Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Oli hämmästys ja kummastus kun R1200GS räjähti käyntiin -26´c:n pakkasessa!
    Pyörintänopeus oli sitä luokkaa että jos vaikka ei lähtisikään tulille niin startilla vois jutailla muutaman km:n vaikka apuja hakemaan

Mahottomat specsit tommosella "atomiakulla" ja ilimankos on sitten US-MIL, hyväksyntä jne.

Tuli ABBM-hyväksyntä heti kerralla sekä Sápmi-proof vähän myöhemmin, elikkäs nyt vaan itellekkin samanlaista etsimässä ja nyt hakusessa mistä? Malli omaan Gessuun on PC680

Eräs vinkki tuli tämmöisestä kun:
    AKKUTALO ESKO MARKKANEN Tukkitie 1 90520 OULU, vaan kun kaikki yli 100€:n hankinnat pitää nykyään kilpailuttaa niin tietääkös joku mistä sama edullisemmin tai jos?

Oman 3-vuotiaan orggis BMW:n geeliakun raja kun menee -14.9c:ssä niin pääsisi lähtemään vaikka heti aamusta...ja säästyisi myös painoa kun ei tarvitsisi pitää sit enää käynnistyskaapeleita matkassa..
    Tuolta on tainnut aika moni hankkia, itse tilasin aikanaan Wunderlichtiltä kun tuli se kiinnike valmiiksi taiteltuna samaan hintaan ja vielä kotiin kannettuna.
    https://www.juvander.me/ilpo

AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
    Lainaa iaj kirjoitti Katso viesti
    Tuolta on tainnut aika moni hankkia, itse tilasin aikanaan Wunderlichtiltä kun tuli se kiinnike valmiiksi taiteltuna samaan hintaan ja vielä kotiin kannettuna.
    Aikas kovat hinnat.Itse tilasin Saksan ebaysta,akku tuli tosin Hollannista.Pc 545 mj maksoi himaan toimitettuna alle 130 eur.
    Ihan miehekäs 5-sekunnin 520CCA! Itse kävin tänään hakemassa Yuasan samanlaisen orkkis-akun tilalle. Bilteman Globe-akku ei näköjään jaksa edes +13 asteista mottia pyörittää. Yuasassa CCA on 230. Uskottava se on että halpa ja hyvä ei toimi tässä tapauksessa.
    Akkupojilta löytyy myös.
    Bensalla pestään pensselit, dieselillä tehdään voimaa.
    Lainaa mico kirjoitti Katso viesti
    Akkupojilta löytyy myös.
    Eikä vahingossakaan hintaa näkyvillä
    <p>2002-2014</p>
  7.  
    Motorworks
    Moto Longa - Vita Brevis