joo ei oo kapula rattaissa,...
kun sitä keskijalkaa ja pakoputkea sovittelen niin
samalla tarkastin alustan ja heti tajusin tilata
iskarin tankoon uudet laakerit ja toiseen tarvittiin uudet sovitin
alumiini palat,...

Kun klapi ei lähtenyt sillä huomasin että vasemman puolen haarukan laakeri
oli melko jumissa ja veihdoin senkin, vakio tavaraa joten Biltemasta tilalle
kun SKF:llä meni viimeksi vakio laakerin kanssa 6vk!!!

Eikä vieläkään klapiton, klapi tulee Schasin takaiskarin ja sitä kiinnittävästä
ruuvista, orggis ruuvi on koko matkalta kierteytetty, on tainut 7v sitten Luigilla
loppuu ne ruuvit joissa schassin laakeroinnin läpimennään ilman kierteitä,...
tosi maksaahan tuo ylimääräinen kierytys toki enemmän. Pitää alkaa etsiä
ruuvia,.. LPR:ssä on pitänyt aina alumiini ja titaanin sijaa ostaa haponkestävää
muuta ei ole hyllyssä kuin kemian teollisuus ei muuta käytä!

Kuinka paljon tuossa taka haarukassa saa olla klapia, oma mielipide on ettei yhtään
vaan jousituksen pitäisi ottaa kiinni heti, kun ole mopo jousituksen super friikki
voisko joku oikaista JOS OON VÄÄRÄSSÄ!!

Ei sen puoleen takajarru polkimen sylinterin kiinnitys pisteet murtui kun vaihdoin
jarru letkua ,... uusi ongelma lisää,... pikku jarru sylinterin letkunipan irrotukseen
tarvittiin 50cm vipua että se lähti auki, sitä ennen se oli yritetty ruuvata irti mutta murtui irti,...
,.... Varmaankaan ei kannata kiinnityspisteitä hitsata kiinni
vaan tehdä uusi kiinnityspiste metallista minkä ruuvaa kiinni ???