vaihdetta pienemmälle ja moottori sammui, nostin kytkinmen kun ajattelin et kyl se siitä lähtee samantien käymään...oli hiukkasen soraa alla ja löi takapyörän lukkoon ja menimme vaimon kanssa mukkelismakkelis. Vaimolta murtui käsi ja multa murtui luottamus, menikin sit loppukesä luottamuksen palaamiseen. Epäilen viaksi samaa kuin mulla on kotilossa (VW Golf 2.0Tdi) kun tyhjäkäynti laskee moottorin ohjainlaitteeseen määritetyn ohjearvon alle 200 - 400 kierrosta niin ohjainlaite tuumii et moottori ei käy ja viheltää pelin poikki...ja sit ei lähde kuin startista...tuon tapauksen jälkeen oon yrittänyt pitää huolen siitä et kierrokset ei laske liian alas...toistaiseksi onnistunut
    Honda CB500Four -72
    Honda VF500 -84
    Honda CB600F -06
    BMW F800ST -09
    BMW F800GT -13
    BMW K1300GT -11
    Suzuki GSX 1300R -12
  3. #3
    Lainaa hanzki1 kirjoitti Katso viesti
    Kommentteja?
    Malli ja vuosi?
  4. #4
    Oliko tankissa kuinka paljon tavaraa?
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
  5. #5
    Mulla teki viime syksynä tota. Vaihdettiin iridium-tulpat ja joku pieni imuvuotokin löytyi jostain. Lisäksi kaikki liittimet tsekattiin.

    Lisäksi olen taikauskoisesti noudattanut noita ohjeita:

    http://f650cs.wikidot.com/correctly-...g-your-f650-cs

    Eipä ole sen jälkeen sammunut kertaakaan.
    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  6. #6
    Lainaa Nysse kirjoitti Katso viesti
    Oliko tankissa kuinka paljon tavaraa?
    Tankki lähes puolillaan. Malli on R 1200 GS vm -08
    Nosigntoday
  7. #7
    Eikös sillä testerillä näe että onko kenties tullut katkos polttoaineen syötölle. Niitä pumpun regulaattoreitahan niistä on hapantunut (myös allekirjoittaneella) ja jotain tuollaista voi silloin ilmetä.
  8. #8


    No nyt se matka pysähty sitten kokonaan !!! -kele. Töihin tulossa maalta. Bensavaroitus ehti palaa jonkun aikaa. Näytti range n. 53 km. Sitten kone kylmeni täysin. Parin starttauksen jälkeen röpötteli vähän aikaa ja sammu.

    Pyörä nyt 60km päässä tien varressa, ite sain liftin. Täytyy lähteä sitä pelastaan.

    Tää päivä meni nyt näin.
    Nosigntoday
  9.  
  10. #9
    Alkuperäiseen kysymykseen vastaisin että ei ole ominaisuus. Oma pyöräni ei ole koskaan tehnyt tuota.
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09