Pitää hankkia heti kauden aluksi uudet renkaat ja olen vaihtoehdoiksi ajatellut Bridgestonen S 20:stä tai sitten Contimentalin Sport Attack 2:sta.
Ajoa on Uudenmaan mutkateillämutta myös jonkin verran normi maantiellä.
Olisiko käyttäjä kommentteja saatavilla?![]()
Kawasaki Z1000 - 2011
Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
Ota se mikä on paras!
Pirelliäkin ovat kehuneet ja kohta joku tulee hehkuttamaan Michelin Pilot Touring kolmosen ylivertaisuutta.
Toiset taas väittävät, että eroja on mahdotonta huomata kadulla![]()
Ja kakka roiskusi.
http://www.miikavenalainen.net
Pilot Road 3 on omassa hornassa eturenkaana ja nyt tuli tilattua myös takarenkaaksi sama rengas. Ei oo pahaa sanottavaa. Muistaakseni aika hyvin on pärjänny myös (saksalaisten?) mp-lehtien testeissä tuo rengas varsinkin märällä tiellä testatessa.
Itsellä oli Hornetissa Pirellin keskihintaiset kumit ja ne lipsuivat ihan älyttömästi ja eivät kauaa kestäneet, about 6tkm
Heitän viel uuden ehdotuksen kehiin eli Metzelerin z8:t, joissa on pitoa riittänyt vallan hyvin ja kestävyys ollut erinomainen
Loppupeleissä kaikilla on kyllä omat mieltymyksensä ja mielipiteensä![]()
Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18
Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
Itsellä oli aikoinaan '07 Hornetissa Bridgestone BT-23:set ja oli erittäin tyytyväinen, sekä pitoon, että kestävyyteen. Nythän on Bridgestonelta tullut se korvaava T30-malli, joten voi olla että "vanhaa" mallia saisi jopa hiukan edullisemmin...
KTM 1290 Super Duke R '14
En saa ihan selvää, onkohan Pirellit vai mitkä aika suosiossa, ihan valtiotasolla.
https://www.google.fi/url?sa=i&rct=j...65182944232992
Mie en ole koskaan saanu mitään rengasta lipsumaan kadulla puhtaalla ja lämpimällä asfaltilla. Edellinen pyörä oli tonninen sv ja siinä käytin ihan misukan pilot road kakkosta, hyvin meni radallakin hitaassa ryhmässä.
kirjoituksen pointti on että mikä tahansa yleisesti hyväksi todettu sporttouring kumi kelpaa katuajoon pitonsa puolesta. Erot ajettavuuteen tulee sitten renkaiden profiilista, niissä on eroja. Itse päädyin tuohon pr kakkoseen ihan siksi että se näytti hyvältä (vrt. Vaikka metukan z6, ihan karseen näkönen) ja että tiesin sen olevan kestävä.
:-)