Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Noni, mörön penkki vuotaa. 2005 620. Mitä olette tehneet kyseiseen vaivaan? Uusi penkki, (mutta mistä, lienee arvokas, orkkikseen taipuisin vai onko varustepenkit jotenkin parempia), verhoilu (keinolla vai aidolla ja missä pääkaupunkiseudulla?) vai tena?
    Ei ole kokemusta, mutta jossain joku oli oikein kehunut kyseistä puljua.

http://www.topsellerie.com/en-fi/DUC...bike_4_51.html
    Suzuki Gsx 1400 -02
    Gsx-R 1000 -15 ratapyörä
    GT500 -78
    Jupiter Sport 50 -60
    --
    Suzuki Gsx-R 1216 Turbo -90
    KTM 640 -08
    KTM 640 -07
    Yamha R6 -03

It´s not how you drive, it´s how you arrive.
    Loistotyötä sopuhintaan. Suurin homma taitaa olla vanhan satulan pakkaamisessa ja lähettämisessä sinne. Tässä vaiheessa ajokautta voi myöskin olla turhauttavaa katsella pari viikkoa satulatonta Ducatia.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Itse hankin '06 620:een Sargentin touring-penkin. Tuhannesti parempi kuin mörön oma penkki. Ei tuo halpa ole (400e), mutta takamus kiittää. (tosin se muuttaa ajoasentoa sen verran että voit tarvita handlebar risereita)

Edit: jos lähetät penkkisi huoltoon, niin multa saa Helsingin keskustasta lainaksi orggis-penkin.

Edit2: tervetuloa kokeilemaan myös Sargenttia jos kiinnostaa
    Lainaa Tombouser kirjoitti Katso viesti
    Noni, mörön penkki vuotaa. 2005 620. Mitä olette tehneet kyseiseen vaivaan? Uusi penkki, (mutta mistä, lienee arvokas, orkkikseen taipuisin vai onko varustepenkit jotenkin parempia), verhoilu (keinolla vai aidolla ja missä pääkaupunkiseudulla?) vai tena?
    Sargentilta ainakin laatupenkki mutta tuo Tena on TosiMiehen ratkaisu !
    Honda XL1000VA 2006
    Penkkejähän on ebay pullollaan, näyttäisi olevan 100€ molemmin puolin.
    Fillari
  7.  
    Jos se muuten on kuoseissa, mutta päällyste rikki niin suosittelen kysymään jostain verhoomosta mikä nyt tekee huonekalu-/autoverhoilu töitä. Itse olen kolmeen teettänyt em. työn ja aikaa siinä ei kauaa mene ammattilaiselta. Hinta oli mun kohdalla vaihtotalous perusteinen, niin siihen en osaa sanoa mitään