Etsitään PK-veturia torstai ajeluihin..
Vaatimukset:
1. Hyvä kokemus letka-ajoista.
2. Ei eksy.
3. Ripeä.
4. Kestää arvostelun.
5 Kehuminen ei nouse hattuun.
Palkka: Pullakahvit
Työsuhde edut: Oma pyörä ja omat bensat.
Työhaastattelu ja työhön opastus: 16.5. klo 17.30 jossain bensa-asemalla![]()
Terveisin Reiska
- Kawasaki Z1000SX -
![]()
Katotaan ens torstaina jos paikka on vielä täyttämättä![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
, toivotaan että veturi löytyy
Onkohan jotain peliriippuvuutta ilmassa, mua se ei estä ainakaan![]()
Kawasaki Z1000 -09
Kuullostaa ihan Reiskan duunilta.....
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Palkanmaksuun soisi kyllä tulevan enemmän varmuutta. Viime vuosina vanha tapa on ollut aikalailla samojen kolmen neljän herrasmiehen vastuulla. Vaikken itse letkoja sattuneesta syystä vedäkkään, enkä osallistu samasta sattuneesta syystä possupaikallekkaan tällä kaudella, toivoisin silti että letkailijat ottaisivat tämän vanhan tavan uudestaan asiakseen. Veturi ja perämies tekee oikeasti aikalailla töitä omasta taskustaan sen eteen että kanssamoottoripäät saisivat keskittyä vain naatiskelemaan. Veturin suurin ja se näkymättömin työ tehdään usein jo ennen varsinaista letka-ajelua ja perämies on se joka varmistaa että ketään teistä ei jätetä ja varsin usein palaakin kotiinsa ajoasu kurassa. Nämä samat mutkateiden mesenaatit sijoittavat usein jopa useita satoja euroja pelkästään navigointi- tai radiopuhelinjärjestelmiin vain siksi että reitti rokkaisi ja että tieto kulkee keulan ja perän välillä, teidän iloksenne ja turvaksenne.
Eli letkailijat, ottakaapa nyt sydämen asiaksenne muistaa veturia ja peräsmiestä sillä pikku nisulla ja kuumalla juomalla. Pikkuinen ele josta jää puurtajille niin kovin hyvä mieli. Ja tämähän koskee toki kaikkia letkoja, kaikkialla maassamme.
Viimeksi muokannut: GuessWho; 16.05.2013 klo 00:04.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Siis niin sanottu kolehti purkki!!!![]()
29v
sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
yamaha r1
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Kohta alkaa jo verottaja seuraamaan letka-ajoja.
Huutoäänestys?
Toivottavasti saadaan pk letkoihin lisää ryhtiä(lue:vauhtia)ja jyrkempiä mutkia tulevaisuudessa,nykyisiä ja ei niin nykyisiä vetureita YHTÄÄN moittimatta!
Elämäntapatyhmä
Mä olen yhden hyvin epävirallisen lyhyen PK-letkan vetäny ja voisin harkita joskus harvoin niin tekeväni uudestaankin... Torstai on aika harvoin sovelias päivä. Omissakin letkoissa riittää duunia!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Reiska, toi kuulostaa ihan sun paikalta.
Kannatetaan!
Ja Kelvotonhan on jo melkein lupautunut, vai mitä ilu????
Trust your instincts, be yourself!
Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
Reiska vois lisätä tonne vielä yhten kohdan..
6. Ei provosoidu
![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Voisinhan itsekin harkita, kun on tullut taannoin joku reittikin piirreltyä. Vaan toi kohta 2. Saati kohta 3. Tai entäpä 4. Vai oiskohan sitä jotain oppinu matkan varrella. :P
Our Lady of Blessed Acceleration, don't fail me now!
Alla: BMW S1000R '14 | BMW F800R '09
Taakse jäi: Yamaha R1 '06 | MV Agusta Brutale 675 '12 | Kawasaki GPz 1100 '83 | Yamaha YZF600R '03 | Kawasaki SR650 '82