Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Minkälaisia kokemuksia väellä on KoneSunin (Lappeenranta) pyörähuollosta?

Pärräpää
    Huollosta ei kokemusta, mutta varaosamyynnistä ei saa henkilöä ainakaan puhelimella kiinni. Taidan tilata varaosat vaikkapa "eräästä Tamperelaisesta" BMW-pyörien myyntiliikkeestä. Ehkä siellä joku vastaa puhelimeen.
    K1200LT
    Lainaa Ku_ukkeli kirjoitti Katso viesti
    Huollosta ei kokemusta, mutta varaosamyynnistä ei saa henkilöä ainakaan puhelimella kiinni. Taidan tilata varaosat vaikkapa "eräästä Tamperelaisesta" BMW-pyörien myyntiliikkeestä. Ehkä siellä joku vastaa puhelimeen.
    Eikä vastaa sähköposteihin...

Pärräpää
    Soittopyyntö ei myöskään auta..
    CBR 600F F4 -00

Pieru on perseestä!
    Minuukin kiinnostaisi kuulla kokemuksia tämän liikkeen huollosta. Soittamalla ja sähköpostilla ei tosiaan tunnu tavottavan...
    :-)
    Vieläkö KoneSunilla on BMW-pyörien huoltoa? Keväällä laitoin mailia, vastausta ei koskaan tullut.
    Per aspera ad lunam!
    Lainaa vollano kirjoitti Katso viesti
    Minuukin kiinnostaisi kuulla kokemuksia tämän liikkeen huollosta. Soittamalla ja sähköpostilla ei tosiaan tunnu tavottavan...
    Eikä paikanpäälläkään käymällä saavan mitään aikaan. Soutuveneestä isompaa tinkailin kesällä paikanpäällä, silloin myyjälle tuli puhelu ja lopetti mun kanssa kaupanteon. Vartin jälkeen poistuin itsekin

JA venekauppaa kannattaa oikeasti käydä syksyllä, kuuden tonnin pyynti kesällä (ja parin-kolmen satkun tinkivara) oli nyt syksyllä 3800e toteutunut kauppa (ei tuossa liikkeessä)
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Säälittävää vikinää tämäkin osasto pullollaan. En tarkoita nyt pelkästään tätä Suni-osastoa vaan monta muutakin yhtälailla. Aikuiset äijät, tosimotoristit, urputtaa netis toisilleen ku ei niiden puheluun oo vastattu. Ehkäpä siellä kaupassa on niitä paikan päälle vaivautuneita tiskillä asioimassa jonoksi asti. Uskomatonta porukkaa.
    Lainaa NBM kirjoitti Katso viesti
    Säälittävää vikinää tämäkin osasto pullollaan. En tarkoita nyt pelkästään tätä Suni-osastoa vaan monta muutakin yhtälailla. Aikuiset äijät, tosimotoristit, urputtaa netis toisilleen ku ei niiden puheluun oo vastattu. Ehkäpä siellä kaupassa on niitä paikan päälle vaivautuneita tiskillä asioimassa jonoksi asti. Uskomatonta porukkaa.
    Tuossa yläpuolella joku oli yrittänyt paikan päälläkin saada palvelua - laihoin tuloksin.
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Joillakin (säälittävillä?) ihmisillä tuppaa olemaan työ, perhe ja muutama muukin este, jonka takia paikan päälle raahautuminen esimerkiksi huoltoajan sopimiseksi ei vaan ole kertakaikkiaan kohtuudella mahdollista. Jos kauppa käy niin hyvin, että ei ole koskaan aikaa vastata puhelimeen, niin kenties olisi aika laajentaa toimintaa lisähenkilön muodossa.
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Tuossa yläpuolella joku oli yrittänyt paikan päälläkin saada palvelua - laihoin tuloksin.
    Säälittävä kyllä olin, tunnustettakoon. Tiskillä ei ollut jonoa mutta puhelu ohitti paikanpäälläolon silti. Tosimotoristi olis kyllä pöräyttänyt v2:lla sisään kuten harrikkamies muistelmissaan. Mutta sellaista ei nytkään ollut
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Huollosta ei ole kokemusta vielä. Tulevan talvisäilytyksen aikana tarkoitus teettää iso huolto.

Itse olen saanut vastauksia sähköpostiin. En ehkä samana päivänä mutta kuitenkin.

Palvelua olen siis saanut sähköpostilla, puhelimitse sekä paikanpäällä. On ollut tilanteita, että paikanpäällä käydessä siellä on ollut useampia asiakkaita, mutta kun oma vuoro on tullut, niin hyvin olen saanut asiani hoidettua.
    ex VFR 1200F 2010
  13.  
    Kyl siel pojilla on kädet täyn töitä. Liian vähän henkilökuntaa. Pikkase malttia, ni saa palvelua. Kahteen sähköpostiin en kyl miekää saanu vastausta, ni menin sit paikanpäälle ja ajan sain.