Veikkaisin jotta CBR1100XX eli suomennettuna tupla X / bläkkäri on arvossaan 40v päästä, kun vanhat äijät alkaa haaveilla nuoruuden menopeleistään. Onhan pyörä nyt jo melkoisessa kulttimaineessa...
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
No ehorottomasti Kotarin 660 supermoto![]()
Näitä ei oo monella ku se on kuulemma hankala potkaista käyntihin ja kone täräjää liikaa ja ja...![]()
Eli Äijä pyärä![]()
Honda Monkey 83'
KTM 660 SMC 06'
ex:Yamaha TRX850 96'
Tämän päivän harrastajilla verrattuna menneiden aikojen kolleihin on yksi ero, silloin useimmilla oli vain yksi tai kaksi pyörää koko uran aikana koska autoon siirryttiin heti kun se oli mahdollista.Nyt nuoremmilla on saattanut olla toistakymmentä pyörää jolloin side tiettyyn pyörään ei ole samanlainen kuin jawa-sukupolvella. Ja vielä eri merkkisiä ja eri käyttötarkoituksiin, vrt. kyykky, enduro, crossi, naku.
Vilkaisin muuten euroopan myyntilistoja katsoakseni alkupään Bemarin R 80 GS:ää.Ei yhtään myynnissä edes Saksassa jossa se ei ole mitenkään harvinainen. Tämä ihan vaan GuessWho:lle.Seuraavana hukkuvat alkupään GSA:t keräilijöiden talleihin.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Toivottavasti omasta pyörästä eli honda vtr sp1:stä![]()
matka tappaa vauhdin
Ducati SF 1098S -09
Honda VTR 1000 SP1 -01
ex kawasaki ZX-6R -06
Honda CBR 600f -00
CB 1100R, RC30, ekat GSX-R:t, Katana, V Max, Hayabusa, ehkä myös FZR... ihan vaan veikkaus.
Viimeksi muokannut: Kenesis; 10.05.2013 klo 14:30.
XX -05 Kaikki loppuu aikanaan, vaan konsanaan ei milloinkaan...
Edelleen sitä mieltä, että 40 vuoden päästä ei nykypyörät ole haluttuja, vaan joku ensimmäinen ElectroGlide, kunhan sellainen tulee ensin myyntiin: http://www.iltasanomat.fi/autot/art-...pos=alista-129
Kyllä mä näkisin että Buelleja keräillään vielä joku päivä vuosien kuluttua. Näiden valmistus lopetettu 4-vuotta sitten ja jo nyt on viimeisimpien erikoisversioiden hinnat pilvissä. Tutulla on ~1000km ajettu XB12S scg Lightning tallissa odottamassa jotain. Ei ollut halpa keväälläkään 2009.
"Never ride faster, than your guardian angel can fly"
Tämäkin asia vaihtelee varmasti paikasta riippuen.
Esim. oma lelu eli ensimmäisen sukupolven Speed Triple on ilmeisen haluttua tavaraa kuulemma ainakin Japanin suunnalla ja hinnat on kaiketi nousussa ainakin Briteissä myös.
Suomessa vastaavaa ei liene ainakaan vielä havaittavissa.
40 vuotta ja pari maailmansotaa myöhemmin kaikki enskat, jotka vielä lähtee polkimesta käyntiin ovat selvästi voittaja-asemassa. Kaikki kiiltävät katuraaserit ja kopterit ovat arvottomia!![]()
FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
Kyllä se yksi on ainakin hayabusa vaikka niitä vielä paljon onkin...
-------------iso ähvä--------------------
40v on niin pitkä aika ettei siitä rahallisesti ainakaan itselle ole mitään hyötyä. Mutta jos ostaa itselle mieleisen pyörän ja sama maku on muillakin ja pyörä on vielä hyvä niin eihän siitä kannata luopua, jos pystyy pitämään. Mutta jos ostaa alunperinkin kalliin pyörän niin sitä on sitten pakkokin pitää kun ei sitä kukaan osta kalliilla (eli pitäisi myydä halvalla) eikä voi laskea sen varaan että joskus arvo nousee. Onkohan niitä ostajia sitten myöhemminkään, jos arvo on noussut. Itse olen omista pyöristä ajatellut, että lähes ilman menevät joskus. Mutta olenpahan ajanut omasta mielestä parhailla pyörillä, autoissa semmoinen ei onnistuisi millään. Olen kyllä vähentänyt ehkä tulevilla klassikoilla ajamista, mutta enemmänkin kustannussyistä.
Eli eiköhän ne tulevaisuuden klassikot ole niitä nytkin haluttuja tai niiden ensimmäisiä malleja. Gixxeri 1987 ja ehkä 2005, Busat (niitä vain on ehkä liikaa), VMax, BMW GS, BMW K1600, CBR600 (monen eka iso pyörä), R1. Vanha Katana on kyllä hieno ja CBX 1000, jos vanhempia ajatellaan. Kyykyistä BMW S1000RR, mutta ehkä kyykyt ei pysy suosittuina. HP4 tulee kyllä olemaan haluttu. RC30 on jo klassikko.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Jo nyt harvinainen alkuperäisenä:
Suzuki GSX 1100S Katana
80-luvun alkupäästä.
Nuorena tuli kuolattua sellaisen perään.
Tupla-X -04
Ensimmäiset isot matkaenskat ja supermotot. Ja vanhemmat GoldWingit.
4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
Todennäköisesti silloinkin kohtuullisen haluttuja on noi maamoottorit kun tuntuu että ne pitää kuitenkin kohtuullisen hyvin hintansa, verrattuna moneen muuhun! Johtuukohan siitä että rautamalmin hinta pitää kurssinsa, mutta muovin ja kuttaperkan ei?
No ei nyt silti herneitä hengityselimiin!!!!!
R.I.P Jaska - Motoristi
Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
Raiskaamaton - 99 Hayabusa silver/copper...
Sit kun mää oon vanha..
TEAM CAMPARI
BMW R1250 GS Adventure
EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,
http://ekoteko76.blogspot.fi