Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 151:sta
    Juuri kun pääsi lukemasta näitä tämän triidin tarinoita, niin tänään aamulla meinasi joku perheenäiti vaihtaa kaistaa päälle. Samalla tasolla olin hänen autonsa kanssa motarilla ja näin sivusilmällä, että nyt alkaa auto lipumaan kohti. Päätä ei ainakaan kääntänyt katsoakseen, että olisko joku ollut vieressä. Tulikohan peiliäkään vilkaistua. Onneksi edessä olevaan oli sen verran turvaväliä, että pääsin kiihdyttämällä alta pois. Toivottavasti tajusi mokansa kun himmailin sitten edessä ja puistelin päätä voimakkaasti.
    Kawasaki Z750 -08

http://taajuuskorjain.pic.fi/
    Lainaa Hammurab kirjoitti Katso viesti
    Tieliikenneasetus:
    "Merkillä osoitetaan linja-autoille varattu ajokaista. Jos ajokaista on varattu myös takseille, ilmoitetaan tämä merkin alareunassa olevalla merkinnällä "TAXI". Linja-autoille varattua ajokaistaa saavat käyttää myös raitiovaunut, hälytysajoneuvot, poliisin virkatehtävässä olevat ajoneuvot ja lisäkilvessä mahdollisesti ilmoitetut muut ajoneuvot. Milloin ‹linja-autokaista› on ajoradan oikeassa reunassa, sitä saavat käyttää myös mopot, invalidipyörät ja polkupyörät. Ryhmittymiseen kääntymistä varten saavat linja-autokaistaa käyttää kaikki ajoneuvot. Merkin vaikutusalue ulottuu seuraavaan risteykseen, jollei merkillä 542 a tai 542 b ole toisin osoitettu. Merkki sijoitetaan linja-autokaistan yläpuolelle sen alkamiskohtaan ja se voidaan tarvittaessa toistaa."

Eli laeista ja asetuksista ei löydy määritelmää sille kuinka monen risteyksen yli bussikaistaa voi loikottaa. Se on ihan setä sinisen päätösvallassa milloin hän katsoo ettei kyse ole pelkästä ryhmittymisestä
    Stadissa se on tasan nolla...eli jos ajat bussikaistaa suoraan, niin sakko napsahtaa.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
    Lisätään yksi suosikkivitutusaihe liikenteessä: nopeusrajoituksen nousun huomaamatta jättävät. Mopolla niistä pääsee vielä ohi, mutta etenkin talvella kotilolla liikkuessa ovat ohitusmahdollisuuden yleensä heikohkot.

Paikka 1: Turuntie Pitsku-Leppävaara
    Rajoitus nousee kuuteenkymppiin, mutta pahimmat jäävät nysväämään mittarineljääkymppiä eli puolet siitä mitä tuossa voi hyvin ajella. Normaalivauhdilla toimiva vihreä aalto ei toteudu, ja lyhyellä pätkällä matka-aika kolminkertaistuu.

Paikka 2: Vihdintie Askisto-Odilampi
    Tällä pätkällä saisi ottaa 80 vauhtia, mutta viimeisesta kymmenestä tuosta ajosta vain kerran on edellä ajava nostanut vauhtia kuudestakympistä.

Ei noissa kummassakaan paikassa ole kysymys monen minuutin viivästyksestä, eniten vituttaa kuinka puusilmää porukkaa tuolla liikkuu. Niin, ja tietty kun noista heittää ohi jatkaakseen suunnilleen sallittua nopeutta, saa osakseen torvensoittoa ja valojen vilkuttelua.
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Kannattaa toisaan katsella peiliin jos liian usein sattuu vaaratilanteita omalle kohdalle. Liikenteessä usein unohdetaan turvavälit, jotka helpottaisi esim. sen hitaan mummon liittymistä rampilta moottoritielle. Hampaat irvessä ajetaan puskurissa kiinni ja kiinnitetään kaikki huomio siihen, jota ei haluta päästää eteensä. Ennakoinnilla ja liikenteen seuraamisella vältyttäisiin monelta murheelta.

Taxi/bussikaistaa saa käyttää kääntymiseen ja max. yhden korttelivälin voit ajaa.

Vaikka itseäkin vituttaa hitaasti etenevät, niin tiekohtainen nopeusrajoitus on max nopeus. Alinopeudesta ei voi sakottaa vaan kaikki ajaa kykyjensä mukaan.
    Ajakaa ylinopeutta niin ne puusilmäiset pösökuskit katoaa teidän maailmasta eikä vituta enää tippaakaan siellä mopon sarvissa...
    Supermoto
    Onneksi tuo todellinen ääliöys kuitenkin on melko harvinaista, osa on vain kädettömiä kuskeja. Hämmästytti erään tutkimuksen tulos, kun oli kyselty satunnaisesti ihmisiltä (ajokortillisilta) ymmärrystä liikennemerkkien merkityksestä.
    Melko isolla prosentilla ei ollut käsitystä merkkien merkityksestä, tai liikennesäännöistä yleensäkään.
    Ei ton ajo-oikeuden pitäisi olla mikään kansalaisoikeus; vaan se pitää ansaita pääsemällä läpi jostain ajokorttikokeen tapaisesta...

Ja eräille "ymmärtäjille": On kyllä aika lailla kärsivällisyys ja ymmärrys koetuksella. Kun beessi-kuikelo-mikkihiiri ajelee ensin edessä ihan helvetin hitaasti. Vaihdan kaistaa, vaihtaa kaistaa myös...homma jatkui useamman kerran. Välillä eturengasta hipoen...punaisissa valoissa pääsin kertomaan mielipiteen. Kyl se kuikelo kuuli sen ...
    http://www.youtube.com/watch?v=iAYXnyhJ8jY. Onneks hälle, en lähteny tolle linjalle
    Ja sille liikennevaloissa naamapesun tarjonneelle, järkkäsin sille tuulilasiin oikeasti pestävää

Jos voin, pysyn todellakin erossa tahallisesti ilkeistä tyypeistä tuolla liikenteessä. Mutta tilanteen tullen: en todellakaan ole mikään Zsus, joka kääntää myös toisen posken.
    Tilanteita pystyy ohittamaan, kaikkee sattuu ja tapahtuu. Ja joskus todellakin voi katsoa sinne "peiliin"...mikä ei tarkoita sitä että kaikkea pitäis sietää...jos siihen voi omaa turvallisuuttaan (tai muiden) vaarantamatta vaikuttaa.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Taajuuskorjain kirjoitti Katso viesti
    Juuri kun pääsi lukemasta näitä tämän triidin tarinoita, niin tänään aamulla meinasi joku perheenäiti vaihtaa kaistaa päälle. Samalla tasolla olin hänen autonsa kanssa motarilla ja näin sivusilmällä, että nyt alkaa auto lipumaan kohti. Päätä ei ainakaan kääntänyt katsoakseen, että olisko joku ollut vieressä. Tulikohan peiliäkään vilkaistua. Onneksi edessä olevaan oli sen verran turvaväliä, että pääsin kiihdyttämällä alta pois. Toivottavasti tajusi mokansa kun himmailin sitten edessä ja puistelin päätä voimakkaasti.
    Ei ne siitä pään heiluttelusta ymmärrä. Minä nostan aina peukun ylös, niin silloin kyllä arvaavat, että ei mennyt niin kuin Strömsössä
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Mikä on käsimerkki, jos ja kun töpätään itse?
    Tyttäreni kertomaa tältä aamulta n. klo 8,30

Porvoon moottoritietä kohti Helsinkiä tulee liittymä Lahden tiehen.
    Joku mopolla ajoi edellä ja siinä kun on pitkä valkoinen viiva niin
    siitä heti aluksi viivan yli pieneen rakoon pakun eteen ja samantien
    vasemmalle kaistalle, jossa vauhti oli kuulemma suuri verrattuna
    edelliseen kaistaan.

Oli kuulemma hengenlähtö lähellä.

Toivottavasti kuski säikähti ja on seuraavalla kerralla
    varovaisempi.

No, sen verran meni ohi aiheen ettei ollu Nissania.

Ei aina ne kotilokuskit.
    <p>Virago xv 535</p><p>ex Rebel 250</p><p>ex Honda cb 350</p><p>ex Yamaha 80&nbsp;</p><p>Vantaa</p>
    Lainaa Tisha kirjoitti Katso viesti
    Mikä on käsimerkki, jos ja kun töpätään itse?
    Oisko se jotain käsiläpsy oman naaman eteen?

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Ajakaa ylinopeutta niin ne puusilmäiset pösökuskit katoaa teidän maailmasta eikä vituta enää tippaakaan siellä mopon sarvissa...
    Kyllä se toki olis tuokin keino yrittää päästä pösökuskeista eroon mutta kun ei oikein pysty, tarttee ihan joka työpäivä ajokorttia 100-350 km edestä.

Ja sitten kun niitä on vaan yksinkertaisesti tuolla tienpäällä niin paljon, osa on hinurin lavalla, jotkut levikkeillä pelti pystyssä...osa omin voimin etenemässä.

Niin paljon niitä ranskalaisen autoteollisuuden tuotteita vaan on, että ei niistä kovaa ajamalla eroon pääse.
    Murjaanien kuningas!
    Lainaa Wolferin kirjoitti Katso viesti
    Mitä eniten liikenteeseen kaipaisin, on terve maalaisjärki, riittävät turvavälit ja ennakointi.
    Valitettavasti nyt on päässyt käymään niin, että kaikki nuo kolme asiaa, varsinkin maalaisjärki jäi 1900-luvulle.

Kävin kotilolla Hellsinkingissä ja matkan jälkeen totesin, että ihmiskunnan pahin rappeuttaja on älypuhelin.
    Koska kuljetan hirmumyrskyn nopeaa 190d Mersua, niin tottakai paikkani moottoritiellä oli siellä vasemmalla kaistalla. Aivan liian monessa autossa kuljettaja tökki ja hankaili etusormella sitä älypuhelinta. Se on älyttömän kivaa pelata anrgytipua ajon aikana tai päivittää FB-statusta.
    Sen älypuhelimen käytön huomaa hyvin, kun sitä pidetään rattia vasten ja pää on kumartuneena, että siitä pikkuisesta näytöstä näkisi jotain. *kele, mitä touhua.

Olin illalla hevikeikalla ja ihmettelin miksi ihmiset tulee livekeikalle näpytelemään siyä älypuhelinta, sen voi tehdä siellä kotona. "hienoin" hetki oli, kun satuin huomamaan, että edessä oleva poikapari katsoi älypuhelimesta snookeria hevikeikan aikana...
    Ps. En omista älypuhelinta ja varmaan sen takai ymmärrys sitä laitetta kohtaan on rajallinen.
    Lainaamatta Lariota jatkoa suoraan. Totta ja tarua. Mulla on älypuhelin, jokseenkin pakko, jotta nykyajan työvelvoitteista selviää ja pysyy terällä, jotta eläkeikään saakka pärjää - ja älynä se on vain näitten tyäjuttujen takia - joskus tosin sitä manaan - kun se s.postin nappi liian helposti lipsahtaa vkonloppuna.
    Rankin typeryys jota minä näen runsaassa liikennöinnissäni, on kun Lahden motarilla vetästään kesänopeuksia samalla Iltasanomia/Iltalehteä ratin päällä selaten/lukien - ja tosi juttu.
    No tämä kännykkähulluus kyllä näkyy myös hemmetin hyvin leko-maailmassa. Jo kohta kun on koneen pyörät maassa ja viimeistään kun turvavyö-valo sammunut, niin alkaa kyytiläisellä, kuin kyytiläisellä se vekottimen välitön räplääminen - ihan kuin koko elämä olisi siitä täysin kiinni ja jotain korvaamatonta olisi tapahtunut lentomatkan aikana. Ja tämä on viimeisenkin vuoden sisään todettu moneen otteeseen. Ja tässäkin erityisesti kunnostautuvat venäjän ja baltian maiden kansalaiset, joskus sitä aattelee, että kaiken maailman "munan jatkeita" sitä ihmiset tarviivat, niinkö on heikko itsetunto.

Mitä tuohon suvaitsevaisuuteen liikenteessä tulee, niin onhan niitä suvaitsemattomia, onneksi sentään valtaosa on suvaitsevaisia.

Vähän niin kuin työllisyys-kysymys. Valitettavasti työttömyysaste on sen jotain 7 - 8 prossaa. Onneksi sentään sitä vastaa työllisten määrä 92 - 93 prossaa. Eihän tästä muuten mitään tulisi.
    <p>.</p>
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Onneksi sentään sitä vastaa työllisten määrä 92 - 93 prossaa. Eihän tästä muuten mitään tulisi.
    Kovin on ohutta tuo kansantaloustiede. Mikäli työllisten määrä olisi 92-93%, ei työttömiä olisi käytännössä lainkaan. Valitettava totuus työllisten määrästä (kausivaihtelut tasoitellen) on alle 70% (16-64-vuotiaista).

Vielä kun huomioi sen että julkinen sektori on Suomessa valtava työllistäjä, on maatamme työpanoksellaan oikeasti kannattavien määrä järkyttävän pieni.
    Ja kyllä me Tampereleiset osataan....tuokaan ei suoraan koske moottoripyöräilyä mutta pari asiaa tulee mieleen.... http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...563353718.html
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Ja kyllä me Tampereleiset osataan....tuokaan ei suoraan koske moottoripyöräilyä mutta pari asiaa tulee mieleen.... http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...563353718.html
    Ja mikä "parasta", pappa ilmeisesti sai kortin takaisin ja suhailee edelleen menemään pitkin motareita.
    Lainaa LakuPetteri kirjoitti Katso viesti
    Ja mikä "parasta", pappa ilmeisesti sai kortin takaisin ja suhailee edelleen menemään pitkin motareita.
    Jep, jopa edestakaisin motareita...
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Musta alkaa tuntumaan että ainakin Tampereella pitäis abaut 70-vuotiaiden autoihin asentaa joku huomioviiri millä ne vois erottaa liikenteessä. Viimesyksynä yks pappa ajoi kylkeeni, nyt keväällä yks siirtyi sivusuunnassa mun kaistalle vaikka itte olin just siinä, tänään olin pysähtyneenä suojatien eteen kun papparainen vetää suojatien yli ohitseni. Näin peileistä että nyt joku tulee ja siinä ei sitten tullut mieleen miten idiootilta siinä näyttää, vaan käännyin pyöränpäältä huitomaan autolle että stooop jalankulkijoita… Pappa ratin takana ei edes huomannut minua. Jalankulkijat oli kyllä hyvin mukana, ehkä mun ei olis pitäny pysähtyä siihen mutta…
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lisäks yks pappa kyllä katsoi mua huolellisesti, mutta ei ollut siinä mielessä kartalla, että risteys oli tasa-arvoinen ja hänellä ei ollut kolmiota. Mutt hyvin niin että näki ja ennenkaikkea katsoi! Joskus itsekin ollut samassa paikassa luullen että tulen kolmion takaa.

Ja sitten yks pappa Clas Ohlssonilla… No niin, asiaan. Terve menoa vaan itse kukin sinne pappaikään, siellä tavataan.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Lisäks yks pappa kyllä katsoi mua huolellisesti, mutta ei ollut siinä mielessä kartalla, että risteys oli tasa-arvoinen ja hänellä ei ollut kolmiota. Mutt hyvin niin että näki ja ennenkaikkea katsoi! Joskus itsekin ollut samassa paikassa luullen että tulen kolmion takaa.

Ja sitten yks pappa Clas Ohlssonilla… No niin, asiaan. Terve menoa vaan itse kukin sinne pappaikään, siellä tavataan.
    Niinpä, muistakaapa että me kaikki vanhetaan samanverran vuosien varrella.
    Meinasin jäädä tänään asuntoauton alle tämän lähtiessä ohittamaan rekkaa aivan typerästi.

Ajoin 2 tiellä 2 ja 9 tien risteyksen kohtaalla Humppilassa kun näin, että asuntoauto lähti rekan takaa ohittamaan katsomatta yhtään mitään. Hidastin ja ajoin oikeaan reunaan aivan viivan päälle ja takanani tullut auto jarrutti. Olin niin lähellä rekkaa tapahtuma hetkellä, että hetken aikaa oli rekka, asuntoauto ja moottoripyörä samaan aikaan kahdella kaistalla. Asuntoauto ei edes yrittänyt palata takaisin omalle kaistalleen vaan painoi vain kaasua.

Kaikki tapahtui niin nopeasti, että en edes tajunnut näyttää kansainvälisiä käsimerkkejä!
    Faak mään! Missä oli tänään rikkaat äijä mese ja bemu kotilo kuskit perseilemässä? Pelkkiä ämmiä supertilaperhe tai micra kinnereillään perseilemässä yli ja ali nopeuksineen kännykorvassa tietenkin. Välillä tuntuu naisilla olevan "eihän se haittaa jos minä" asenne ja sen kyllä huomaa liikenteessä.

Missä on äijä puolen edustus perus perseilyssä liikenteessä? Viekö perseilevät ylimieliset ämmät miesten maineen kovina autoilijoina
    Lainaa Diesel kirjoitti Katso viesti
    Missä on äijä puolen edustus perus perseilyssä liikenteessä? Viekö perseilevät ylimieliset ämmät miesten maineen kovina autoilijoina
    Hep, täällä Ei sillä että olisin rikas tai että Taunus olisi muuttunut bemariksi mutta kyllä niin kyrpä otsassa painoin menemään kotilolla (olosuhteiden pakosta) torvea hidasteleville ämmille ja moottoritiellä viron kilvissä oleville toisiaan ohitteleville rekoille soitellen että jälkeenpäin suorastaan hävettää Kännykkä ei ollut korvalla mutta ainoa hetki kun ylinopeutta oli alle 20 kilsaa oli silloin kun se ainoa poliisiauto tuli vastaan

Kyllä työssäkäynti pitäisi kieltää lailla kun se tekee muuten niin joviaalista ihmisestä täyden mulkun liikenteesä
    Ajelin muutama päivä sitten mutkapätkää auringosta ja maisemista nauttien. Erään mutkan takaa tuli huomattavaa vauhtia samalla kaistalla musta henkilöauto ja nuori herra puikoissa. Onneksi itse ajoin nopeusrajoituksen mukaan, taisi olla vähän allekkin nopeutta niin ehdin reagoimaan. Kyllä teki mieli kääntyä ja käydä irvistämässä..
    Suzuki GSX 750 F, Honda XL Varadero 125, Suzuki Marauder 800,Honda CBF 1000 S, Honda XL600V Transalp,
    Kawasaki ZR7S, Gagiva Freccia 125cc
    Lainaa Tisha kirjoitti Katso viesti
    Niinpä, muistakaapa että me kaikki vanhetaan samanverran vuosien varrella.
    Jep. Rukoilen jo etukäteen pennuilta että ottavat kaikkien ajolaitteiden avaimet ennenkuin alan ajelemaan "epähuomiossa" motaria vastaantulevien kaistalla. Ja jos mulla ois otsaa vielä vaatia korttia takaisin ku oisin tappanu jonkun, ja vammauttanu toisen...

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Ei ollut nissani vaan ääliön teiniklopin piinaama Rellu joka tuli Stopin takaa lappu lattiassa X-risteyksen läpi. Auto tuli mun kulkusuuntaan nähden oikealta ja sujahti suoraan eturenkaan alta ohi varmaankin 80kmh vauhdilla. En edes kerennyt reagoimaan tilanteeseen millään tavalla, hetken hölmistyksen jälkeen nokka kohti poistuvaa Rellua ja kiinni ajaminen.

Parin mutkan jälkeen olin takapuskurissa ja siinä vaiheessa nuorisolla alkoi päät pyöriä ja laitettiin kilpaa turvavöitä päälle. Mä ajoin rauhassa autosta ohi ja seuraavassa T-ristyksessä pistin pyörän poikittain tien tukkeeksi, nousin rauhallisesti pyörän päältä, avasin visiirin ja menin kuskin juttusille.

Kuljettaja oli nuori miehenalku ja kyydissäsaman ikäinen nainen ja mies. Kuski avasi ikkunan ja sanoin tiukasti mutta rauhallisella äänellä että sovitaanko että jatkossa noudatetaan Stop merkkiä ja pysähdytään niiden kohdalla, kuljettaja nyökkäsi ja sanoi joo. Jatkoin tiukalla sävyllä että jos olisin tullut sekunttia aikaisemmin risteykseen niin mä olisin nyt kuollut mies, mulla ei ole airpäkkejä, turvavöitä eikä suojakoria kuten teillä on, olisin lentänyt kun räsynukke 20m päähän ja sinne olisin myös jäänyt. Että mietippäs sitä senkin spede kun ensi kerralla näet STOP merkin.

Kuski lupasi jatkossa pysähtyä, toivotin hyvää päivänjatkoa ja jatkoimme matkaa omiin suuntiimme. Uskon ettei kuski ihan heti unohda tiukkasävyistä mutta rauhallista puhuttelua ja jatkossa kiinnittää enemmän huomiota omaan ajokäytökseen. Varmaankin nähdessään enska-asuisen KTM kuskin muistaa että tollasia mulkkuja ainakin pitää jatkossa väistää ettei ruma setä tuu taas pitämään puhuttelua.
    Kylätason kurapyöräilijä.
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Ei ollut nissani vaan ääliön teiniklopin piinaama Rellu joka tuli Stopin takaa lappu lattiassa X-risteyksen läpi. Auto tuli mun kulkusuuntaan nähden oikealta ja sujahti suoraan eturenkaan alta ohi varmaankin 80kmh vauhdilla. En edes kerennyt reagoimaan tilanteeseen millään tavalla, hetken hölmistyksen jälkeen nokka kohti poistuvaa Rellua ja kiinni ajaminen.

Parin mutkan jälkeen olin takapuskurissa ja siinä vaiheessa nuorisolla alkoi päät pyöriä ja laitettiin kilpaa turvavöitä päälle. Mä ajoin rauhassa autosta ohi ja seuraavassa T-ristyksessä pistin pyörän poikittain tien tukkeeksi, nousin rauhallisesti pyörän päältä, avasin visiirin ja menin kuskin juttusille.

Kuljettaja oli nuori miehenalku ja kyydissäsaman ikäinen nainen ja mies. Kuski avasi ikkunan ja sanoin tiukasti mutta rauhallisella äänellä että sovitaanko että jatkossa noudatetaan Stop merkkiä ja pysähdytään niiden kohdalla, kuljettaja nyökkäsi ja sanoi joo. Jatkoin tiukalla sävyllä että jos olisin tullut sekunttia aikaisemmin risteykseen niin mä olisin nyt kuollut mies, mulla ei ole airpäkkejä, turvavöitä eikä suojakoria kuten teillä on, olisin lentänyt kun räsynukke 20m päähän ja sinne olisin myös jäänyt. Että mietippäs sitä senkin spede kun ensi kerralla näet STOP merkin.

Kuski lupasi jatkossa pysähtyä, toivotin hyvää päivänjatkoa ja jatkoimme matkaa omiin suuntiimme. Uskon ettei kuski ihan heti unohda tiukkasävyistä mutta rauhallista puhuttelua ja jatkossa kiinnittää enemmän huomiota omaan ajokäytökseen. Varmaankin nähdessään enska-asuisen KTM kuskin muistaa että tollasia mulkkuja ainakin pitää jatkossa väistää ettei ruma setä tuu taas pitämään puhuttelua.
    Pysyi varmasti hienosti mielessä ihan iltaan asti...

Ja sitten seuraavalla tapakasvatus keikalla saadaan ihmetellä vielä lisää teinien speideilyjä, kun sattuu vähemmän nössyköitä isänmaan toivoja kohdalle, jotka taputtelevat ruman kotari-sedän vielä entistäkin rumemmaksi samalla kun pissiliisit taputtavat pöksyt märkänä takapenkiltä tahtia.
    Supermoto
    Jos noin pahasti jännittää nuorison tekemiset niin on tosiaan parempi jättää juttu tuokiot väliin

Mulle on oikeastaan aivan sama jäikö keskustelusta jotain mieleen vai ei, ainakin on yritetty ja annettu junnulle mahdollisuus oppia jotain.
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Jos noin pahasti jännittää nuorison tekemiset niin on tosiaan parempi jättää juttu tuokiot väliin

Mulle on oikeastaan aivan sama jäikö keskustelusta jotain mieleen vai ei, ainakin on yritetty ja annettu junnulle mahdollisuus oppia jotain.
    Juu,ja jos ei oranssi (olettaen) kotari näy,niin mikä sitten ?
    Tosin enskoja välillä sekoitetaan helposti mopoihin,ja siinä sitten tulee se "näyttämisen halu" juuri kortin saaneille joskus
    Itellä oli taannoin punainen enduropyörä,eikä sekään herättänyt tarpeeks huomiota,kun meinas autoiliaja väkisin ohittaa,vaikka ryhmityin vilkku päällä kääntymään.
    Joku sitten loksahti hepun päässä kohilleen,ja kuulin vain kumin ulinaa ja sivusilmällä havaitsin auton keulan olevan luvattoman lähellä...eli meinas käydä ikävästi
  30.  
    Lainaa Jaaman kirjoitti Katso viesti
    Tosin enskoja välillä sekoitetaan helposti mopoihin
    Käytännössä huomattuja juttuja enskalla. Jos ajat melkein missä tahansa tien oikeaa reunaa pitkin, autoilijat luulee mopoksi ja saa toimia pujottelukeppinä. Jos ajat keskellä kaistaa niin saa ajella aika rauhassa, ei edes yritetä väkisin ohi, paitsi jos ajaa taajamassa rajoitusten mukaan. Silloin on ihan pakko roikkua takarenkaassa kiinni ja yrittää ohitusta, toisinaan jää yritykseksi... Vtuttaa tollaset nuohoojat

Sama homma tervehtimisen kanssa, jos ajaa tien oikeaa reunaa niin ei lapaset nouse kun luulee mopoksi

^Hirveesti jossittelua...
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen