Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Koitin eilen täräyttää er-5 käyntiin. 2-sylinterinen kaasutinmoottori. Vähän hörähti, eikä muuta. Hetken starttasin ryypyllä ja ilman. Bensa alkoi haista ja huomasin, että sitä tulvi ihan jeesuksen paljon ilmansuodattimen kotelosta ulos. Otin suodatinkopan auki ja suodattimen pois, mikä lillui bensassa. Starttasin ilman suodatinta ja suodatinkotelo täyttyi ihan hetkessä bensasta. Sinne mahtuu öbaut puoli litraa... Mikä mahtaa olla nopedissa vikana, kun bentsiini ei mene kaasareiden kautta sylintereilla vaan väärään suuntaan ilmansuodatinkoteloon?
  2. #2
    Kaasareiden uimurikohot jumissa, oisko pikkusen hapettuneet talvella.Hana kiinni ja kaasareista kohojen kannet auki ja tarkistat venttiilit, voihan sitä tietysti nätisti naputella ruikkarin kanvalla suoraan kaasarin runkoonkin jos auttais.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  3. #3
    Villi arvaus: Tankissa ja kaasareissa viime kesän jäljiltä 95 E bensat, jossa on ollut vettä seassa? Kaasarien purku- ja putsaushommiksi menee.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
  4.  
  5. #4
    Kaasarit irti, puhdistat kunnolla kaiken. Mielellää vaihat neulaventtiilit siinä ohessa. Stormilta saa korjaussarjoja missä on kaikki pulikat ja palikat. Haynesin manuaali neuvoo miten ropaat sen kuntoon.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5