Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Pystyykö tuon korvaamaan normaali starttireleen kanssa? Tuohon siis tulee nelinapainen liitin, yksi virtalukolle, yksi startti-napille, yksi regulaattorille ja yksikytkinvivulle.

Pyörä on siis rakentelun kohteena ja haluan riisua siitä kaiken ylimääräisen sähkön, tuo on nyt menny rikki ja olisi halvemp laittaa siihen normistartti-rele, johon tulisi kaksi johtoa. Eli kaikki turvakytkimet, vapaa-valot ja kytkimen tiedot olisi riisuttu.

Pyörä on CBX 750 F -84
    *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
    Todennäköisyys, että joku katselee minua,
    on suoraan verrannollinen toimintani typeryyteen.
    Miksei pystyisi. Haaste tietty vaan on tarpeeksi jytkyn releen löytäminen. Tietty ei tuommoinen nelari nyt startilta kummoisia vaadi, mutta kyllähän siinä startin aikana menee aika kasa amppeereja - varsinkin jos napajännite laskee. Esimerkiksi Bemareissa (vanhan liiton K1200xx) jenkit ovat vaihdelleet alkuperäisenä hieman heikon releen tilalle jonkun lava-Fordin releitä.

Riippuen alkuperäisestä kytkennästä, niin tuohan on helppoa kuin heinän teko. Starttinappi maadoittaa tai virroittaa vetopiirin ja akulta menee kytkettävän piirin kautta suoraan startille.

Mutta kannattaa tosiaan katsoa minkä releen siihen pistää.
    <p>2002-2014</p>
    Näin mä sen ajattelinkin, mut lauantai-illan kunniaksi alkoi epäilys kalvamaan mieltä....
    Onko nyt kyseessä se startin ja akun välissä oleva solennoidi, vai napin ja solennoidin välissä oleva rele?

Kun ei noita ison virran liitoksia mainittu lainkaan ja toisaalta noita turvakytköksiä noinkin paljon?
    Nimenomaan startin ja akun välissä oleva. Tässä mallissa kun ei ole erikseen pikkuvirran relettä kytkimen ja solenoidin välissä.

Eli siis just ison virran liitimillä varustettu mötti...
    Ok.

Eikös tuolla aprilia puolella ole kovin ahkerasti vaihdettu noita solennoideja?
    Josko sieltä löytyisi ideoita korvaavasta tuotteesta.

Kiitos vihjeestä, selvitellään....
  8.  
    Jos jalan kytkimen mainasit jättää pois niin modaa ainakin jalkaa niin että pomppaa jousella itse ylös...