Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 32:een 32:sta
    Jeps kyllä se taisi asennusvirhe olla nyt tarkemmin mietittynä...
    En vain ymmärtänyt kuinka olisin alemman renkaan onnistunut rikkomaan.
    Kiitos tuosta asennusvinkistä.
    "If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
    -Edward Murphy
  2.  
    Minä aikoinaan sain ekaksi "kunnon" mopoksi vm. 83 SM:n, kun se oli niin halpa ja varmasti ensimmäinen mopo mikä oli liikkeen ovenpielessä. 900km siihen oli ajettu kolmen vuoden aikana mittariin.

Itse työntelin tuota alle vuoden ja jotain tuhat kilsaa.

Mitä itse opin tuosta.
    - Kipinä hukkuu, kun tulpan laittaa kiinni kanteen. Kannattaa olla aina uudehko toimiva tulppa mukana. Sähkölaitteen pimenivät, kun kone lämpesi kunnolla -> 15km rippikouluun/kouluun, soliferi sammui kuin seinään 12km kohdalla, niin meno-, kuin tulomatkalla. Sähkölaitteet osasivat myös ennustaa tulevan sadekuuron.
    - Porautuksessa täytyi sylinteri porata isompaan toleranssiin, jugoslavialainen sylinterivalu aiheutti ennalta-arvaamattomia lämpölaajenemisia -> lämpöleikkaus 5km ajon jälkeen. Kuumutta enemmän -> sähkölaitteet pimenivät lyhyemmällä ajolla.
    - Kytkimen jotain akselia pitää paikoillaan jousiprikka, jos se irtoaa singahtaa tuo akseli sen oikealla puolella olevan mutterin läpi.
    + Monia muita syitä, että loppumatka työnnettiin sitä vehjettä kotiin kuulemaan haukkumista, miten taas oli tahallaan hajotettu se universumin paras mopo.

Tulipas paha mieli kun muisteli

[edit]
    Muistelua, itse en tämmöisiä kokeillut.
    Eikös noita ollut iso- ja pieniripaisia sylinterimalleja ? Vaikka Tomoksia olivatkin, eivät ne kuitenkaan olleet vaihtokelpoisia johtuen ylösvirtauskanavista.
    Sylinterin alle täytyi tehdä koroke, koska pakokanava ei auennut kokonaan (sylinterin päältä sorvattiin saman verran pois)
    Moottorin sisuksissa on joku lisäkampikammio ? Sulkemalla se saadaan vähän lisää potkua.
    Viimeksi muokannut: ArhPos; 14.05.2013 klo 14:22.
    '03 ZX-9R
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12