Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    CBF600:sta ei kellään näytä olevan mitään sanottavaa. Onko kellään tuollaista? Tai sitten se on niin hajuton, mauton ja varma peli, ettei kukaan siitä keskustele eikä tee pyörästä mitään numeroa. Kokemuksia? Ostaisinko ekaksi pyöräksi?

    Nimim. "kokematon"
    Honda NC700S
  2. #2
    En voi kertoo vielä kokemuksia mutta tommosen kusiaisen ostin itselleni ekaks pyöräks Onhan se komee ku mikä ja oma vielä aika harvinaisen värinen. Verratakkaan en voi kun aikasempi kulkupeli skootteri..
    Honda CBR 600 F -05
  3. #3
    Minulla oli cbf 600s -04 neljä kesää ajossa, ei moitittavaa.
    Suzuki gsr750
    ex Honda cbf600
  4. #4
    Jos kaipaat pyörältä erityistä särmää, haastavuutta, persoonallisuutta, älä hanki seepraa. Jos haluat, että pyöräsi herättää kovasti kiinnostusta keskustelupalstoilla tai kahvilan edustalla, älä hanki seepraa. Jos haluat ajaa motarilla yli sallitun nopeuden tyhjäkäynnillä, ala hanki kuussatasta seepraa.

    Jos haluat yleispyörän jokapäiväiseen käyttöön, joka kiihtyy kohtuullisen hyvin (0-100km/h karvan päälle 4s.), pienellä kulutuksella (4-5 l/100km sekalaisessa reippaassa ajossa, tankkausväli n.350km), on helppo ja kevyt ajaa niin maantiellä kuin kaupungissakin, ok mutkateillä harjoitteluun, helppo suht pysty ajoasennoltaan (pitkätkään taipaleet ei ole raastoa), toimintavarma, edullinen hankkia, ylläpitää ja vakuuttaa, kuljettaa matkatavaraakin tarvittaessa, voin suositella seepraa.

    Ensin mainituista seikoista johtuen podet sitten koko ajan lievää tai keskikovaa pyöräkuumetta, jälkimmäiset seikat kenties pitävät jalat maassa ja seepran pilttuussa pidempään kuin ostohetkellä ajattelitkaan. Itsellä alkaa toinen ajokausi, modauksina Hurric Supersport carbon slipari, Mra:n pleksi, handlebarraiserit 30mm, hugger, keskijalka, sivu-alakatteet.
  5. #5
    Semmonen toyotahan se on. Omalla olen ajanut vuodesta -08 lähtien. Enpä osaa sanoa muuta.
  6. #6
    ^ Noin vähän arvelinkin. Kävin koeajolla eikä siinä mitään vikaa ollut. Siis ei ollut vikaa, mutta ei siinä mitään erityisen hyvääkään ollut.

    Samana päivänä koeajoin Kawa ZR-7S:n ja se tuntui paremmalta vaikka tehoa ei ole sen enempää ja vähän saman kategorian Toyota sekin on.

    Mielikuvien perusteella olisi fiksumpaa hankkia Honda, joka saattaa olla kestävämpi. Toisaalta - kukapa sitä järjellä pyörää valitsee eikä se Kawakaan ihan romu liene.

    On tää vaikeeta...
    Honda NC700S
  7. #7
    Lainaa Hot Rod kirjoitti Katso viesti
    Jos kaipaat pyörältä erityistä särmää, haastavuutta, persoonallisuutta, älä hanki seepraa. Jos haluat, että pyöräsi herättää kovasti kiinnostusta keskustelupalstoilla tai kahvilan edustalla, älä hanki seepraa. Jos haluat ajaa motarilla yli sallitun nopeuden tyhjäkäynnillä, ala hanki kuussatasta seepraa.

    Jos haluat yleispyörän jokapäiväiseen käyttöön, joka kiihtyy kohtuullisen hyvin (0-100km/h karvan päälle 4s.), pienellä kulutuksella (4-5 l/100km sekalaisessa reippaassa ajossa, tankkausväli n.350km), on helppo ja kevyt ajaa niin maantiellä kuin kaupungissakin, ok mutkateillä harjoitteluun, helppo suht pysty ajoasennoltaan (pitkätkään taipaleet ei ole raastoa), toimintavarma, edullinen hankkia, ylläpitää ja vakuuttaa, kuljettaa matkatavaraakin tarvittaessa, voin suositella seepraa.

    Ensin mainituista seikoista johtuen podet sitten koko ajan lievää tai keskikovaa pyöräkuumetta, jälkimmäiset seikat kenties pitävät jalat maassa ja seepran pilttuussa pidempään kuin ostohetkellä ajattelitkaan. Itsellä alkaa toinen ajokausi, modauksina Hurric Supersport carbon slipari, Mra:n pleksi, handlebarraiserit 30mm, hugger, keskijalka, sivu-alakatteet.
    Tuossa sanottu varmaan kaikki tarpeellinen.

    Ehkä omalla kohdalla ainoa kauneusvirhe vakiopleksin korkeus. Mutta tuohon toivottavasti saa muutosta vaikka esim. tuolla Mra:n pleksillä.
    Ekana ajokautena ajelin n.10t eikä mitään ongelmaa.

    Vielä kun vaan lumet sulaisi!!!
  8. #8
    Tervehdys foorumilaiset.

    Meneekö jo liiallisuuksiin, jos omistaa neljäpyöräisen avensisksen ja kaksipyöräisen cbf600:n?

    ja vähän vakavammin, tarkoitus olisi hankkia tuollainen -04-06 ikäinen 20tkm-50tkm pyörä ensipyöräksi, onko jotain tyyppivikoja tiedossa, tai muuta vastaavaa mitä kannattaa katella kun pyörää on ostamassa?

    Tiedän että tämä pyörä menee ennemmin tai myöhemmin vaihtoon, mutta kun ei kun mopoajoilta vähän ajokokemusta ja ikää on nyt 29, niin busat saa vielä unohtaa. Tällä on varmaan hyvä treenata pyöräilyn saloja.
  9. #9
    Lainaa citruz kirjoitti Katso viesti
    Meneekö jo liiallisuuksiin, jos omistaa neljäpyöräisen avensisksen ja kaksipyöräisen cbf600:n?
    Menee. Joudut myymään Avensiksen

    Perusvarma pyörä, helppo ajaa ja penkin korkeussäätö bueno. Aloitin itse sillä ja olisi nyt myynnissä 2009-malli ABS:illä 23tkm ajettuna. Pistä privaa jos kiinnostaa.
  10. #10
    Kannattaa ostaa -08 tai uudempi. Niissä on ruisku. Ei tarvitse sitten kaasareita putsailla.
  11. #11
    Lainaa BOMBARIDER kirjoitti Katso viesti
    Kannattaa ostaa -08 tai uudempi. Niissä on ruisku. Ei tarvitse sitten kaasareita putsailla.
    Kiitoksia tästä tiedosta, uudempien hinnat ovat minun tavoittamattomissa ainakin toistaiseksi. Ei oo laittaa ku kolmisentonnia.
  12.  
  13. #12
    Ite vuosi sitten keväällä ostin -04 cbf600:n ekaksi pyöräksi ja vielä sillä on tämäkii kesä menty. Reilu 12 tkm tän vajaan kahden kesän aikana kertynyt, nyt mittarissa reilu 65 tkm. Vikoja ei ole ollut. Olishan ne ruiskukoneiset varmempia, mutta kyllä tän kaasarinkin kanssa on pärjätty. Mitä nyt keväällä sai aika pitkään hinkata käyntiin. Omassani voi olla kyllä vähän vikaakin ton käynnistymisen suhteen, koska käynnistäessä on hieman avattava kaasukahvaa, jotta lähtee käyntiin. Käyttöohjekirjan mielestä pelkkä ryyppyvipu pitäisi riittää, mutta omassa ei riitä. Olen silti hyväksynyt tämän ominaisuutena.

    Paria muuta ominaisuutta täytyy kyllä moittia: Vakiopleksi on surkea, tulee niin pahat kohinat kypärään. Edellinen omistaja antoi mukaan myös touringpleksin, mutta tällä mitalla (185 cm) sekään ei ole ihan riittävän korkea, vaan edelleen kypärässä kohisee. Vähän kumartumalla tulee hiljaista, muttei silleen viitsi pitkään ajella. Tämä kesä onkin tullut ajeltua enimmäkseen kokonaan ilman pleksiä, onpahan hiljaista. Tosin takista saa siivota ötökän raatoja, mutta mitäpä siitä. Eipähän tule hiki niin helposti, kun saa kunnolla ajoviimaa koko ruholle

    Toinen moite tulee valoista, jotka on omasta mielestäni ala-arvoiset. En tosin tiedä onko muissa pyörissä yhtä surkeat, mutta ei noilla tuikuilla mitään oikeasti näe. Mutta jos ajelut suorittaa päivisin niin eipä tuo ole haitannut.

    Kokonaisuutena: Hyvä pyörä, ostaisin toistekin.
    Honda Magna 750C -99
    Honda cbf 600 s -04 (Myydään)