No hyvä, että sinä pysyit pystyssä. Luulin, että olisit myös kaatunut, kun lanssilaiset kyselivät myöhemmin kumpi kaatuneista pyöristä oli se minunKiitos myös avusta, kun taisit olla ensimmäisenä siinä paikalla!
Näin tänään sen videon, jonka olit saanut kuvattua siinä perässä ajaessa. Hurjan näköinen oli kyllä tuo lento, teki jo itselläkin pahaa katsoaSamoin näkee ihan selvästi oman virheensä, miksi tuo tapahtui. Kalliita oppirahoja, mutta ehkä niistä on joskus hyötyä.
https://northasterracing.pic.fi/kuvat/
Mahtava viikonloppu oli, kiitokset kaikille. Danikolle toipumisia. Anteeksi myös keskiryhmäläiset, että ajelin hitaan vauhteja siellä, mutta koitin häätää 2 viikkoa sitten pääkoppaan asumaan muuttanutta kaatopeikkoa. Kyllä se siitä kait lähtee, joku sekka per setti lähti ajasta ja vieläkin hitaan rajalla mennään mut rentous alko kyllä jo löytymään.
RC8R
Super Duke (Se vanha)
juu onnistuu uus koodaus ecuun ja se rinkulan vaihto,mikäli vaan olen ymmärtänyt niin ei ole ihan halvimmasta päästä se homma(ainoastaan merkkiliike pystyy tähän ja tiedätte hyvin heidän veloittamat taksat) ja ebaystä saa jo ecuja halvalla ja jammun kittiosatkin ovat tosi järki hintaisia,miinuksena vaan se ellei suomesta käytettyä löydä ni ainoastaan toimitus kittiosille 2 vuodessa.
juuso rannikko
Kiitoksia viikonlopusta ja hyvästä seurasta. Lämmintä riitti, jopa niin hyvin että niska paloi.
Pikaista paranemista itseään teloneelle epäonniselle kuskille.
Lauantaina oli joku kauniimman sukupuolen edustaja kahvilan mutkassa kameran kanssa, olisiko kuvia mahdollista saada nähtäville?
KTM 950SM -07
juu nyt kuva ei kerro enempää ku tuhat sanaa vaan toisinpäin.keskity paranemiseen ja laitat mopon kuntoon ja tuut ajamaan.osia tohon sun mopoon kyl löytyy ku on varmaan suomen suosituin malli kuussatkuist rata vehkeenä. ei siihen rahaa tolkuttomasti mee ku laitat kuntoon ton,ei nämä näyttelypelejä ole eli ulkonäkö ei ole se tärkein asia vaan tekniikka.
juuso rannikko
Varmasti tuo lanssilaisista vaikuttikin siltä, että olisin kanssa kaatunut, kun mun pyörä tosiaan nojaili siellä metsän siimeksessä mäntyyn. Eikä tullut sen kummemmin sitten lanssilaisten kanssa puhetta asiasta.
Joo tulin tosiaan siihen ensimmäisenä paikalle, kun näin, että jäit makaamaan maahan.
ex CBR 600 '05
Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
..mainitsemasi lisäksi..tankki puhki, etuvanne lommolla, takahäkki murtunu, ihan perästä kylläkin, et se nyt vielä menee ja takasvingi(tai joku, rengas runkoon nähden reilusti kallellaan) kierossa..tollee nopeella vilkasulla ku kärrystä tallille pudotin...
katellaan paremmin ku saa purettua..ja minä ainakin kiitän jo nyt jos vaan jostain apua saadaankoskin yamaha merkkiseen moottoripyörään ekan kerran tiistaina ja tossa nyt vähän kuitenkin ois tota hommaa
![]()
Kiitoksia upeasta viikonlopusta. Ei kelit olisi voineet paremmin suosia! Pahoittelut keskiryhmäläisille mahd. härskeistä ohituksista las palmasin jarruissa. Pyörä pelas vaan niin upeasti säätöjen ja loputtomien ropaamisten johdosta ettei siinä ajokiimassa ja liikenneruuhkassa ihan tullut ajateltua loppuun asti tekemisiä.![]()
Yamaha R6 -08 kilipapyörä
Kuka muuten ajeli nopeissa ilmeisesti kawasakilla? ajeli varmaankin nopeimpia aikoija lauantai päivänä. Olisin kiinnostunut vaan pyörän spekseistä koska se näytti olevan älyttömän raju kulkemaan, kuten myös kuskikin oli raju viemään sitä![]()
Kiitos mallin näyttämisestä (myös muutkin nopeat kuskit) kuinka sitä pyörää oikeasti ajetaan ;)
Kymco Zing 125 -98 -> Honda VT 600 Shadow -96 -> Yamaha Fz6 S -07 -> Triumph Street Triple -08
Varikolta kuultuna, tais olla Kyllästinen.
Husqvarna Norden 901 -22
ex. Ducati 749 -06
ex. CBR 900RR -01
ex. CBR 900RR -96
ex. GSX750F -02
No sehän selittää kaiken. Kyllä he vaan ovat nopeita kavereita. Käsipelillä kun piruuttani kellottelin kierroksen vai kaksi niin siinä 1.21 paikkeilla taisi olla, huhhuh.
Pitää kesäkuussa mennä alastarolle seuraamaan nsb kisoja, eikös ne ollu 15-16.6?
Kymco Zing 125 -98 -> Honda VT 600 Shadow -96 -> Yamaha Fz6 S -07 -> Triumph Street Triple -08
Huh huh, Danikolle voimia ja paranemisia. Juutuubista löytyi takaa kuvattuna ilmalento ja olihan se suht hurjan näköistä. Pakko tunnustaa että jätin itse sunnuntaina leikin kesken kahden setin jälkeen, lauantain lopuksi pilaamani takarenkaan vuoksi juurikin siksi että en tekisi perässä samaa. Toki kaikki tämä kuuluu lajin luonteeseen aina jossain määrin. Jos kaikki voisivat vain ajaa sinkki pinkeenä eikä mitään riskiä olisi, ei tämä olisi näin mielenkiintoista ja hastavaa. Hullua sanoa näin mutta jos haluaa mennä turvallisesti ilman mitään riskejä, voi mennä linnanmäelle istumaan vöihin. Nyt parannat itsesi kunnolla että päästään näkemään ajoasi jatkossakin![]()
Viimeksi muokannut: GuessWho; 20.05.2013 klo 11:22.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Ilmeisesti tämä oli kyseessä:
http://www.youtube.com/watch?v=blDbMfN8hOM
Todella hurjan näkönen kuperkeikka. Ottaa pyöräkin aikalailla volttia, ni kyllähän tossa varmaan puhdetöitä riittää sillä välin kun parantelet ittesi taas ajokuntoon.
Tsemiä vaan Danikolle ja kokemusta rikkaampana takas loppukesän päiville.![]()
Honda Hornet -08 -> Yamaha R6 -08 (Varastettu) -> Honda CBR600RR -07
Moro vaan,
Mahtoiko radan varressa olla sunnuntaina yhtään valokuvaajaa, toisinaanhan niitä on ollut ja kuvia on ollut netissä....
Itse painoin hitaan sijaan keskiryhmässä ja tulihan sitä sakkia sitten ohi oikealta ja vasemmalta. Minkälaisia aikoja sunnuntain keskiryhmäläiset ajeli noin keskimäärin? Mun kierrosajat oli parhaimmillaan 1.45, keskimäärin varmaan 1.50. Pahoittelut jos (ja kun) olin tiellä, punaisella CBR:llä.
BLADE 1K
Videolta katsottuna aika selkee ongenkoukkukäännös. Rataa jää käyttämättä vasemmassa laidassa 2m ja siitä käännetään. Rataa jää käyttämättä sisällä apeksiin puoltoista metriä ja kiristyvällä linjalla avataan.
Ei muuta kuin paranemisia ja linjaan leveyttä erityisesti apeksin jälkeen seuraavalla kerralla, ei kannata mitään kammoa ottaa (jos kommenttini sallitaan).
Sunnuntaina olin näkevinäni siellä viimeisissä mutkissa kuvaajia joten olisi hieno nähdä minkälaisia otoksia löytyyKiitos vkl järjestäjille hyvästä säästä ja maukkaista hetkistä. La kesän eka ratapäivä ja ai että oli kankeaa
Su taipui jo paljon paremmin. Vauhdillisesti löysin itseni keskiryhmän hitaimmasta päästä. Kovempaa olisi halu päästä, mutta tulee hiukan säälittyä tuota kilvellistä. Pitäisiköhän hommata ratamopo???
Kiitokset järkkäreille viikonlopusta.
Myös samassa mökissä asustaneille iso kiitos hyvästä seurasta!
Marko ja Nita
Vaasasta
Taitaapi olla 1.18.3 alkuinen se virallinen ennätys ja varmaan tänä vuonna pääsee alle 2 minuutin ajalla kärkikymppiin jos päästävät semmoisella gridiin.
Hyviä puolia kun etsii, niin ei ole ainakaan vaikeuksia saada lähdönjärjestelijöitä ja jos kiiltävän perään on, niin pokaaleille on hyviä saumoja luokassa kuin luokassa vaikkei osaisi ajaa kuin polkupyörällä:http://www.iceroadracing.com/eilmo/i...rc&sivu=listaa
Jälkiviisasteluna saattaa joku pitää, mutta kommentoin silläkin riskillä kaatoa, jos vaikka joku siitä oppisi ja tulisi muutama vähemmän.
Kaato oli aika tyypillinen kaadoksi jollaisia tulee muun muassa kokemattomille Jokkiksessa. Mutkaan lähdetään taittamaan a) liian keskeltä b) liian aikaisin ja sen jälkeen tulee radan toinen reuna vastaan ja sitä yritetään paikata taittamalla voimakkaasti about apeksin kohdalla tai sen jälkeen ja mahdollisesti vielä annetaan samaan aikaan kaasua, jolloin lähdetään ilmojen teille high siden saattelemana. Näin kävi tutulleni joka kolme vuotta sitten Alastarolla kisassa kaatui eteeni ja jonka yli ajoin. Tuttuni vammautui vakavasti. Itselleni on käynyt vastaavalla tavalla muutamia kertoja, muun muassa ohitustilanteissa. Olen selvinnyt siitä kalsaripyykillä ja asfaltin sijasta laskeutunut satulaan.
Kaadoissa on se hyvä puoli, että jos niistä selviää, ne opettavat. Huonona puolena on se, että monelle oppia sitä kautta saaneelle ne jäävät kummittelemaan päähän ja ne kummittelevat ajatukset käyvät kellon päälle. Itselleni tuo oppi ja pelkotilat ovat tulleet muiden kantapäiden kautta ja siksi kaartelen vain omaksi ilokseni omassa körököröluokassamme aika pienellä yrityksellä ja riskinotolla. Näillä geeneillä, harrastustaustalla ja mittarilukemilla tuo ruoto on muutoinkin jo kierrätyskamaa ja aamuisin on kiva kävellä ihan omilla jaloilla Hesari hakemaan, niin ei viitsi noiden pokaalien takia kovasti ottaa riskiä.
Toipumisia ja viimeistään syksyllä mopon päälle edes vähäksi aikaa niin ei jää talveksi ajatukset pyörimään. Kaadon syy on helposti tunnistettavissa ja yhtä helposti korjattavissa.
T. Jukka
Nyt kun tuosta valitettavasta onnettomuudesta on videomateriaaliakin netissä. En näkisi Jukan ja muden kokeneempien arvioita onnettomuuden syystä jälkiviisasteluna.
Omasta mielestäni tällaisista onnettomuuksista pitäisi nimenomaan käydä keskustelua että me vähemmän kokeneet voitais oppia ajamaan turvallisemmin.
Kyseiselle kuskille pikaista paranemista. Taisin olla eka joka ajoi siitä onnettomuuspaikasta ohitse.
ZX10R -08
S1000RR -11
Yamaha XJ 600 - Suzuki GSX-R 1000 K7 - Triumph Daytona 675 - Triumph Street Triple 765