Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Mistähän moisia löytäisi? Ja nyt ei ole oikea vastaus "vie se säädettäväksi jollekin joka osaa.."
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  2. #2
    <"I needed a clue and a drink, one of them I knew where to find">

    McJäykät
  3. #3
    Kaasarien säätökarttoja tai itämaan viisauden tietäjien apua olisin vailla..

    Melko hyvässä säädössä jo nyt mutta noista olisi apua tai sitten "Itämään viisaat tietäjät" ratkaisisivat ongelman joka on seuraavanlainen.

    Laitoin pyörään Yoshin 4-2-1 kokoputkiston killerillä ja Dynojetin stage 1 satsin ohjeiden mukaiseen säätöön elikkä 150 pääsuuttimet ja neulat 3 rakoon yltä laskien, seosruuvit on nyt tasan 2krs auki. Alaväännöt mainiot mutta ylhäältä tukehtuminen. Eli ei siis vetoja ylhäällä vaan booausta ja rykimistä. Noh, otin killerin pois ja vaihdoin keskimmäisistä siis 2 ja 3 sylintereiltä pääsuuttimet 155:siksi koska alkuperäisessä setissä oli 145 reunoilla ja 150 keskellä. Tämän jälkeen alkoi jo repimään mutta vieläkin vaivaa hieman mietintää täysavauksissa ja jos esim. 6:sella motarilla väännät kaasun täysin auki niin alkaa kiihtyä mutta ei vieläkään niinkuin kuuluisi ja hieman booauksen tapaista vieläkin..

    Killerin ajattelin laittaa takaisin.. Saakelin räyhät saundit mutta ilonpilaajien mielestä varmasti liian eläimelliset..

    Diagnooseja helpottaakseni:

    -Tulpat (iridium) vasta vaihdettu
    -Uusi orkkis ilmansuodatin
    -Bensana 98, on tuoretta.

    Joten hienoista hienosäätöähän tämä enään vaatii mutta turhan (iso homma) katteiden, tankin, ilmanputsarikotelon pois ottoa välttääkseni 34 eri kertaan kysynkin teiltä arvon raati, mitä vaannetään, mitä käännetään ja mihin suuntaan ja kuin paljon?

    I Wanna more (kukkahattujen) to love my bike..

    Ja kiitos Speckalle jo nopeesta replystä..

    Probleemos solvet!

    Onkhelmahan ottaa ja ratkes ku hokasin yhtäkkiä et kaasuläpänasentoanturin liitin oli jääny irti..
    Viimeksi muokannut: K-Päkä; 23.04.2013 klo 19:42.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  4. #4
    Täydellä kaasulla boaaminen haiskahtaa edelleen sopan puutteelta kuten olet jo itse huomannut.Jo pelkästään putken vaihto avarammaksi aiheuttaa sen että suuttimia pitäisi isontaa.Ylhäällä ei enää oikeastaan vaikuta muu kuin pääsuutin, ensimmäisillä kolmella neljänneksellä muuttujia on jo enemmän alkaen luistin leikkauksesta neulan muotoon ja seosruuviin.Perussäätö seosruuvilla 1,5-2 kierrosta auki mutta koska en ole touhunnut Dynojetin kanssa en tiedä tuosta.Joku varmaan kohta kertoo enemmän. Mutta perusasia lienee kuitenkin liian niukasti poltettavaa sylinterissä.
  5. #5
    Odota tovi, jotta keli lämpiää. Nyt vielä raaka, puoliksi talvinen keli. Vältyt hiukan turhalta suutin jumpalta.
    - Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän ymmärrän. -
  6.  
  7. #6
    [QUOTE=K-Päkä;6164349]Kaasarien säätökarttoja tai itämaan viisauden tietäjien apua olisin vailla..

    Melko hyvässä säädössä jo nyt mutta noista olisi apua tai sitten "Itämään viisaat tietäjät" ratkaisisivat ongelman joka on seuraavanlainen.

    Laitoin pyörään Yoshin 4-2-1 kokoputkiston killerillä ja Dynojetin stage 1 satsin ohjeiden mukaiseen säätöön elikkä 150 pääsuuttimet ja neulat 3 rakoon yltä laskien, seosruuvit on nyt tasan 2krs auki. Alaväännöt mainiot mutta ylhäältä tukehtuminen. Eli ei siis vetoja ylhäällä vaan booausta ja rykimistä. Noh, otin killerin pois ja vaihdoin keskimmäisistä siis 2 ja 3 sylintereiltä pääsuuttimet 155:siksi koska alkuperäisessä setissä oli 145 reunoilla ja 150 keskellä. Tämän jälkeen alkoi jo repimään mutta vieläkin vaivaa hieman mietintää täysavauksissa ja jos esim. 6:sella motarilla väännät kaasun täysin auki niin alkaa kiihtyä mutta ei vieläkään niinkuin kuuluisi ja hieman booauksen tapaista vieläkin..

    Killerin ajattelin laittaa takaisin.. Saakelin räyhät saundit mutta ilonpilaajien mielestä varmasti liian eläimelliset..

    Diagnooseja helpottaakseni:

    -Tulpat (iridium) vasta vaihdettu
    -Uusi orkkis ilmansuodatin
    -Bensana 98, on tuoretta.

    Joten hienoista hienosäätöähän tämä enään vaatii mutta turhan (iso homma) katteiden, tankin, ilmanputsarikotelon pois ottoa välttääkseni 34 eri kertaan kysynkin teiltä arvon raati, mitä vaannetään, mitä käännetään ja mihin suuntaan ja kuin paljon?

    I Wanna more (kukkahattujen) to love my bike..

    Ja kiitos Speckalle jo nopeesta replystä..



    Ps. Onkhelmahan ottaa ja ratkes ku hokasin yhtäkkiä et kaasuläpänasentoanturin liitin oli jääny irti..
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>