Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345
Tulokset 121:stä 128:een 128:sta
    ^^ video ei toimi lukee että "käyttäjä on poistanut videon"
    Lainaa väizki kirjoitti Katso viesti
    ^^ video ei toimi lukee että "käyttäjä on poistanut videon"
    Hetken päästä näkyy taas
    Varadero 1000 XL
    mutkan takaa löytyy aina jotain
    Lainaa Hesekiel kirjoitti Katso viesti
    Hetken päästä näkyy taas
    Kiva, sitä odotellessa
    Lainaa Brian.p kirjoitti Katso viesti
    Niin juu mun Kawahan siinä hyytyi. Ensiksi katsottiin että jäähdytysnesteet tuli ulos, mutta taitaa olla moottori pahemminkin hajalla. Huomenissa saan tarkempaa tietoa Motovilleltä.
    Toivotaan että siitä sais vielä ajopelin
    En kuulu kisojen direktoraattiin joten noista rangaistuksista en osaa sanoa
    Katellaan lähtöruutuja sitten myöhemmin pk-ajoilla kun saan jonkinlaisen pyörän alle taas.
    Jäin tässä pohtimaan punaviinilasin kera että itse olen letkaillut ORGgilaisten kanssa viikottain vuodesta 2009, letkoissa kokoluokkaa 20-105 mopoa per kerta. Ja tää oli eka totaaliporsiminen mikä on matkalle osunut. Että ei nää nykymopot kyllä ihan puhdasta paperia ole.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa Brian.p kirjoitti Katso viesti
    Joo voin laittaa.

Ja -Anu-lle tosiaan isot kiitokset avusta ja neuvoista. Saatiin soitettua kuljetus pyörälle ja päästiin itsekin kotiin kohtuu ajassa.
    Juu, eipä siinä, hakusessa oli win/win situation.

Oletko jo rouvalle kertonut että mä lainaan häntä kun rupeen opettelemaan kyysäämistä? Vai ilmottiko hän että mopoilu loppuu siihen Toivottavasti selviää nopiaan mitä siinä mopossa meni (tämä oli päivän puheenaihe Mutterilla VAIKKA se oli kiinni) ja se saadaan korjattua tai pääset ettimään sitä uutta pyörää jotta pääsette reissulle mistä siellä .orgin kamapäivällä All Rightissa oli puhe
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Taisi olla syksyä 2006 vai oliko 2007 kun mä poksautin komeasti gixerin koneen jossain Myrskylän kohdilla Porvoon motarilla. Kiertokanki lohkosta läpi ja upeat savut takana ajaneiden silmille. Kauden voi päättää silläkin tavalla.

//Andy
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Videoo taas tarjolla. -jos vaikka kohdasta 5min eteenpäin.
    PS:Kuuntele vaikka radioo samalla niin ei toi varateron laulu haittaa....
    http://youtu.be/B3aQyKVVtaM
    Varadero 1000 XL
    mutkan takaa löytyy aina jotain
  8.  
    mikäs siita zetorista sitten porsi siihen ku nesteet työnsi pihalle??
    zzr1400
Sivu: 5 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345