Siistii kyllä. En nyt tilannetta oo tietenkään nähnyt mutta aikamoista on kyllä pienestä pyörän irrotuksesta lähtee kortti. Kyl noi musta pitäis jakaa et jos ylinopeutta on niin että rikesakoilla pysytään ja etunen on noussut "vähän" max 30cm tai jtn niin korttia tarttis pois ottaa. Ne on sitten eri juttuja kun vauhtia on 200 ja keula kohti taivasta. Tosin jos nolla linja tähän, niin kyllä sit vois tonne liikennevaloihin talvella mennä keräilee kortteja aina kun kitkarenkailla sutasee. Eikö se turhan päiväinen sudittelukin ole kielletty.
Juttelin tästä asiasta ohimennen tuossa yhen oikeasti asiallisen poliisimiehen kanssa, kun ripitti minua rötöstelystäni. Tai oikeastaan hän itse asiasta kertoi minulle jotenkin näin.
----------
Heitä on neuvottu suhteuttamaan näitä asioita aina tilanteisiin ja kertoi, että kyllä sen erittäin helposti näkee mikä on tahatonta ja mikä tahallista kikkailua. He joutuvat työkseen vahtaamaan näitä juttuja päivästä toiseen, kyllä siinä silmä harjaantuu.
Iltahämärässä syrjätiellä muutama kokeilu repaista nopea kiihytys jossa etunenkin nousee on vielä katsottavissa sormien läpi, mutta kaupungin keskustassa kyykyllä, motolla (osoittaa minun pyörää) tai melkein millä pyörällä vain keulan irroittaminen vaatii kuitenkin sellaisen äkillisen voiman lisäyksen, että sitä on vaikea tahattomasti tehdä mikäli on autokoulun käynyt. Kaikkea kuitenkaan ei pysty tulkitsemaan, että oliko nyt tahaton vai tahallinen, yleensä se saadaan kuskista ulos ihan vain porisemalla ja sitten edetään tilanteen mukaan. Ihmisiähän mekin ollaan. Nämä asiat kuitenkin yleensä kantautuu nykyään sosiaaliseen mediaan ja jos tämäntyyppinen tapaus pistää edes yhden "asiakkaan" miettimään, että painaako kaasua keskustassa vai ottaako rauhallisemmin, se on jo pikkusen kotia päin.
------
Kyllähän tuossa asiassa on aika paljonkin totuutta minun mielestä.
-Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
Juu se 1kk oli minimi.
Enkä ees yrittäny selitellä et olis ollu tahatonta.
Sanoin suoraa et typeryyttäni vähän kikkailin että kyllä sillon tällöin "aikuistakin" lapsettaa
Ei siinä sepustukset tule auttamaan kun ennenkun pyörän päältä ehtii pois poliisimies tulee vastaan ja sanoo että sulta lähtee kortti NYT.
Onneksi tuo isopäälikkö kuulusteluissa oli asiallinen ja teki selväksi ettei tässä nyt viitsitä "kunnollisia" ihmisiä enempää kiusata että lyödään tää minimillä läpi ja homma on selvä.
R1 VM.06
9R VM.00
Melko ninja saa kuski olla mikäli yrittää ajaa ns. "laillista rytmiä" ja silti nousee etunen vahingossa... Nin huonolla kaasukontrollilla olisi ihan suositeltavaa siirtyä takaisin parkkipaikoille treenaamaan, äkkipikaisemmalla pyörällä voi tulla vahinko...![]()
Supermoto
Ristus20 päiväsakkoa.. Saapikos tuohon sitten mahollisesti vielä lissää sen 12 päiväsakkoa väärästä kilpikulmasta.. Sehän on äkkiä tonni jo pelkästä sekunnin keulasta
![]()
No onneksi ees Sipulalla on jo kortti takasin![]()
Isojen ja pienten poikien ero on lelujen hinnassa.
180€/s=40€/m
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...os=ok-trm-uutk
Minulla ei kyllä ole hajuakaan kuinka tuo on laskettu, mutta kun se kerran on internetissä ja vielä keltaisilla sivuilla niin se on de facto.
tuo oli virhe
Nykyään saataa saada kovemman tuomioin, koska olet "ammattikuljettaja", niin sinun pitää olla esimerkkinä tuolla, vaikka oletkin omalla autolla siviilissä. Näin mulle sanottiinMies toivoi mahdollisimman lievää tuomiota, koska hän tarvitsee ajokorttia työssään. Hänelle määrättiin neljän kuukauden ehdollinen ajokielto, jonka koeaika on kaksi vuotta
JA mitä rikoksia tekiMies toivoi mahdollisimman lievää tuomiota, koska hän tarvitsee ajokorttia työssään
No huhuhu, aina sitä voi yrittääPoliisi mittasi miehen ajaman matkan ja nopeuden. Tiellä on 80 km/h-nopeusrajoitus.
Motoristi ajoi 930 metrin matkan pitämällä keskinopeuden 172 km/h:ssa. Hetkellisesti menopeli korskui 203 km/h-vauhtia. Kaahailu sattui öiseen aikaan eikä muuta liikennettä ollut.![]()
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Heinolassa torstai-iltapäivänä n. 35 v jantteri esitteli keulintataitojaan mopopojille kovalla ylinopeudella ja päätyi ojanpohjalle ja lasarettiin. Eikä ollut ajo-oikeutta. Yhtään en ihmettele vaikka olisi samasta sankarista kyse.
Uutinen oli aamun ESS:ssä.
Jep kortti pois vaan vaikka on ammattikuski, joiden on oltava esimerkillisiä liikenteen tietäjiä, myös prätkällä liikkuessaan.
Muutes tuo BOMBERS-tyylin matkiminen on näköjään hyvin kohtalokasta monelle, näitä on sattunut Päijät-Hämeessä tänä suvena suht. tiuhaan.
<p>.</p>