Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
    Onko kukaan koskaan ostanu kyseisestä paikasta mopotinta? sielä olisi myytävänä muutama edullinen mopo joita olen harkinnut avovaimolle,mutta kiinnostaisi kuulla kokemuksia (hyviä ja huonoja) onko mopot ok? luotettavaa toimintaa? yritysksen www sivut löytyvät nettimopon kautta: MP-Tukku

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    No sviddu,kovasti on tätä luettu muttei tunnu kukaan puljussa käyneen,no mä käyn lauantaina ja kerron minkälaisen kikottimen mammalle ostin voi tulla melko vilponen ajaa tuusulasta tampereelle

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Täten ilmoitan ostaneeni puljusta kaksi mopoa. Mulle sattui mahtava mäihä, ne oli hintaansa nähden turhankin hyviä. Molempia kaipaan

Se on kumminkin niin, että itse joudut katsomaan sen yksilön. Ennen vanhaan kiistatilanteessa kaupan purkukin olis käyny. Mulle ne vaihto kytkinlevyt ilmasiks, ku rupes kahdessa viikossa luistaan.

Se on ristiriitainen paikka, mutta jos jotain itse ymmärrät, hinta/laatusuhde on hyvä.

PS. Se skaala on sit tosi rupisista ihan ehtayksilöihin
    ... jotain piti muistaa
    Kaveri, 2 ex-duunikaveria ja naapuri ovat ostaneet mestasta yhteensä 4 kpl mopoja. Noissa ainakaan ei ole ollut mitään probleemia kaupan teossa tai vehkeissä.

Ite oon ollut kerran paikalla kun tuontilastia on purettu. Mopot tulevat "nuppikuormittain" nipussa joten kalustoa on tosiaan laidasta laitaan.

Toisaalta ei kai kukaan oikeasti oleta ostavansa jotain takuunalaista vehjettä jos tuolta valitsee jonkun parin kolmen tonnin vehkeen jolla on ikää yli kymmenen vuotta ja kilsat ja historian tietää luoja vaan ei kerro?

Ennen vehkeillä oli jonkinlainen takuu mutta myyjänä kirjaisin noiden halvimpien mopojen kauppakirjoihin että myydään korjattavaksi/purettavaksi tjsp.
    XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
    Ihan pikkasen auttaa, että ne tulee Saksasta. Niissä on Saksan katsastustodistukset mukana ja joissain –toisessa mun vanhoista mopoista oli uskomattoman pedantit huoltokirjat.

Tsekkasin ton sortimentin. Näyttäs olevan ainakin kuvanippu ny paremmasta päästä. Ei oo iso talli, joten tossa lienee melkein kaikki. Rupisimmat puuttunee
    ... jotain piti muistaa
    Joo mä ajattelin käydä hakemassa ton gpz 500s:n, kilometreistä viisi jos laite vaan toimii, ja toi hinta -94 uus korisesta gpz:sta ei todellakaan ole paha,moni pyytelee 3-4t€ joten jos vaan tekniikka kunnossa niin siinä on Hannalle loistava aloittelu pyörä mikä ei ole hinnalla pilattu!(vähän jännittää kun on kawa,ja minä hondamies ) sit kun neiti kyllästyy tehonpuutteeseen ja hommaa uuden, niin tolla voi sitten käydä radalla leikkimässä ilman pelkoa että kaatuu (on nimittäin paljon halvempi kaataa kun fireblade)

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Valintasi on varmaan hyvä, mutta ny on kylmä. Toi peli on varmaan seissy, joten se pitäis vetästä moottoritiellä punarajalle, jotta näkis paljon tiivisteet vuotaa.

Hyvä hinta/laatusuhde, mutta se pitkä seisonta tuo usein tiivisteiden vaihtotarpeen. Siksi on usein huvittavaa seurata ihmisten kirjoittelua pelkistä kilometreistä. Tosi "asiantuntemusta"
    ... jotain piti muistaa
    Ostelin pari vuotta sitten enskakäyttöön saksantuontisen NX650:n Hondan. Pyörä oli luvatun kaltainen ja muutenkin hommat rekisteröinteineen ja kaikkine muine kaupankäyntiin liiittyvine toimintoineen ok. Pyöristä ei niin kamalasti tuntunut
    tietävän, mutta ei kyllä liikoja luvannutkaan.
    Jänis kaatui kesken lennon, mutta pääsi kuitenkin jatkamaan mopolla matkaansa...
    Toi gepazi on tullu tonne liikkeelle viime sunnuntaina (myyjän mukaan) on kuulemma itse ton tuonu saksasta vuosi sitten ja tämä jannu joka sen osti oli tuonu sen kesän jälkeen samaan paikkaan ja vaihtanu isompaan,tod.näk siihen gpz 1100:seen joka tuolla oli vielä viimeviikolla myynnissä,joten ei pitäisi olla kauan seissy,mutta se selviää la. kun käyn tsekkaamassa laitteen (mikäli ei lunta tule) myyjällä oli kyllä rento asenne hommaan

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Olen ostanut Matilta 8 pyörää (ja yhdellä ajanut kesän itse) ja jokaisen olen myös myynyt eteenpäin (eikä ole yhtään valitusta tullut) niin, että olen saanut niistä vielä kunnon katteen välistä, että ei ne kovin paskoja voi olla...
    aina noit menee...noit menee aina.
    Tarkoitus ei ollu ruveta estoitta yksinomaan kehumaan. Mähän oisin voinu tehdä sen: mulla ei oo mitään valittamista.

Toi oli järjellisen hintaista mopokauppaa. Prkle: ny on vaan suomimopoja, joista oon maksanu itteni kipeeksi ja vielä maksan jostain "auktorisioduista huolloista". Vittu, ku tuntuu tyhmältä

Se vaan, ikä tulee vastaan ja jos haluaa tsekkaa tän nykytekniikan, ni siitä joutuu maksaan. Mitään ylivertaista, en "virallisten maahantuojien" touhuissa oo havainnu. Kannatan edelleen näitä "matteja".
    ... jotain piti muistaa
    Tarkennetaan tota omaa aiempaa kommenttia sen verran, että yleisesti ostettaessa yli kymmenen vuotta vanhaa mopoa parilla kolmella tonnilla niin ei kovin kummoista takuuta voi olettaa saavansa. Heitto ei kohdistunut ko. liikkeeseen (eikä tuontimopoihin).

Itellä ei ole todellakaan ole teknistä asiantuntemusta mopoista mihin olen tosin löytänyt onneksi toistaiseksi toimivan ratkaisun; merkki on Honda, ostan uutena, huollatan liikkeessä ja vaihdan kun takuu menee umpeen *

Sikäli ehkä kieroutunutta että kotilo on jo kolmas saksantuonti (itse haettuna) ja sen vuoksi viimeiset vuodet on autoilu ollut kilsakorvaukset huomioon ottaen ilmaista.

Saksalaisesta dokumentaatiosta: esim. edellisessä tuontikotilossani oli täydellisen huoltokirjan lisäksi esittää kaikki katsastustodistukset ja kaikki autolle tehtyjen huoltotoimenpiteiden kuitit aikajärjestyksessä sekä kirjallinen selvitys auton historiasta ja kolaroimattomuudesta allekirjoituksineen.

XX -06 (2012 - 2014)
    Yamaha R1 -08 kilvetön (2010 - 2012)
    GSX-R 1000 k8 (2010)
    XX -08 (2008-2010)
    XX -05 (2005-2008)
    CBR 600 F4 -00 (2001-2005)
    Kappas! Siellähän oli yksi aigaash passelin värinen "Reiskakin" Ainoa että se oli varustettu sillä möhkömmällä katevaihtoehdolla ja siitäkin vain 1/2 Mutta muuten jos kestävää käyttöpyörää, niin voisi jopa suositella kokeilemaan, itse koko fillaria edes näkemäti
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Mulla on vain hyviä kokemuksia Matin kanssa tehdyistä kaupoista.
    Ja kyllä Masa prätkät tuntee, eri asia onko kerennyt perinpohjin testata k.o. yksilön. Sama juttu kaikilla myyjillä.
    Se on taas ostajan homma se.

Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
    Jeps,Matin kans kaupat tehty wikasakista,oli aika hiljanen mies ei edes sanonu mitään kun raahattiin kwaakku hallista ulos ja vedäteltiin sitä ilman kypärää siellä teollisuusalueella sitten kun saatiin testeistä tarpeeksi matti tuli kysymään että oliko se hyvä mopo oli päältäpäin todella siisti,kävi nätisti,oli jopa parempi kun mitä Matti mopoa kuvaili kun ruettiin tekemään papereita Matin ainoa kysymys oli: Mille päivämäärälle päivään myyntiosan? ihan positiivinen kokemus kaikenkaikkijaan,jotenkin vaan tuntui ettei Matti kauheesti ymmärtäny mopoista...

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Huomenissa tulee tuolta haettua gpz 500 . Eiköhän tuo ekana pyöränä mene hetken aikaa.
    Ainakin jos oikeasti kunnossa on.

Edit: Ja hintaa siis tingitty 200e alaspäin.

Matti on kingi

Kävin vaihtamassa pyörän ja Masa sano että siitä saa 5500 vaihdossa.Normaalisti käytettyjen ajoneuvojen kaupassa näet tässä tapauksessa ajokkisi myynnissä seuraavana päivänä tuplahinnalla.

Matti oli tarkistanu hintaa alaspäin satasen, bemu on myynnissä 5400,-

Aivan loistavaa kaupankäyntiä, ei tarvi ihmetellä.Tietty jos takuuhuoltojen kanssa tulee jotain sanomista niin ilmoittelen, mutta epäilen kyllä vahvasti...äijä tuntuu ihan ilokseen huoltavan ja kiillottelevan niitä pyöriään
    Hissuttelija
    Mp-Tukusta ostin GPZ 1000 RX:äni reilu vuosi sitten huimaan 2100 euron hintaan. Eipä ole valittamista ollut reilun 14tkm jälkeenkään . Hintaa Matti laski parisataa alaspäin kun koeajon perusteella huomautin etujarrulevyjen mahdollisesta kieroudesta. Alkuperäinen hintapyyntö oli siis 2300 eur. En ole kyllä jarrulevyjä vieläkään vaihtanut, pieneen nypytykseen jarruttaessa on jo tottunut *.

Jos räksän vielä jossain vaiheessa toisenlaiseen Kawaan vaihdan, niin muistan kyllä tarkistaa Mp-Tukun tarjonnan. Hyvää ja reilua palvelua kaikin puolin!
    Kävin hieraisemassa kaupat näin talvea vasten ja kohtuu luottavaisin mielin odotan kevättä.
    Mitä olen ymmärtänyt, niin mies pitää sanansa ja homma toimii.

Rento ja faktapohjainen asenne, saa meikäläiseltä plussat!
    Ajuri ei sääennusteita kattele!
  20.  
    Pyörän kävin noutamassa, puhelun perusteella ajokuntoinen vekotin, etujarrun puute vaivasi (jarrukahva pohjassa renkaan sai työntämällä pyörähtämään) puljun kaverin mukaan jarrussa ei vikaa... Onneksi oli vankkurit mukana, ikävä savoon sellasenaan ois ollu ajella! Muuten hintaansa nähden ok laite siitä tulee, ku sorvataan uuteen uskoon... Varauksella suosittelen.