Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Väriseekö porukan isot vessat kuinka paljon ja millä kierrosluvuilla eniten. isolla vaihteella kun vedättää niin on kyl oma ainakin ku pesukone linkouksella ja sit semmosta tiheempää tärinää isoilla kierroksilla.

Tasakaasulla joku 4000-5000 kierrosta niin silloin melko rauhallinen. pitäs päästä kokeilemaan toista samanlaista niin ois vertailupohjaa et onko jotekin outoa.
    Itse lähinnä crossia ja enduroa harrastanut koko iän ja niissä ei se moottorin tärinä osu käteen kun muutakin hyppyä ja jyskettä silleen ei nää katupyörän tutinat ole kauheen hyvästi tiedossa. toki v-twin tärisee enemmän kun esim jotkut rivimoottorit. Kertokaa omia havaintojanne kiitos ?
    Syötä sinäkin suzukilla, niin et tarvitse syödä toisten hiekkaa!
    Kyllähän nuo v-moottorit melkosia vatkaajia on.
    Onko ne tärinät lisääntyny vai onko pyörä uusi sinulle?
    No viime kesä tuli jo ajettua ja musta se on ollut samanlaista alusta lähtien. kytkin korin vaihdoin tänä keväänä uuteen. joka on noiden tyyppivika, (kolisee kun kytkin ei ole painettuna ja pitäis aiheuttaa myös pientä värinää). vaikutti ehkä hieman mutta ei mitään merkittävää. muuten peli pitäis olla kunnossa kaikinpuolin. km on nyt 35000 eli ei paljon mitään. viime keväänä kun ostin niin oli 29000. voihan se olla että tuo on vaan näiden ominaisuus. täytyisi löytää vertailupohjaa jostain niin vois sulkea pois mahdolliset viat joita huoltohistorian perusteella ei kyllä luulisi olevan.
    Moro, mulla on 03 mallinen SV1000S, mittarissa 29600 km. Tärisee ja pärisee niin prkl.... Aiempi oli BMW K1200, joten ero on aika iso. Mopo Hämeenlinnassa - tuu testaamaan.
  5.  
    Lainaa K_i_m_i kirjoitti Katso viesti
    Moro, mulla on 03 mallinen SV1000S, mittarissa 29600 km. Tärisee ja pärisee niin prkl.... Aiempi oli BMW K1200, joten ero on aika iso. Mopo Hämeenlinnassa - tuu testaamaan.
    Ok no voihan se olla että toi on sitten ihan normi tärinää jos oon lähössä hml päin ajelee tässä kesän aikana niin pistän yv:tä ! tuossa yhessä liikkeessä täs lähellä on samanlainen voi olla et käyn testaamassa sitäkin

se et paikallaan kääntää kaasua kunnolla niin sen tärinän tangossa huomaa jo siitä hyvin.