Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Minkälaista huoltopukkia olette käyttäneet otsikon pyörään. Löytyy tallista jo sellanen säädettävä malli mutta on tosi hankala saa haarukan alle,ottaa jarru satulaan ja välillä ketjuihin kiinni.
    Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
    Honda cr125r -92
    Tommonen peruspukki on ollut käytössä.
    Hieman rujohan se on, mutta toimii.

HUOLTOPUKKI TAAKSE

HUOLTOPUKKI DUUNISSA
    -upi-
    Nyt ilman pyörää.
    Myyty 12.7.2016. Suzuki GSX-R1100W -94
    Saako tuommoselle peruspukille mitenkään yksin nostettua pyörää? Kalliitahan ne ei ole...

Honda cbr 600f -05
    ex-->Suzuki Gsx-r 750 -99
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mikkok84 kirjoitti Katso viesti
    Saako tuommoselle peruspukille mitenkään yksin nostettua pyörää? Kalliitahan ne ei ole...
    Onnistuu helposti parin harjottelukerran jälkeen. Peräkatteesta tms. pitää toisella kädellä pyörää pystyssä ja toisella kädellä asettaa pukin hollille haarukkaa vasten. Kun pukki ottaa haarukkaan molemmin puolin, pysyy mopo jo pukin tukemana pystyssä, jolloin on helppo nostaa mopo ylös. Pari ekaa kertaa kannattaa harjoitella niin, että kaveri pitää mopoa pystyssä kun itse harjoittelee pukin käyttöä. Alkuun tuntuu toi mopon pitäminen yhdellä kädellä pystyssä vähän huteralta, mutta muutaman kerran jälkeen menee jo rutiinilla. Ratahommissa tuo mopo tulee nostettua yksin pukeille varmaan muutaman sata kertaa kauden aikana.
    Superbike #7
  5.  
    Juurikin noin, helppo homma kun noudattaa vain tarkkuutta. Itse olen aina nostanut pyörän pukille yksin.

Itse olen miettinyt tuollaisen etupukin hommaamista.
    http://kauppa.motonet.fi/web/guest/e...ductid=80-7519

Saakohan tuollaisella etusen luotettavasti ylös esim. eturenkaan vaihtoa ajatellen.
    Takanen olisi tietty tuollaisen peruspukin päällä jo valmiiksi.
    -upi-
    Nyt ilman pyörää.
    Myyty 12.7.2016. Suzuki GSX-R1100W -94