Elikkäs nyt olis pyörän hankinta menossa ja tollasta 1000 telluu oon katellu, mutta kysymys kuuluu miten kestävä peli on kyseessä? Eli voiko edes katella luokkaa 60tkm ajettuja yksilöitä. yleistä tietoa pyörästä voi myös kirjoitella tähän sillä en oikein haullakaan ja selaamalla pyörästä hirveästi löytänyt.
Olen kuitenkin ymmärtänyt että melkoisen äijjä pyörä on kyseessä![]()
Tosta on sitten R ja S- malli, et kummasta puhutaan...? Briteissä hyvä foorumi noille, mutta osote hukassa
Saatto olla tlzone...
x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x
* * * * * * * * * *
Mulla oli vuoden tollanen pyörä muutama vuotta sitten. Ihan ok tasonen vehjehän se oli mutta vesipumpun tiivisteet krakasi eikä niitä oikein saanut kuntoon kun oli aikaisempi omistaja laiminlyönyt huollot huolella. Samoin ongelmana tellussa ainakin mulla oli se että eturengas puski syylärin läpi vettä etummaisen sylinterin tulpan reikään joka johti että etupytty ei antanut enää kipinää. Eli kävi yhdellä pytyllä ellei kuivannut. Tämä ongelma ratkesi etulokarin jatkeella mutta tämä on hyvä tietää.
Taitaa olla ongelmallisin Suzuki ikinä, varsinkin -97. Alusta, kytkin, vesipumppu ym.
Silti jotkut tykkääkin.
Omasta S:stä avattiin kone 50tkm jälkeen ja todettiin sen olevan täysin kunnossa. Alusta ei ole mikään ihmeellinen, mutta tuopahan vauhdin tuntua lisää... Käy ja kukkuu edelleen.
Hei,
Minulla -02 vuosimallin Tellu ja on kyllä ollut huoleton peli. Olen itse ajanut pyörällä noin 20tuhatta, kokonais kilometrimäärä on 66tuhatta. Ainoat vaihdetut osat on Akku, pari venttiilin säätöpalaa, jarrupalat + normaalit öljyhullot. Talven jälkeen toisella startilla hurahti käyntiin vaikka talvella en käyttänyt yhtään kertaa. Tellussa voimatkin riittää kivasti ainakin näin keväällä..Tulevia huoltoja tulee olemaan varmaan kytkin+etu pumppujen öljyn vaihto. Huoleton peli tavoite ajaa 100 tuhatta ennen kone remppaa.
Osta mille tai sp honda.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
takaiskarin kiinnike noista hajoo ainakin, 99 mallissa mitään muuta vikaa ollut,ajettuna tais olla 66tkm ,olis vielä orggis takaiskari paketti halvalla jos joku tarvii![]()
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010