Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Mikähän tämä tällainen sekasikiö mahtaa olla siirtymäkauden malli??
    Eli kone kaasareilla, mutta etukate sama kuin F4i (tuplavalot ym.) Samaten (nopeus)mittari digitaalinen.
    Ei oikein kuuklettamalla selviä...
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  2. #2
    vm.2000 malliset kuussatkut oli jo tuolla uudemmalla katteella, mutta vielä kaasarikoneella. 2001 tuli ruisku.

    Ei tuo mikään sekasikiö ole, ihan on tekniikaltaan alkuperäinen.

    tuomas
    <p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  3. #3
    Sellainen ero on katteissa verrattuna ruuttamalliin että ilmanottoaukkojen kehykset on mattamustat muuten pyörän väristä riippumatta. Ruiskumallissa ei ole erillisiä/erivärisiä kehyksiä aukoissa.
    Honda Fireblade HRC 2012
  4. #4
    -99 ja 2000 mallit on samoja ja noita ei kyllä mun tietääkseni ole ollut tuplavaloilla, eikä myöskään digitaalisella mittarilla varustettuina. Matkamittari on kyllä digiä. Vm. 2001 etukate tohon taitaa kyllä sopia ja ne lienevät kaikki juuri noita tuplavaloilla olevia. Liekö myös mittari sopii heittämällä. Joku viisaampi voinee korjata mikäli tietoni ei ole up to date.
  5. #5
    Rekattu 7.3.2000.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  6. #6
    Lainaa Etupleksi76 kirjoitti Katso viesti
    -99 ja 2000 mallit on samoja ja noita ei kyllä mun tietääkseni ole ollut tuplavaloilla, eikä myöskään digitaalisella mittarilla varustettuina. Matkamittari on kyllä digiä. Vm. 2001 etukate tohon taitaa kyllä sopia ja ne lienevät kaikki juuri noita tuplavaloilla olevia. Liekö myös mittari sopii heittämällä. Joku viisaampi voinee korjata mikäli tietoni ei ole up to date.
    Samaa mieltä
  7.  
  8. #7
    Selvis tämäkin!
    Eli tähän yksilöön on kärsä vaihdettu.
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex