Kevät huollon aika alkaa olemaan ja hornetista pitäisi saada kaasuttimet putsattua. Mikä on paras/helpoin tapa irroittaa kaasuttimet? Pitääkö ilmanputsarin suojakotelo poistaa ensin vai onko joku saanut kaasuttimet irti kun kotelo on paikallaan? Lähteekö kaasuttimet "pakettina" irti vai yksitellen? Tuntuu olevan aika ahdas paikka...
Syynä tälle kaasareiden puhdistukselle on, se että pyörä on ollut hyvin vähäisellä ajolla ja kun sillä viimeksi pitkän tauon jälkeen ajelin oli tehot hävinnyt alakierroksilta, joten arvelin että kaasuttimiin saattaisi olla pinttynyt jotain likaa.
Eihän niitä tehoja runsaasti alakierroksilla ole muutenkaan mutta nyt on huomattavasti normaalia vähemmän. Yläkierroksilla pelasi ihan normaalisti ja tyhjäkäynnillä, mutta kun lähtee liikkeelle niin silloin meno on aika takkuista.