Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Tulipa käytyä tuollakin ihmettelemässä.
    Pienet on myyntitilat, huoltotilaa senkin edestä.

Ohjaustankoa kyselin, sellainen löytyi hyllystä (LSL) ja todella sopivaan hintaan, mallattiin ja mitattiin vielä, että sopii.
    Seuraavaksi päiväksi olisi kuulemma löytynyt muitakin malleja tilaamalla.

Mukaanhan en sitä vielä mopolla ottanut, mutta varaukseen jäi, jotta kotilolla noudan pois.

Mainostavat, että mm. Stormin kautta tavaraa voidaan tilata, joten täälläpä asioidaan jo ihan kannatusmielessä jatkossakin.
    Honda CBR 1000F -92
    Suzuki Gsx 600F - 95
    Toivottavasti menestyy kun on niin syrjäisessä paikassa liike.
    Tuolta alueelta parisen vuotta sitten juuri lopetti eräs mp-liike toimintansa..
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18

Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
    Ei hintoja tarvi vertailla tän putiikin kanssa. Kohdillaan just eikä melkein. Taitaa osa mennä jo persnettoon

Asiakaspalvelussa jätetty kulmapaita hyllyyn ja asiointi sujuu kuin harrastaja toiselle.

Koitetaas nyt tukea niin saa jotain vaihtoehtoja pysymään tällä kylällä.
    Hyvä palvelu, oma rengas mukana "alta alle" 25€
    ..
    Varasin pyörälle ajan venttiilien säätöön ja puristusten mittaukseen. Sanoivat että tuo juhannuksen jälkeen tiistaiaamuna. Kysyin että hommaanko venttiilikopan tiivisteen, koska olin tilaamassa Stormilta kaasarin neulasarjan. Ei tarvitse, he tilaavat, koska saavat halvemmalla.

Vein pyörän tiiastaiaamuna klo 9:00. Kaveri joka otti pyörän vastaan äsähti, että pyörä olisi pitänyt tuoda edellisenä iltana, koska sen pitää jäähtyä ennen kuin venttiilit voi säätää. Hän ilmoitti, että menee huomiselle. Jätin pyörän sinne. Keskiviikkona klo 16:00 soitin ja kysyin missä vaiheessa pyörä on kun ei ole tullut ilmoitusta. Minulle vastttiin, ettei ole tullut koska pyörä ei valmistu tänään. Eli siis etsimään kyytiä kotiin töistä. Torstaina pyyhkäisi syöksyvirtaus alueen yli n. klo 15:30 aikaan ja puita kaatuili. Kun puut oli raivattu teiltä niin soitin liikkeeseen noin klo 16:30 että voiko pyörän noutaa. Ei valmistu tänään kun ei ole sähköä. Aamupäivällä on valmiina. No iltapäivällä tuli soitto että voi noutaa. Laskussa lukee että venttiilit tarkastettu ja kaikki ok. Ei tarvinnut säätää.

Seuraavalla viikolla jäin pyörällä Rantaväylälle kun bensa loppui. Bensavalo oli toiminut ennen huoltoreissua.
    Työkaveri toi bensaa ja pääsin töihin. Yritin kaksi kertaa soittaa Probikesiin ja kun kukaan ei vastannut, niin laitoin tekstarin ja kerroin mitä oli tapahtunut. Kukaan ei ottanut yhteyttä.

Viikonloppuna lähdin reissuun ja kävin tankkaamassa sadan kilsan välein.
    Seuraavalla viikolla laitoin facebookin kautta yksityisviestin ja siihen sain vastauksen jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja sanottiin että tuo pyörä niin he laittavat piuhan kiinni. Samalla kysyivät että tarviiko tehdää muuta, kun tankki on kuitenkin otettava irti.
    Sanoin että jos bensansuodattimen vaihdatte samalla, niin maksan suodattimen.
    Ja pyysin mittaustuloksia puristusmittauksista. Ne luvattiin kun haen pyörän, niin saan ne samalla.

Sovittuna maanantaina vein pyörän, joka valmistui seuraavana päivänä, enkä saanut mitaustuloksia silloin, vaan vasta kolmannella pyytämällä tämän jälkeen. ja nekin olivat prosentuaalisia arvoja alkuperäisistä.
    Ajoin pyörän töihin ja sieltä lähtiessä se sammui aina kun nosti kytkintä. Vasta hirveän luistattamisen jälkeen sain sen pysymään käynnissä. Muutenkin pyörä tuntui "nuhaiselta".

Vein pyörän ohivuotomittaukseen, koska tarvitsimme ne tiedot kaasareiden säätöä varten. Tätä ennen kävin kiireesti ajamassa tankin kuiviin, että näen syttyykö bensavalo, koska tankki olisi taas irti ja mahdollisuus tehdä asialle jotakin. Rantaväylälle päästyäni pyörä nyki kuin bensan vähyyttä ja pelkäsin jääväni taas tielle, enkä uskaltanut ottaa ohituskaistaa vaan junnasin jonossa. No 15 kilsan jälkeen valo syttyi. Se ainakin toimi.

Ohivuotomittauksissa paineet vuotivat kaasariin. Venttiilikopankansi näytti siltä ettei sitä olisi edes avattu ja laskussakin oli veloitettu pienosia vain 9,00 €. Kopan tiiviste toisen liikkeen mukaan (iso ja tulppien ympärille tulevat) maksavat 80,00 €.

Avasimme venttiilikopan ja totesimme että venttiileistä ainakin osa kantaa. Minulle sanottiin että pyörällä ei ajeta metriäkään ennen kuin venttiilit on säädetty, etteivät ne pala.

Laitoin viestiä Probikesiin, etteivät ole säätäneet venttiilejä ja että voivat palauttaa rahat.
    Olivatkin laittaneet viestin takaisin, että miksi olen heitä vastaan "sotajalalla"? Mutta tätä viestiä en silloin huomannut. Vaan omistajan vaimo soitti minulle ja sanoi että tuollainen melkein 100000 km ajettu kawasaki, siitä voi venttiilit alkaa kantaa ihan kilometrinkin jälkeen. Pyörällä toki ajettu 73000 kilsaa. Edellinen omistaja on säädättänyt pyörän vuosittain 10000 kilsan välein ja aina on vaihdettu 4-8 palaa, eli säätötarvetta on aina ollut.
    Nainen ei antanut suun vuoroa ja sain sitten sanottua, että se on sinun kantasi asiaan. Minä palaan asiaan kun minulla on mustaa valkoisella.

Ja tänään sitä on!! Kuvan Moottoripalvelun mittaustulokset: Imuventtiilit kaikki kantoivat ja säätöpaloja on vaihdettu 9 kpl:tta. Ja pyörän ääni oli aivan erilainen, vaikka siitä vielä puuttui ilmanputsarinkotelo. Toki kaasaritkin synkattiin samalla. Pyörässä on Laserin tehoputki. Ennen tätä se paukutteli putkessa tyhjäkäynnillä ja rötäsi alaalla ja yläällä.

Samalla tänään kuulin että saman kaltaista olisi kuulunut kyseisestä liikkeestä.

Eli jos välitätte pyörästänne, niin kannattaa miettiä minne sen viette.
    Minulle jäi käteen yksi irtonainen piuha, kolme katteesta hävitettyä pulttia, 6 seisontapäivää Probikesilla ja nyt kaksi viikkoa säätöä odottamassa.
    Kawa ZZR1100-91
    Entiset:
    Suzuki Katana 1100 -83,
    Honda CBR 600 -90,
    Honda CBX 750,
    Honda CB 900 Boldor,
    Honda CB 125
    Kuulin tämän tapahtuman jo aikaisemmin puskaradion kautta. ( en Kuvan osuutta)

Harmi uusien yrittäjien puolesta jos hommia ei tehdä kunnolla niinkuin on sovittu vaan heti alkuun rupeaa kuulemaan negatiivistä niin sitä rupeaa miettimään käyttääkö itsekkään paikan palvelua.

Ajatuksissa oli tukea uutta pajaa käyttämällä pyörää ennen talvisäilöä etupumppujen stefojen vaihdossa ja öljyn vaihdossa, mutta nyt on miettimisen paikka josko vaan tekisi nekin itse.
    <p>Suzuki GSX-R 750 - Honda 125 XR - Kymco 125 Agility City - Suzuki GSX650F - Yamaha FZ8-N - Honda CBR600F</p><p>&nbsp;</p><p>Ennen vanhaan moottoriurheilu oli vaarallista ja seksi turvallista.</p><p>&nbsp;</p>
    Isäukko käytti irtovanteen johon gummi päälle.
    Jostain syystä laittoi vanteelle ja otti samantien pois, menikö ensin väärinpäin?

Nooo, tämä siis tapahtui jo parisen viikkoa sitten.
    Nyt oli sitten vaihtanut rengasta pyörään, on siis kaksi vannetta, ja ihmetteli, kun rengas heittää, vaikka vanne on viimeisen päälle pinnoitettu suoraan.
    Kumi ei ole noussut yhdestä kohdasta kunnolla, kumma kun ei tätä ole tasapainottaessa huomannut liikkeessä!

Vie maanantaina takaisin, jotta toivottavasti laittavat kuntoon. Ei tämä kovin luottamusta herätä, varsinkin kun lukee edellistä juttua.

Onneksi oma pyörä on yksinkertainen ja helposti itse huollettavissa.
    Varaosien ja tarvikkeiden hinta on kilpailukykyinen ja kahvia saa toistaiseksi ilmaiseksi, laitetaan krapulamaanantain piikkiin tämän kerran...
    Honda CBR 1000F -92
    Suzuki Gsx 600F - 95
    Lainaa Ladykawa kirjoitti Katso viesti
    Varasin pyörälle ajan venttiilien säätöön ja puristusten mittaukseen. Sanoivat että tuo juhannuksen jälkeen tiistaiaamuna. Kysyin että hommaanko venttiilikopan tiivisteen, koska olin tilaamassa Stormilta kaasarin neulasarjan. Ei tarvitse, he tilaavat, koska saavat halvemmalla.

Vein pyörän tiiastaiaamuna klo 9:00. Kaveri joka otti pyörän vastaan äsähti, että pyörä olisi pitänyt tuoda edellisenä iltana, koska sen pitää jäähtyä ennen kuin venttiilit voi säätää. Hän ilmoitti, että menee huomiselle. Jätin pyörän sinne. Keskiviikkona klo 16:00 soitin ja kysyin missä vaiheessa pyörä on kun ei ole tullut ilmoitusta. Minulle vastttiin, ettei ole tullut koska pyörä ei valmistu tänään. Eli siis etsimään kyytiä kotiin töistä. Torstaina pyyhkäisi syöksyvirtaus alueen yli n. klo 15:30 aikaan ja puita kaatuili. Kun puut oli raivattu teiltä niin soitin liikkeeseen noin klo 16:30 että voiko pyörän noutaa. Ei valmistu tänään kun ei ole sähköä. Aamupäivällä on valmiina. No iltapäivällä tuli soitto että voi noutaa. Laskussa lukee että venttiilit tarkastettu ja kaikki ok. Ei tarvinnut säätää.

Seuraavalla viikolla jäin pyörällä Rantaväylälle kun bensa loppui. Bensavalo oli toiminut ennen huoltoreissua.
    Työkaveri toi bensaa ja pääsin töihin. Yritin kaksi kertaa soittaa Probikesiin ja kun kukaan ei vastannut, niin laitoin tekstarin ja kerroin mitä oli tapahtunut. Kukaan ei ottanut yhteyttä.

Viikonloppuna lähdin reissuun ja kävin tankkaamassa sadan kilsan välein.
    Seuraavalla viikolla laitoin facebookin kautta yksityisviestin ja siihen sain vastauksen jossa pahoiteltiin tapahtunutta ja sanottiin että tuo pyörä niin he laittavat piuhan kiinni. Samalla kysyivät että tarviiko tehdää muuta, kun tankki on kuitenkin otettava irti.
    Sanoin että jos bensansuodattimen vaihdatte samalla, niin maksan suodattimen.
    Ja pyysin mittaustuloksia puristusmittauksista. Ne luvattiin kun haen pyörän, niin saan ne samalla.

Sovittuna maanantaina vein pyörän, joka valmistui seuraavana päivänä, enkä saanut mitaustuloksia silloin, vaan vasta kolmannella pyytämällä tämän jälkeen. ja nekin olivat prosentuaalisia arvoja alkuperäisistä.
    Ajoin pyörän töihin ja sieltä lähtiessä se sammui aina kun nosti kytkintä. Vasta hirveän luistattamisen jälkeen sain sen pysymään käynnissä. Muutenkin pyörä tuntui "nuhaiselta".

Vein pyörän ohivuotomittaukseen, koska tarvitsimme ne tiedot kaasareiden säätöä varten. Tätä ennen kävin kiireesti ajamassa tankin kuiviin, että näen syttyykö bensavalo, koska tankki olisi taas irti ja mahdollisuus tehdä asialle jotakin. Rantaväylälle päästyäni pyörä nyki kuin bensan vähyyttä ja pelkäsin jääväni taas tielle, enkä uskaltanut ottaa ohituskaistaa vaan junnasin jonossa. No 15 kilsan jälkeen valo syttyi. Se ainakin toimi.

Ohivuotomittauksissa paineet vuotivat kaasariin. Venttiilikopankansi näytti siltä ettei sitä olisi edes avattu ja laskussakin oli veloitettu pienosia vain 9,00 €. Kopan tiiviste toisen liikkeen mukaan (iso ja tulppien ympärille tulevat) maksavat 80,00 €.

Avasimme venttiilikopan ja totesimme että venttiileistä ainakin osa kantaa. Minulle sanottiin että pyörällä ei ajeta metriäkään ennen kuin venttiilit on säädetty, etteivät ne pala.

Laitoin viestiä Probikesiin, etteivät ole säätäneet venttiilejä ja että voivat palauttaa rahat.
    Olivatkin laittaneet viestin takaisin, että miksi olen heitä vastaan "sotajalalla"? Mutta tätä viestiä en silloin huomannut. Vaan omistajan vaimo soitti minulle ja sanoi että tuollainen melkein 100000 km ajettu kawasaki, siitä voi venttiilit alkaa kantaa ihan kilometrinkin jälkeen. Pyörällä toki ajettu 73000 kilsaa. Edellinen omistaja on säädättänyt pyörän vuosittain 10000 kilsan välein ja aina on vaihdettu 4-8 palaa, eli säätötarvetta on aina ollut.
    Nainen ei antanut suun vuoroa ja sain sitten sanottua, että se on sinun kantasi asiaan. Minä palaan asiaan kun minulla on mustaa valkoisella.

Ja tänään sitä on!! Kuvan Moottoripalvelun mittaustulokset: Imuventtiilit kaikki kantoivat ja säätöpaloja on vaihdettu 9 kpl:tta. Ja pyörän ääni oli aivan erilainen, vaikka siitä vielä puuttui ilmanputsarinkotelo. Toki kaasaritkin synkattiin samalla. Pyörässä on Laserin tehoputki. Ennen tätä se paukutteli putkessa tyhjäkäynnillä ja rötäsi alaalla ja yläällä.

Samalla tänään kuulin että saman kaltaista olisi kuulunut kyseisestä liikkeestä.

Eli jos välitätte pyörästänne, niin kannattaa miettiä minne sen viette.
    Minulle jäi käteen yksi irtonainen piuha, kolme katteesta hävitettyä pulttia, 6 seisontapäivää Probikesilla ja nyt kaksi viikkoa säätöä odottamassa.
    Moi, kuten puhelimessa ja muuallakin puhuttiin, ei homma aivan noin mennyt.
    Ikävä oli että jäit tielle bensavalosi takia, korjasimme kosketushäiriön pikimmiten kun ongelmastasi kerroit.. veloituksetta tottakai.

Sinulla on oma käsitys aiheesta ja ongelmasta, pyöräsi oli meillä huollossa ja sait kaiken mitä pyysitkin, kuten puhelimessa kerrottiin olisit asian voinut hoitaa kuluttajasuojan kautta RIIPPUMATTOMAN tahont tarkastamana.. et kuitenkaan näin halunnut tehdä vaan päätit kirjotella omiasi näin julkisesti. Olen edelleen pahoillani että et ollu palveluumme tyytyväinen. Työmme teimme ja kolme ihmistä , mittaustulokset ja valvontanauha ei valehtele.

Jokaisella on oikeus mielipiteeseen mutta p*skaa ei saa jauhaa. Kerroit että samanlaista olet kuullut, mutta silti olet ainut tyytymätön asiakas. Kumma juttu ;)

Jos joskus on tyytymätön palveluumme, on työllämme 100% takuu , meillä on vastuuvakuutus ja teemme työtämme vain koska haluamme tarjota teille parasta mahdollista eri puitteissa kuin muualla.
    Ikävä huomata että tänne jauhetaan asioita jotka eivät pidä paikkaansa muuta kuin jonkun omalta kantilta eikä perustu faktaan. Viimeisenä älä sotke omistajan vaimoa tähän mitenkään. Hän ei ole puuttunut yritykseen millään lailla eikä puutu. Asiakaspalvelua hoitaa kulloin kukakin asiaan perehtynyt ja kerkeävä henkilö joka on yrityksen jäsen. Ota yhteyttä jos on jotain hampaankolossa. Kiitos!

Pikkuhannu, isältäsi oli pompannut kumi vanteelta pois yhdestä kohtaa jostain syystä... onneksi huomasi ennen kasausta, oli kyllä ikävä huomata näin käyneen koska yleensä ne laiton jälkeen pysyvät kyllä paikallaan!

Hege, laitteet ovat hyvät, säätöhommat ovat kovin pyöräkohtaisia.säädämme kaikki pyörät niin pitkälle kuin asiakas haluaa ja pyörän "varusteet sallivat". Soittele mulle jos haluat että vilkaistaan vielä!

Aina ei voi kaikkia tyydyttää mutta se on tavoite. Siksi pyydänkin kaikkia antamaan meille mahdollisuuden eikä puimaan tai välttelemään liikettä yhden ihmisen puheitten vuoksi joiden pohja on vähintään hutera eikä ole asia kuten tänne on kirjoitettu.

vastaan mielelläni kysymyksiin , toiveisiin tai risuihin henkilökohtaisesti harrastajana, yrittäjänä ja IHMISENÄ

Paras on kun tulee käymään kahvilla pajalla ja kertoo toiveensa, palautteensa tai vaikka viime reissun kuulumiset.. en puolustele itseäni enempää koska ei ole tarvetta.. ja koen että kaikilla on oikeus mielipiteeseen niin kauan kun se on totuudenmukainen, pitää paikkansa ja ei tee hallaa tai loukkaa ketään .. toivottavasti tajuatte mitä tarkoitan ja vaikka soitatte jos haluatte tietää jotain ennenkuin teette päätöksenne tai tuomionne yhden henkilön mielipiteen tai kirjoituksen mukaan

Tervetuloa asioimaan ja tekemään kanssamme tuttavuutta ja parempia ajokilometrejä pyörillenne..fiksuun hintaan harrastajalta toiselle..

Yst terv.
    Ilari halonen
    Probikes jyväskylä
    0207343991 (myös viestit) 9-17
    Ilari.halonen@gmail.com (24h! Ainakun huomaan!)
    Seenintie 11 40320 jkl

Ps. Kahvi..seura..lukeminen ja neuvot ilmaisia!

Toivon että tulette tutustumaan..tai vastaavasti kertomaan miten olisitte halunneet palvelun toimivan.. siksi minä palautetta haluan että teillä on parempi asioida.
    Laajennamme valikoimaamme ja perustamme 24h "tienvarsi" päivystyksen ensi kesälle!

Tsekatkaa fbsivut ja www.probikes.fi jotka tosin vielä kesken kiireestä johtuen.

Talvisäilöön mahtuu vielä! Muistakaa.. teidän toiveenne on meidän työmme!

Hyviä kilometrejäsyksylle ajelkaa varovasti!
    Aika jänniä tarinoita. Mielenkiintoista olisi ollut tietty kuulla liikkeen edustajan versio tapahtumien kulusta ja miksi esim. venttiilikopan tiivisteitä ei oltu vaihdettu uusiin.... Ja kuinka toinen huolto havaitsee säätötarpeen ja toinen ei. Eikös venttiilivälysten mittaus ole kuitenkin ihan yksinkertainen toimenpide.
    Itte käytin motukkaa penkissä. Seokset ja pakolämmöt, mitä pintalämpömittarilla sai mitattua. Teholappukin tuli.

Homma kävi hyvin. Jatkoa tulee, kun pari (minun omaa) muuttujaa löytää paikkansa.

Ja osien hinta ei ole paha. Harmi kun ostin muualta kalliimmalla. Tämä selvisi paikan päällä.

Mutta kuten joku totesi, marmoritiskiä ei löydy -eikä sitä ole osien hintaankaan leivottu silloin.
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
    Joku kirous Viragon vanteissa, omassa mopossa kävi sama kuin isäukolla, ei ollut paikallaan kumi.
    Uusintakäynti ja homma hoitui, tämä oli toinen kerta kun mokomaa tapahtuu kuulemma.
    Onneksi tuo etusen irroitus on minuutin homma ja vaivanpalkaksi vielä sain kytkinjousiin todella hyvät alennukset.

Muutenkin palvelu pelaa ja hinnat on lompakkoystävällisiä, jatkossakin asioin ensisijaisesti täällä.
    Honda CBR 1000F -92
    Suzuki Gsx 600F - 95
    Täytyy taas vain kehua. Luvattiin hankkia Kawan orkkisosa, jota paikalliselta jälleenmyyjältä ei löydy.
    Rengas erittäin lompakkoystävälliseen hintaan myös tilaukseen.
    Eipä tartte enää miettiä missä jatkossa asioin.
    Honda CBR 1000F -92
    Suzuki Gsx 600F - 95
    Asiallinen liike, jossa palvelu on asiantuntevaa, joustavaa ja nopeaa. Lisäksi hinnat kilpailukykyisiä. Suosittelen
    sv1000s k6-->DL650 V-Strom 2005
    itselläni so far ollut hyvät kokemukset. Renkaita ja pikkuasennuksia tehty Bandiittiin.

Varmasti tekevälle joskus sattuu. Olennaistahan on se, miten ongelmatilanteet hoidetaan.

Aijon käydä jatkossakin.
    Itse en ainakaan koskaan vie pyörääni enää probikesille. Renkaan vaihtoon voisin kyllä viedä mutta muuten saa olla viimeinen kerta. En jaksa nyt koko tarinaa kertoa, käytin pyöräni kesän alussa renkaan vaihdossa Palvelu oli erittäin hyvää/nopeaa ja hinta oli muita yrityksiä kilpailuttavaa. Vein pyöräni huoltoon kesän lopuilla puheluihini ei vastattu kun yritin soittaa/saada tietoja miten huolto edistyy, laitoin myös sähköposti viestejä niihin vastattiin n.3 päivän päästä.. :/ Lisäksi yritettiin huijata pyörään tehdyistä huolloista/vaihdetuista osista, sekä yritettiin huijata työtunneissa vaikka mitään ei pyörään oltu tehty. Olen kuullut että työntekijät kuullemma polttavat hallissa röökiä, ja vastaanotto on tylyä.. Mistä tämä johtuu, mikä on muuttunut?? Itse ainakin pidin joskus ihan hyvänä paikkana ja toivoin että yritys edistyisi, kun sain niin hyvän renkaan vaihdon.

Rehellisyyttä asiakkaita kohtaan..

Mutta tarkoituksena ei ole ihan lyödä lyttyyn yritystä mutta ihmettelen vaan että mitä on tapahtunut?
    Viimeksi muokannut: mattiman20; 19.10.2014 klo 13:25.
    Lainaa mattiman20 kirjoitti Katso viesti
    Näin jälkeenpäin olen kuullut juttua että paikka olisi menossa konkurssiin,
    Itse en ole koskaan kyseisessä liikkeessä asioinut enkä sinun tapaustasi tunne mutta taas kerran muistuttaisin ettei netissä(kään) kannata huudella ihan mitä sattuu. Jos jotain väittää, niin se täytyy myös pystyä näyttämään toteen. Siihen taas ei riitä että asian olisi kuullut kaupungilla täytenä totuutena, jotan konkreettista pitäsi löytyä väitteen tueksi. Keväällä eräästä alalla pitkään toimineesta liikkeestä kirjoiteltiin täällä että "Eiköhän se ala olla konkurssikypsä yritys", on se nyt ainakin vielä pystyssä kevään melko varmasta tiedosta huolimatta.

Jos olet saanut kyseisessä firmassa paskaa palvelua niin anna tulla vaan kokemuksesi muidenkin tietoon, sitä varten nämä topiikit ovat. Faktat ovat faktoja ja arvailut tänne mielestäni eivät kuulu.
    onkohan pahin ennustus toteutunut? Firmasta ei vastata enää.
    Itsellä oli alussa hyviä kokemuksia paikasta ja olin todella tyytyväinen asiakaspalveluun. Tosin se muuttui kertaheitolla. Tilasin kytkinpaketin heiltä ja sanoivat, että ei pitäisi mennä kauaa että tulee. Soitin parin päivän päästä, että mikä tilanne niiden osien kanssa ja tuli vastaus, että ne onkin loppu maahantuojaltakin. Minulle sanottiin, että voi kestää jonkin aikaa nyt että ne tulee ja minulle se oli täysin ok, koska ei ollut pakottavaa tarvetta vielä sitä remonttia tehdä.

Aina välillä soittelin ja jos vastaus joskus sattui tapahtumaan niin se oli jotain ympäri pyöreää ja, että selvitellään asiaa. Tilauksesta on mennyt puoli vuotta. Laitoin omistajalle facebookissa viestiä mitä on tapahtunut ja viikon sisään uudelleen, että hei voitko selvittää sen asian. No ei vastausta siihenkään kuulunut.

Minusta alkoi homma mennä niin naurettavaksi, että katoin stormilta täysin saman paketin ja tilasin sen. Maksoin siitä 5€ enemmän kuin olisin probikesin kautta, mutta probikes ei toimittanut sitä puolessa vuodessa ja storm motorilla meni 3pv joten jos Ilari luet tämän niin turhaa tilaat mulle sitä kytkinpakettia.

Ja sitten kaverin kokemukseen. Hänellä oli kevarissa eturengas vaihtokunnossa ja hommasi sieltä renkaan ja vaihdatti sen samalla alle. Lähti ajamaan kotiin ja mietti etujarrusta kuuluvaa ääntä. Ajoi kotiin ja kotona jarrutti seuraavan kerran etujarrulla ja katsoi mistä ääni kuuluu. Palat olivat samalla puolella levyä ja levy osui jarrsatulaan. Levy meni uusinta kuntoon ja asiasta sanottiin probikesille. Lupasivat hommata uuden.

Aikaa on tässäkin tapauksessa kulunut yli puoli vuotta ja mitään ei ole tapahtunut joten itse en enää käy lähelläkään kyseistä puljua. Tilaan osani itse niin säästyypähän vaivalta. Ei elämä ole muutamasta eurosta kiinni.
  19.  
    Tuoltahan sitä tilannetta näkee.
    https://www.facebook.com/pages/Probi...71?fref=photo]

Toiminimi ProMed Oy
    18.12.2006
    Patentti- ja rekisterihallitus
    Aputoiminimi ProBikes Jyväskylä
    22.03.2013
    Patentti- ja rekisterihallitus
    Yritysmuoto Osakeyhtiö 18.12.2006 Patentti- ja rekisterihallitus
    Kotipaikka ÄÄNEKOSKI 18.12.2006 Patentti- ja rekisterihallitus
    Yrityksen kieli Suomi 23.01.2007 Verohallinto
    Päätoimiala Lääkäriasemat, yksityislääkärit ja vastaavat erikoislääkäripalvelut (86220) 31.12.2007 Verohallinto