Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Onko kukaan ajellut pääteitä vältellen kyseistä väliä? VN kuski olisi todella iloinen vinkeistä

Väinämöinen
    Itse olen Raumalta päin ajanut pyhärannan rantatietä - kalanti - vehmaa - mynämäki - saariston rengastie - naantali. Sieltä sitten vanhaa Turun tietä helsinkiin. Tuo turku-helsinki välin pikkutiet on vähän mysteeri itselle kyllä, Salosta Kiskon kautta pääsee ainakin pienempiä teitä ajamaan.

Tuo kalanti-vehmaa-mynämäki-saariston rengastie on kyllä ihan kivaa mutkapätkää.
    Kiitos Mohko. Olen joskus aiemmin ajellut Helsingin päässä vanhaa vihdintietä olisiko numero 120? Joskus armeija aikaan tuli liikuttua tuolta kiskon kautta Upiniemeen. Oletko koskaan ajellut Forssa-Rauma väliä pikkuteitä?
    Itse olen käyttänyt stadiin matkatessa reittiä:
    Rauma-Lappi-Hinnerjoki-Yläne-Oripää-Pöytyä kk-Koski TL-Somero-Vihti.
    Kaikki tiet ovat suht mutkaisia, pienehköjä sekä päällystettyjä.
    Vihdin jälkeen olen käyttänyt useampaakin reittiä

Eli periaatteesa reitti menee kahden pääväylän keskeltä.
    C-luokan meininkiä vuodesta 84
    Kai muuten tiesitte, että nykyään kaikki on kiellettyä?
    Suzuki GS 450S -87
    Kawasaki GPX 500R -88
    Ducati Monster 696 -11 -RIP-
    Suzuki RF 600R -96
    Tässä yksi mukaelma. Itse en niin kauheasti tiedä noista PKS:n suunnan teistä, mutta joku tällänen reitti tuli pari vuotta sitten tehtyä, kun kävin katsomassa serkkua lauttasaaressa. Oikea reitti taisi mennä enempi pohjoisesta, mutta jotain tuohon suuntaan kuitenkin. Reitti Loimaalta Raumalle menee noin ja toi on aika hyvää mutkapätkää koko aika. Koko pätkää Loimaalta Raumalle en ole vielä ajanut, mutta varmaan routaa on matkalla jonkun verran.

https://maps.google.fi/maps?saddr=ra...6,7,8&t=m&z=11
    Minä ajaisin sen varmaan suurinpiirtein NÄIN!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Minä ajaisin sen varmaan suurinpiirtein NÄIN!
    Tossa sun versiossa Pyhäjärven alta mennään ihan *****tin tylsää tietä. Aikaisemmassa taas yhtäalueenmaukkaammista
    Tämä on kanssa mahdollinen reitti.. onneksi tiestöt on tuolla ihan hyvässä kunnossa, niin voi tehdä vaikka minkälaista mutkaa bensatilanteen mukaan.
    Kiitos! Eiköhän nuo tule testattua....Osotellaan sormella kun tullaan vastakkain....

Väinämöinen
    Lainaa Mohko96 kirjoitti Katso viesti
    Tämä on kanssa mahdollinen reitti.. onneksi tiestöt on tuolla ihan hyvässä kunnossa, niin voi tehdä vaikka minkälaista mutkaa bensatilanteen mukaan.
    Onks tietoo missä kunnossa Pyhärannan ja Unajan välinen tie nro1960 on nykyään? Joskus vuosia sitten se oli perin heikossa kunnossa.
    Lainaa Majarven kirjoitti Katso viesti
    Onks tietoo missä kunnossa Pyhärannan ja Unajan välinen tie nro1960 on nykyään? Joskus vuosia sitten se oli perin heikossa kunnossa.
    Äitee asuu siinä kylän rajalla ja viime kesänä meinasin käydä kylän miehen tontilla.. On irto kiveä ja sellaista miten se nyt sanois epätasaista asfalttia. Tosin rauhallisemmin ku menee varmaa tiellä pysyy.. Taasen Raumalta lähtö laitilaan ns, vanhaa tietä kautta kodisjoki, suontaka... Oli yksi kesän kohokohdista viime kesänä.. Siis reittinsä siellä päin..
    Mitäs tässä busahan mulla on tässä..
  12.  
    Samaa mieltä kuin ctank75, Pyhärannasta ei kannata ajaa Raumelle Unajan kautta. Tie on huono, mökkiläisiä ja asukkaita paljon. Pyhärannasta kannattaa lähteä 8-tielle ja ennen 8-tietä kääntyy vaikka Seppälään ja sieltä Laitilaan, josta sitten jo pääseekin kivasti Suontaan ja Kodisjoen kautta Raumalle. Hyvä reitti, suosittelen.