Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 181:sta
  1. #121
    Lainaa jupa771 kirjoitti Katso viesti
    terve!
    ei sun pyörä pahassa kunnossa ole,ainoa kiusantekijä on että ajonesto hajosi,jolloin todnäk joudut hankkii kittiecun tai jenkkiecun että saa mopon käymään.etujousissa oli naarmuja,mutta korkkien vaihdolla selviää,muuten perus kosmetiikkaa mikä rikki ja etuhäkki meni poikki.koetahan parantua ja het ku pystyt hyppää ratsunselkään ettei peikko jää päähän vaivaamaan.kävin meinaan kattoo pyörääsi siitä tiedän analyysin mopon kohtalosta.
    terveisin
    naapuri pilttuun #58 juuso

    p.s mikäli kunnostusessa tarviit jeesiä osista ni heit viestii ni autan jos pystyn
    Ahaa, hyvä tietää, että kuvat on ehkä kamalamman näkösiä, mitä todellisuus! Ehdottomasti otan yhteyttä, jos avuntarvetta ilmenee. Kiitos jo tässä vaiheessa

    Kiitos myös kaikille muille tsempistä! Jatkan lepäilyä ja kunnostussuunnitelmia...
    https://northasterracing.pic.fi/kuvat/
  2. #122
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jupa771 kirjoitti Katso viesti
    missä se ajonesto juuri on!
    Eikös toi korjaannu uudella virtalukolla ja valtuutetussa huollossa naitetaan ECU ja ajonesto taas yhteen ns. punaisella avaimella?
    Superbike #7
  3. #123
    Lainaa Fox kirjoitti Katso viesti
    Minähän siinä sun perässä ajoin, kun kaaduit. Itse en tosiaan kaatunut vaan väistin ja ajoin vain metsään ilman vahinkoja.

    Hieno kuulla, että toivut. Aika hurjan näköiset voltit heitit, mitä siinä kerkesin näkemään.
    No hyvä, että sinä pysyit pystyssä. Luulin, että olisit myös kaatunut, kun lanssilaiset kyselivät myöhemmin kumpi kaatuneista pyöristä oli se minun Kiitos myös avusta, kun taisit olla ensimmäisenä siinä paikalla!
    Näin tänään sen videon, jonka olit saanut kuvattua siinä perässä ajaessa. Hurjan näköinen oli kyllä tuo lento, teki jo itselläkin pahaa katsoa Samoin näkee ihan selvästi oman virheensä, miksi tuo tapahtui. Kalliita oppirahoja, mutta ehkä niistä on joskus hyötyä.
    https://northasterracing.pic.fi/kuvat/
  4. #124
    Mahtava viikonloppu oli, kiitokset kaikille. Danikolle toipumisia. Anteeksi myös keskiryhmäläiset, että ajelin hitaan vauhteja siellä, mutta koitin häätää 2 viikkoa sitten pääkoppaan asumaan muuttanutta kaatopeikkoa. Kyllä se siitä kait lähtee, joku sekka per setti lähti ajasta ja vieläkin hitaan rajalla mennään mut rentous alko kyllä jo löytymään.
    RC8R
    Super Duke (Se vanha)
  5. #125
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Eikös toi korjaannu uudella virtalukolla ja valtuutetussa huollossa naitetaan ECU ja ajonesto taas yhteen ns. punaisella avaimella?
    juu onnistuu uus koodaus ecuun ja se rinkulan vaihto,mikäli vaan olen ymmärtänyt niin ei ole ihan halvimmasta päästä se homma(ainoastaan merkkiliike pystyy tähän ja tiedätte hyvin heidän veloittamat taksat) ja ebaystä saa jo ecuja halvalla ja jammun kittiosatkin ovat tosi järki hintaisia,miinuksena vaan se ellei suomesta käytettyä löydä ni ainoastaan toimitus kittiosille 2 vuodessa.
    juuso rannikko
  6. #126
    Kiitoksia viikonlopusta ja hyvästä seurasta. Lämmintä riitti, jopa niin hyvin että niska paloi.
    Pikaista paranemista itseään teloneelle epäonniselle kuskille.
    Lauantaina oli joku kauniimman sukupuolen edustaja kahvilan mutkassa kameran kanssa, olisiko kuvia mahdollista saada nähtäville?
    KTM 950SM -07
  7. #127
    Lainaa Daniko kirjoitti Katso viesti
    Ahaa, hyvä tietää, että kuvat on ehkä kamalamman näkösiä, mitä todellisuus! Ehdottomasti otan yhteyttä, jos avuntarvetta ilmenee. Kiitos jo tässä vaiheessa

    Kiitos myös kaikille muille tsempistä! Jatkan lepäilyä ja kunnostussuunnitelmia...
    juu nyt kuva ei kerro enempää ku tuhat sanaa vaan toisinpäin.keskity paranemiseen ja laitat mopon kuntoon ja tuut ajamaan.osia tohon sun mopoon kyl löytyy ku on varmaan suomen suosituin malli kuussatkuist rata vehkeenä. ei siihen rahaa tolkuttomasti mee ku laitat kuntoon ton,ei nämä näyttelypelejä ole eli ulkonäkö ei ole se tärkein asia vaan tekniikka.
    juuso rannikko
  8. #128
    Lainaa Daniko kirjoitti Katso viesti
    No hyvä, että sinä pysyit pystyssä. Luulin, että olisit myös kaatunut, kun lanssilaiset kyselivät myöhemmin kumpi kaatuneista pyöristä oli se minun Kiitos myös avusta, kun taisit olla ensimmäisenä siinä paikalla!
    Näin tänään sen videon, jonka olit saanut kuvattua siinä perässä ajaessa. Hurjan näköinen oli kyllä tuo lento, teki jo itselläkin pahaa katsoa Samoin näkee ihan selvästi oman virheensä, miksi tuo tapahtui. Kalliita oppirahoja, mutta ehkä niistä on joskus hyötyä.
    Varmasti tuo lanssilaisista vaikuttikin siltä, että olisin kanssa kaatunut, kun mun pyörä tosiaan nojaili siellä metsän siimeksessä mäntyyn. Eikä tullut sen kummemmin sitten lanssilaisten kanssa puhetta asiasta.

    Joo tulin tosiaan siihen ensimmäisenä paikalle, kun näin, että jäit makaamaan maahan.
    ex CBR 600 '05
    Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
  9. #129
    Lainaa jupa771 kirjoitti Katso viesti
    terve!
    ei sun pyörä pahassa kunnossa ole,ainoa kiusantekijä on että ajonesto hajosi,jolloin todnäk joudut hankkii kittiecun tai jenkkiecun että saa mopon käymään.etujousissa oli naarmuja,mutta korkkien vaihdolla selviää,muuten perus kosmetiikkaa mikä rikki ja etuhäkki meni poikki.koetahan parantua ja het ku pystyt hyppää ratsunselkään ettei peikko jää päähän vaivaamaan.kävin meinaan kattoo pyörääsi siitä tiedän analyysin mopon kohtalosta.
    terveisin
    naapuri pilttuun #58 juuso

    p.s mikäli kunnostusessa tarviit jeesiä osista ni heit viestii ni autan jos pystyn
    ..mainitsemasi lisäksi..tankki puhki, etuvanne lommolla, takahäkki murtunu, ihan perästä kylläkin, et se nyt vielä menee ja takasvingi(tai joku, rengas runkoon nähden reilusti kallellaan) kierossa..tollee nopeella vilkasulla ku kärrystä tallille pudotin...
    katellaan paremmin ku saa purettua..ja minä ainakin kiitän jo nyt jos vaan jostain apua saadaan koskin yamaha merkkiseen moottoripyörään ekan kerran tiistaina ja tossa nyt vähän kuitenkin ois tota hommaa
  10. #130
    Lainaa scuuba kirjoitti Katso viesti
    Eiks siit hajonnu vaan se virtalukon silmukka-anturi?
    kyllä se on koko virtalukko ihan soirona..avain taitaa olla ihme kyllä ehjä
    mut avain pyörii lukossa ympäri ja se silmukka-anturi on tosiaan myös irti
  11. #131
    Ratavastaava tamik87:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2012
    MotOrg ry jäsen
    Kiitoksia upeasta viikonlopusta. Ei kelit olisi voineet paremmin suosia! Pahoittelut keskiryhmäläisille mahd. härskeistä ohituksista las palmasin jarruissa. Pyörä pelas vaan niin upeasti säätöjen ja loputtomien ropaamisten johdosta ettei siinä ajokiimassa ja liikenneruuhkassa ihan tullut ajateltua loppuun asti tekemisiä.
    Yamaha R6 -08 kilipapyörä
  12. #132
    Kuka muuten ajeli nopeissa ilmeisesti kawasakilla? ajeli varmaankin nopeimpia aikoija lauantai päivänä. Olisin kiinnostunut vaan pyörän spekseistä koska se näytti olevan älyttömän raju kulkemaan, kuten myös kuskikin oli raju viemään sitä
    Kiitos mallin näyttämisestä (myös muutkin nopeat kuskit) kuinka sitä pyörää oikeasti ajetaan ;)
    Kymco Zing 125 -98 -> Honda VT 600 Shadow -96 -> Yamaha Fz6 S -07 -> Triumph Street Triple -08
  13. #133
    Kädetön kääntyilijä
    Liittyi Sep 2008
    Varsinais-suomi
    MotOrg ry jäsen
    Varikolta kuultuna, tais olla Kyllästinen.
    Husqvarna Norden 901 -22
    ex. Ducati 749 -06
    ex. CBR 900RR -01
    ex. CBR 900RR -96
    ex. GSX750F -02
  14. #134
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa jupa771 kirjoitti Katso viesti
    juu onnistuu uus koodaus ecuun ja se rinkulan vaihto,mikäli vaan olen ymmärtänyt niin ei ole ihan halvimmasta päästä se homma(ainoastaan merkkiliike pystyy tähän ja tiedätte hyvin heidän veloittamat taksat) ja ebaystä saa jo ecuja halvalla ja jammun kittiosatkin ovat tosi järki hintaisia,miinuksena vaan se ellei suomesta käytettyä löydä ni ainoastaan toimitus kittiosille 2 vuodessa.
    Ei tuon koodauksen pitäs booltseja neppailemallakaan viedä tuntia kauemmin, joten eipä siinä nyt montaa kymppiä saa palamaan.
    Superbike #7
  15. #135
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Daniko kirjoitti Katso viesti
    ,Samoin näkee ihan selvästi oman virheensä, miksi tuo tapahtui. Kalliita oppirahoja, mutta ehkä niistä on joskus hyötyä.
    Ois kiva kuulla sun oma versio aiheesta. Vois toimia hyvänä vinkkinä jollekin muullekin, että missä voi mennä vikaan.
    Superbike #7
  16. #136
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Smoothi kirjoitti Katso viesti
    Kuka muuten ajeli nopeissa ilmeisesti kawasakilla? ajeli varmaankin nopeimpia aikoija lauantai päivänä. Olisin kiinnostunut vaan pyörän spekseistä koska se näytti olevan älyttömän raju kulkemaan, kuten myös kuskikin oli raju viemään sitä
    Kiitos mallin näyttämisestä (myös muutkin nopeat kuskit) kuinka sitä pyörää oikeasti ajetaan ;)
    Jos Kyllästinen ollut kyseessä, niin eipä tuo kai normaalia superbike peliä kummempi laite ole. Kuski sen sijaan on vähän normi tallaajaa ripeämpää sorttia.
    Superbike #7
  17. #137
    No sehän selittää kaiken. Kyllä he vaan ovat nopeita kavereita. Käsipelillä kun piruuttani kellottelin kierroksen vai kaksi niin siinä 1.21 paikkeilla taisi olla, huhhuh.

    Pitää kesäkuussa mennä alastarolle seuraamaan nsb kisoja, eikös ne ollu 15-16.6?
    Kymco Zing 125 -98 -> Honda VT 600 Shadow -96 -> Yamaha Fz6 S -07 -> Triumph Street Triple -08
  18. #138
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Smoothi kirjoitti Katso viesti
    No sehän selittää kaiken. Kyllä he vaan ovat nopeita kavereita. Käsipelillä kun piruuttani kellottelin kierroksen vai kaksi niin siinä 1.21 paikkeilla taisi olla, huhhuh.

    Pitää kesäkuussa mennä alastarolle seuraamaan nsb kisoja, eikös ne ollu 15-16.6?
    1:17 alkunen taitaa olla virallinen rataenkka. Alle 1:20 ajalla on kirkkaasti kärkikympissä.
    Superbike #7
  19. #139
    Huh huh, Danikolle voimia ja paranemisia. Juutuubista löytyi takaa kuvattuna ilmalento ja olihan se suht hurjan näköistä. Pakko tunnustaa että jätin itse sunnuntaina leikin kesken kahden setin jälkeen, lauantain lopuksi pilaamani takarenkaan vuoksi juurikin siksi että en tekisi perässä samaa. Toki kaikki tämä kuuluu lajin luonteeseen aina jossain määrin. Jos kaikki voisivat vain ajaa sinkki pinkeenä eikä mitään riskiä olisi, ei tämä olisi näin mielenkiintoista ja hastavaa. Hullua sanoa näin mutta jos haluaa mennä turvallisesti ilman mitään riskejä, voi mennä linnanmäelle istumaan vöihin. Nyt parannat itsesi kunnolla että päästään näkemään ajoasi jatkossakin
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 20.05.2013 klo 11:22.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  20. #140
    Aika häijyn näkönen kaato Danikolla, paranemisia täältäkin.
    KTM 690 Enduro
  21. #141
    Ilmeisesti tämä oli kyseessä:
    http://www.youtube.com/watch?v=blDbMfN8hOM

    Todella hurjan näkönen kuperkeikka. Ottaa pyöräkin aikalailla volttia, ni kyllähän tossa varmaan puhdetöitä riittää sillä välin kun parantelet ittesi taas ajokuntoon.

    Tsemiä vaan Danikolle ja kokemusta rikkaampana takas loppukesän päiville.
    Honda Hornet -08 -> Yamaha R6 -08 (Varastettu) -> Honda CBR600RR -07
  22. #142
    Moro vaan,

    Mahtoiko radan varressa olla sunnuntaina yhtään valokuvaajaa, toisinaanhan niitä on ollut ja kuvia on ollut netissä....

    Itse painoin hitaan sijaan keskiryhmässä ja tulihan sitä sakkia sitten ohi oikealta ja vasemmalta. Minkälaisia aikoja sunnuntain keskiryhmäläiset ajeli noin keskimäärin? Mun kierrosajat oli parhaimmillaan 1.45, keskimäärin varmaan 1.50. Pahoittelut jos (ja kun) olin tiellä , punaisella CBR:llä.
    BLADE 1K
  23. #143
    Poistettu
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ois kiva kuulla sun oma versio aiheesta. Vois toimia hyvänä vinkkinä jollekin muullekin, että missä voi mennä vikaan.
    Videolta katsottuna aika selkee ongenkoukkukäännös. Rataa jää käyttämättä vasemmassa laidassa 2m ja siitä käännetään. Rataa jää käyttämättä sisällä apeksiin puoltoista metriä ja kiristyvällä linjalla avataan.

    Ei muuta kuin paranemisia ja linjaan leveyttä erityisesti apeksin jälkeen seuraavalla kerralla, ei kannata mitään kammoa ottaa (jos kommenttini sallitaan).
  24. #144
    Sunnuntaina olin näkevinäni siellä viimeisissä mutkissa kuvaajia joten olisi hieno nähdä minkälaisia otoksia löytyy Kiitos vkl järjestäjille hyvästä säästä ja maukkaista hetkistä. La kesän eka ratapäivä ja ai että oli kankeaa Su taipui jo paljon paremmin. Vauhdillisesti löysin itseni keskiryhmän hitaimmasta päästä. Kovempaa olisi halu päästä, mutta tulee hiukan säälittyä tuota kilvellistä. Pitäisiköhän hommata ratamopo???
  25. #145
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    1:17 alkunen taitaa olla virallinen rataenkka. Alle 1:20 ajalla on kirkkaasti kärkikympissä.
    Alastaron NSB virallinen rataennätys 1:18.355 Vesa Kallio, vuonna 2009. 18.5. Kyllästisen pyöränä vihreäksi maalattu Honda.
    PV 50
    KMX 125
    Z 750
    ZZR 1400
    ZX10RR
    S1000RR
  26. #146
    Kiitokset järkkäreille viikonlopusta.

    Myös samassa mökissä asustaneille iso kiitos hyvästä seurasta!

    Marko ja Nita
    Vaasasta
  27. #147
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    1:17 alkunen taitaa olla virallinen rataenkka. Alle 1:20 ajalla on kirkkaasti kärkikympissä.
    Taitaapi olla 1.18.3 alkuinen se virallinen ennätys ja varmaan tänä vuonna pääsee alle 2 minuutin ajalla kärkikymppiin jos päästävät semmoisella gridiin.

    Hyviä puolia kun etsii, niin ei ole ainakaan vaikeuksia saada lähdönjärjestelijöitä ja jos kiiltävän perään on, niin pokaaleille on hyviä saumoja luokassa kuin luokassa vaikkei osaisi ajaa kuin polkupyörällä:http://www.iceroadracing.com/eilmo/i...rc&sivu=listaa

    Jälkiviisasteluna saattaa joku pitää, mutta kommentoin silläkin riskillä kaatoa, jos vaikka joku siitä oppisi ja tulisi muutama vähemmän.

    Kaato oli aika tyypillinen kaadoksi jollaisia tulee muun muassa kokemattomille Jokkiksessa. Mutkaan lähdetään taittamaan a) liian keskeltä b) liian aikaisin ja sen jälkeen tulee radan toinen reuna vastaan ja sitä yritetään paikata taittamalla voimakkaasti about apeksin kohdalla tai sen jälkeen ja mahdollisesti vielä annetaan samaan aikaan kaasua, jolloin lähdetään ilmojen teille high siden saattelemana. Näin kävi tutulleni joka kolme vuotta sitten Alastarolla kisassa kaatui eteeni ja jonka yli ajoin. Tuttuni vammautui vakavasti. Itselleni on käynyt vastaavalla tavalla muutamia kertoja, muun muassa ohitustilanteissa. Olen selvinnyt siitä kalsaripyykillä ja asfaltin sijasta laskeutunut satulaan.

    Kaadoissa on se hyvä puoli, että jos niistä selviää, ne opettavat. Huonona puolena on se, että monelle oppia sitä kautta saaneelle ne jäävät kummittelemaan päähän ja ne kummittelevat ajatukset käyvät kellon päälle. Itselleni tuo oppi ja pelkotilat ovat tulleet muiden kantapäiden kautta ja siksi kaartelen vain omaksi ilokseni omassa körököröluokassamme aika pienellä yrityksellä ja riskinotolla. Näillä geeneillä, harrastustaustalla ja mittarilukemilla tuo ruoto on muutoinkin jo kierrätyskamaa ja aamuisin on kiva kävellä ihan omilla jaloilla Hesari hakemaan, niin ei viitsi noiden pokaalien takia kovasti ottaa riskiä.

    Toipumisia ja viimeistään syksyllä mopon päälle edes vähäksi aikaa niin ei jää talveksi ajatukset pyörimään. Kaadon syy on helposti tunnistettavissa ja yhtä helposti korjattavissa.

    T. Jukka
  28. #148
    Lainaa marko_ kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset järkkäreille viikonlopusta.

    Myös samassa mökissä asustaneille iso kiitos hyvästä seurasta!

    Marko ja Nita
    Vaasasta
    Kiitokset täältäkin Ajotaito 2:n kouluttajille ja muille ratapäivien järkkäripoppoolle
    Mökkiseura oli mitä parhain ja juttua riitti, joskus samalla poppoolla mielellään uudestaan
    Ducati "Ducster" Monster 1200S -17
    Triumph Daytona 675 -10




    Elämä on liian lyhyt jossitteluun.
  29. #149
    Nyt kun tuosta valitettavasta onnettomuudesta on videomateriaaliakin netissä. En näkisi Jukan ja muden kokeneempien arvioita onnettomuuden syystä jälkiviisasteluna.
    Omasta mielestäni tällaisista onnettomuuksista pitäisi nimenomaan käydä keskustelua että me vähemmän kokeneet voitais oppia ajamaan turvallisemmin.

    Kyseiselle kuskille pikaista paranemista. Taisin olla eka joka ajoi siitä onnettomuuspaikasta ohitse.
    ZX10R -08
    S1000RR -11

  30.  
  31. #150
    Lainaa Fox kirjoitti Katso viesti
    Minähän siinä sun perässä ajoin, kun kaaduit. Itse en tosiaan kaatunut vaan väistin ja ajoin vain metsään ilman vahinkoja.

    Hieno kuulla, että toivut. Aika hurjan näköiset voltit heitit, mitä siinä kerkesin näkemään.
    Videon perusteella täytyy kyllä antaa iso peukku toiminnasta siinä takana, nimenomaan siitä hallitusta väistöstä ja ajosta hiekalle. En ole varma olisko vastaavassa tilanteessa onnistunut noin hienosti allekirjoittaneelta.
    Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765
Sivu: 5 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ViimeinenViimeinen