Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Aikaisemmin aloitin keskustelin aiheesta sulake palaa heti virta-avaimen kääntämisestä. Jep.. olen tutkinut enemmän kuin laki sallisi noita sähköjohtoja ja tehnyt monenlaisia virityksiä ja purkuhommia . Ja löytyipähän yksi sininen johto, joka lämpesi ihan savuksi asti . Oli oikeanpuolen valokatkaisijalle menevä johto.
    Kysymys kuuluupi; onko nyt kyseessä katkaisinvika vai joku muu.. nasautin johon poikki ja loppupahan savuaminen. Ei kyllä tullut valojakaan.. homma jatkuisi huomenna tai ylihuomenna joten kaikkia mielenkiintoisia ehdotuksia voisi nyt heitellä tulemaan ihan vapaasti. Entäpä jos ohitan koko katkaisijan ja liitän ne kolme johtoa erilaiseen katkaisijaan.. en vielä kokeillut; lämpeneekö johto ei voi tietä piotä soitta

    joo ja edelleen kohteena tuo 535 vikara
  2. #2
    Pura se kahvan runko jossa katkaisijat, on luultavasti siellä maissa stongaan. Varo irtojousia. Voi jopa pystyä korjaamaan.
    FJR -17
  3. #3
    Onko yhtään samanvärisiä johtoja? UK version skema;
    http://www.viragotech.com/wiring/89_96_uk_XV535.jpg

    Komppaan Tindeä, luultavimmin valokatkaisija maissa. Yleismittarilla helpoin testailla.
  4. #4
    Isä ukon viragossa, joskus aikoinaan lämpeni johdot. Ja valot eivät toimineet. Syyllinen löytyi johtonipusta emäputken kohdalta. Oli sieltä hankautunut melkein poikki, maadoitti juurikin sopivasti.

    Tosin oli tonninen versio.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

    Yamaha FJR 1300A -08
  5.  
  6. #5
    Lainaa ilkka75 kirjoitti Katso viesti
    Isä ukon viragossa, joskus aikoinaan lämpeni johdot. Ja valot eivät toimineet. Syyllinen löytyi johtonipusta emäputken kohdalta. Oli sieltä hankautunut melkein poikki, maadoitti juurikin sopivasti.

    Tosin oli tonninen versio.
    Niisseon.. tuo katkaisijahomma on niin paljo yksinkertanen jotta se ei millään pysty ees menemään oikosulkuun (kaksi peltilevyä ja niitten välissä muovinen liuku yhistämässä johtoja).. jotta johtonippua vaan enämpi auki ja muuta ko löytämään vikajohtoa. Nimittäin tuo katkasija on jo kolmena kappaleena stongan päällä ollu jo tovosen.. ja johot kaikki erillään. Että tuota.

    Ja kiitos tuosta kaaviokuvasta.. sen mukaanhan tuo näyttäsi jotta yksi johto menee mittarille ja runkolinjaa pitkin pääkytkimelle.

    Että tuota.. peukalonpaksunen johtonippu vaan auki ja näin

    Jos joskus sattusi käymään sillä viissiin että vikapaikka löytysi nin mahtaa se olla pikku pää sekasin kun kaikki nuo johot taas löytävät omalle littimelleen ja vielä suojaan suurilta tuulenvireiltä ja muilta ajoviiman mukanaan tuomilta otuksilta