eli pyörässä nyt tehtaan madallettu satula ja haluan kokeilla alkuperäistä satulaa ja jos toimii niin vaihtaa.
onko kiinnostuneita kokeiluun ja vaihtoon? Pyörä asuu Keravalla.
Viimeksi muokannut: kimveimo; 04.05.2013 klo 11:06.
BMW R 1200GS vm.2009
Mulla on alkuperäinen ylimääräisenä koska vaihdoin tilalle Wunderlichin penkin. Eli alkuperäinen joutaa kokeiluun jos kiinnostaa. Mallitarkennus: R1200GS, mallia -06. Samanlainen penkki -04 alkaen, en ole varma mihin vuosimalliin asti... Penkki on Espoossa.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Keravalla olis normipenkki
XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
Moro
Mulla on kans 07 gessussa matala jakkara. Olis tietty kiva kokeilla tota normia.
-welpe
Sähkö on sinistä ja satuttaa...
Mikäli jollain vielä sattuisi olemaan myynnissä normipenkki joka sopiin 2008 gessuun niin ei muuta kuin yhteyttä tänne päin. Voin myös vaihtaa suoraan matalaan satulaan jos "ongelma" sattuu menemään toisin päin![]()
BMW K 1200 S ja aina ei tarvitse olla kädet rasvassa!
Kyllä. Toista kesää on tämä nyt käytössä. Aluksi se tuntui aivan karmeen kovalta mutta parin sadan kilsan jälkeen vaan huomasin että eipä hanuri puudu yhtään niin paljoo kuin alkuperäisellä. Eli mulle ainakin tää on hyvä. Kesäreissulla vetelin 800 - 1000 km päiviä ilman ongelmia.
Wunderlichin Ergo on etuosastaan vähän alkuperäistä leveämpi, joten se tuntuu ensin vähän kolholta. Samoin seisaaltaan ajaessa leveys häiritsee ihan vähän, mutta jos laittais vähän isommat jalkatapit niin se varmaan auttais. Säädöt Wunderpenkissä taas on niin että etupäässä ja takapäässä on kolme asentoa ja sitä voi kallistaa niin ettei etu- ja takapää ole samassa korkeudessa.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Kiitos kommenteista, sain tänään säädettyä vaihdon normikorkeuksiseen penkkiin. Ajellaan sillä loppukausi ja katsellaan tarviiko päivitellä talvella.
Vieläkö joku kaipailis gessun matalaa jakkaraa? Voisin vaihtaa normi korkuiseen.
Sähkö on sinistä ja satuttaa...