Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 49:sta
  1. #1
    Nyt on uutuus julkistettu, juuri nyt en vielä speksejä löytänyt mutta hyvältä näyttää. Ainakin aktiivista jousitusta on tarjolla ja nestejäähdytteinen kone. Mittaristo paljon paremman oloinen ja varmaan lisää vetoja koneen puolelta luvassa.

    http://www.mpmaailma.fi/galleria/bmw-r-1200-gs-2013

    Ensi kesää odotellessa

    Varmaan lisätietoja tulee pian kuvien lisäksi.
    xz6r-636->gsxr1000k6->KTM SM 950->Gsx-r 1000K7->Bmw f800r"tuned"
  2. #2
    TÄ ! Eikös se pitäny olla 1250gs .....mut ei tuoho tuo vesi kyllä käy....

    Ride by wire, (+ajomodet), keppi vasemmalla, öljynsuodatin ihan pihalla ja kytkinkin o märkä !...

    125hp /125nm ..helppo muistaa..
    Viimeksi muokannut: mchuurre; 02.10.2012 klo 15:44.
  3. #3
    BMW Magaziinissa juttua lisää - siellä R1200GS
  4. #4
    Onhan se komia peli... Mutta se vesi No, ei auta valittaa, se on nykyaikaa.
  5. #5
    Löytyy jo ihan kotimaan sivuiltakin eli www.bmw-motorrad.fi
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  6. #6
    Maahantuojan sivulta:

    Ilma/nestejäähdytteinen nelitahtinen, kaksisylinterinen vastaiskumoottori, kaksi kannen yläpuolista nokka-akselia, yksi tasapainoakseli.

    Ilma/nestejäähdytteinen ........ eli jonkinlainen kompromissi?
  7. #7
    Istuin semmoisen päälä tänään Kölnissä. Hieno se oli ja hyvä ajoasento. Näytti olevan ihan oikean näköiset syylarit, että kyllä siellä vettäkin on.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  8. #8
    Lainaa S.Telvio kirjoitti Katso viesti
    Ilma/nestejäähdytteinen ........ eli jonkinlainen kompromissi?
    Niinhän tuolla BMW Motorcycle Magazine -linkissä sanotaan: "Liquid cooling will be used just for the most thermally “stressed” areas with air used to cool the rest."
    He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man.
  9. #9
    Ja tälle uutuudelle iso heilahduskäsi krhm... jaa se onkin vasemmalla kädellä nykyään
    BMW R1200 Gatu & Sora -06
  10. #10
    Oliko jossain mainittu huoltovälistä mitään? Kilpailijat menee jo pitkälti toistakymppiä, gs varmaan perässä. Rengastus muuttuu ja vaihtoehtoja on taatusti olemattomasti ainakin alussa. Anakee III näkyy olevan promokuvissa, nappulaversiosta ei havaintoa. Lienee TKC80?

    Omaan silmään hyvän näköinen laite. Jotenkin sirompi (ainakin kuvissa) kuin edeltäjänsä.
  11. #11
    Lainaa OH6ZZ kirjoitti Katso viesti
    BMW Magaziinissa juttua lisää - siellä R1200GS
    Eikös edellisenkin Boxerin huoltoväli ollut 10tkm ?. Nappulakumeja voi etsiä tästä linkistä
    Fireball
  12. #12
    Lainaa Fireball kirjoitti Katso viesti
    Eikös edellisenkin Boxerin huoltoväli ollut 10tkm ?. Nappulakumeja voi etsiä tästä linkistä
    On se 10tkm, mutta mikä se on tässä uudessa? Eikös Trumppa mene jo 16tkm?
  13. #13
    Lainaa Generig kirjoitti Katso viesti
    On se 10tkm, mutta mikä se on tässä uudessa? Eikös Trumppa mene jo 16tkm?
    Uusi kottarainenkin huitelee jo 15 tkm huoltoväleillä, ni miten ihmees bmw:llä vielä 10tkm
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  14. #14
    Lainaa mattipoeka kirjoitti Katso viesti
    Uusi kottarainenkin huitelee jo 15 tkm huoltoväleillä, ni miten ihmees bmw:llä vielä 10tkm
    Niin edelleen se kysymys onkin, että onko se BMW:n huoltoväli 10tkm vai jotain muuta

    Kottarainen tulee pistämään kampoihin isojen matkaenskojen kruunusta tuolla uudella mallilla oikein tosissaan. Keppiveto uupuu, muutenhan se on ihan täydellinen paketti.
  15. #15
    Lainaa Generig kirjoitti Katso viesti
    Kottarainen tulee pistämään kampoihin isojen matkaenskojen kruunusta tuolla uudella mallilla oikein tosissaan. Keppiveto uupuu, muutenhan se on ihan täydellinen paketti.
    Jos on Ameriikan lehtiin uskominen taitaa GS kuitenkin olla huoltajaystävällisempi ja edullisempi huoltaa kuin se Kottarainen.
    Ja täydellistä pyörää ei ole vielä olemassa
    Fireball
  16. #16
    Hyvä kun tulee uusia malleja isompaa face-liftia. Nyt alkaa saada siis "vanhoja" halvalla Vaihtakaa ihmeessä uuteen!
    <p>2002-2014</p>
  17. #17
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Hyvä kun tulee uusia malleja isompaa face-liftia. Nyt alkaa saada siis "vanhoja" halvalla Vaihtakaa ihmeessä uuteen!
    onko pakko...? jos nyt en kuitenkaan.. vanhaan just päässy sisälle kunnolla.

    aika kulmikkaan oloinen vekotin tuntuu olevan, hieman ihmettelen että keulaan jätetty tuollainen terävä nokka, ihan ku jokin dinosauruksen hammastus vai miksi tuota nyt kuvailis..

    tuleekohan gsa myös taas mallistoon..

    laturi taitaa olla pienempi, eikös vanhassa ole 700w?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  18. #18
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Hyvä kun tulee uusia malleja isompaa face-liftia. Nyt alkaa saada siis "vanhoja" halvalla Vaihtakaa ihmeessä uuteen!
    Nykyisiä "vanhoja" ei bemarin tuntien tule saamaan "halvalla" edes parinkymmenen vuoden/500 000 km:n jälkeen.
    Pitävät hintansa liian hyvin. Ihme vehkeitä...
  19. #19
    Lainaa teemu kirjoitti Katso viesti
    Nykyisiä "vanhoja" ei bemarin tuntien tule saamaan "halvalla" edes parinkymmenen vuoden/500 000 km:n jälkeen.
    Pitävät hintansa liian hyvin. Ihme vehkeitä...
    Höpsis. Gessu on myynyt kuin tarjousmakkara ja kun te kaikki vaihdatte ne uuden riemussa, niin taatusti vaikuttaa vaihdokkien hintoihin. Varsinkin tilanteessa, jossa MP-liikkeet muutenkin alkavat kupsahdella.
    <p>2002-2014</p>
  20. #20
    Lainaa C-A-D kirjoitti Katso viesti
    Höpsis. Gessu on myynyt kuin tarjousmakkara ja kun te kaikki vaihdatte ne uuden riemussa, niin taatusti vaikuttaa vaihdokkien hintoihin. Varsinkin tilanteessa, jossa MP-liikkeet muutenkin alkavat kupsahdella.
    onneksi tuossa ei nyt yhtään ole mitään provoa matkassa..

    jotenkin tuntuu että kyllä täältä jostain vielä löytyy joku beetta-version testaaja.. löytyihän niitä suht nopeasti gt/gtl:nkin tullessa markkinoille.. ja johan niistäki vikaa on jo löytyny, keskuslukon avain ei muistaakseni toimi vedessä.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  21. #21
    Mielenkiintoista on nähdä miten hinnoittelu muodostuu gsa:n kohdalla. Tämä siis ja kun gsa:ta ei saa muuten kuin varustelemalla normi gs erilaisilla adve tilpehööreillä.
  22. #22
    ja muutenkin tuo varustelu hieman erikoinen, erikseen kolme tapaa miten ajaa pyörää, tavallaan varustelu menee ajotien pinnan mukaan tai miten tuon nyt sanoisi..

    kuinkahan tt:llä ja w:llä hierotaan käsiä yhteen jos porukka niiltä alkaa tilaamaan kaikki offivarusteensa eikä otakaan alkuperäisinä, jos saavat sieltä halvemmalla..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  23. #23
    GSA:n kanssa voi olla haasteita, saapi nähdä miten bmw nuo ratkaisee - jos ratkaisee mitenkään.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  24. #24
    itteä häiritsee se, että perinteiset puimurin vilkut on tässäkin vaihdettu vasemmalle puolelle. aikanaan niitä ihmettelin ja nyt kun niihin on tottunut, ni tietää kuinka hyvä systeemi se on.

    1600 gtl:ää kun kävin jänkhällä kokeilemassa, niin sama homma oli senkin kans..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  25. #25
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    itteä häiritsee se, että perinteiset puimurin vilkut on tässäkin vaihdettu vasemmalle puolelle. aikanaan niitä ihmettelin ja nyt kun niihin on tottunut, ni tietää kuinka hyvä systeemi se on.

    1600 gtl:ää kun kävin jänkhällä kokeilemassa, niin sama homma oli senkin kans..
    Itse olen kesän käytellyt noita Bmw ihme vilkkuja. sanon minä. Hyvä jos palaa normaaliin.
  26. #26
    Kaikin puolin erittäin onnistuneelta tuo uusi GS näyttää meikäläisen silmin.
    Muutokset kaiken kaikkiaan oli vielä suuremmat mitä osasin odottaa.

    No , eiköhän näillä ilma/öljyjäähdytteisilläkin vielä ajella pitkään ja todennäköisesti
    muut R 1200 mallit (Adventure , RT , R ) säilyvät mallistossa kutakuinkin entisellään ja
    ne uudistuvat sitten kukin vuorollaan lähivuosina .
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  27. #27
    Lainaa GSR600 kirjoitti Katso viesti
    No , eiköhän näillä ilma/öljyjäähdytteisilläkin vielä ajella pitkään ja todennäköisesti
    muut R 1200 mallit (Adventure , RT , R ) säilyvät mallistossa kutakuinkin entisellään ja
    ne uudistuvat sitten kukin vuorollaan lähivuosina .
    luulis noiden nyt ottavan kuiten adven pois myynnistä nykymuodossa, jos uuteen pukataan offroad-pakettina tätä nykyista a:ta.. nythän a on ollu enemmänkin kokonaisuus kuin pelkkä paketti, kun tankkikin on ollut täysin eri.
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  28. #28
    Lainaa Fireball kirjoitti Katso viesti
    Jos on Ameriikan lehtiin uskominen taitaa GS kuitenkin olla huoltajaystävällisempi ja edullisempi huoltaa kuin se Kottarainen.
    Ja täydellistä pyörää ei ole vielä olemassa
    Johtuu varmaankin juurikin tuosta amerikasta Mutta mielestäni ainoat "isot" adventuret on käytännössä bemari ja tuleva ktm, muissa paino karkaa jo niin suureksi..
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  29. #29
    Todella hyvää jos nuo ajovalot vihdoinkin vakiona olisivat nykyisten autojen luokkaa.
    -04 Gessuliinissakin tuli polttimolle jo yli 13v mutta miten se valaisin oli niin tehoton.
    Ja tuo vakkari on aivan ehdoton . Nam !
    No jos viiden vuoden päästä sitten taas sais Gessun kun tuostahan tulee tietty erittäin halpa uutena
    Triumph Tiger 800 XRX

  30.  
  31. #30
    No nyt kun tuo 2013 on ennakkomyynnissä, niin onko kukaan saanut hintaa selville?
    Voi veljet!
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen