Oli pakko hakea pois, kun oli niin lähellä, huomenna aamusta yritän saada uutta kuvaa![]()
Viimeksi muokannut: specialkawa; 02.09.2013 klo 22:17.
Joo tosiaan tässä joku aika sitten aloin kattelee ja tutustuu kuvajahtiin ja innostuin ideasta. Monesti tekee mieli lähteä ajelemaan, mutta ei viitsisi niin usein ajella ilman päämäärää pelkkää ympyrää. Viikot aikalailla vietän tällähetkellä vain eri osoitteessa pyörän kanssa, joten vkl täytyy koittaa jos kelit sallivatMahtavan oloista meininkiä.
Yhtä tosiaan lähdin hakemaan viime viikonloppuna kauklahdesta, mutta 10min ehtinyt matkata niin tuli soitto emännältä, että kuva haettu.![]()
Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
Kawasaki Z750 - 2004 - EX
Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
Vähän vaikea sen Ditsy-ressun on yksinään tätä pelata!!!?![]()
Loistavaa kun tulee uusia jahtaajia, kun vanhat sairastuu ähkyihinja toisilla on kiireitä.
P.S. . normaalisti olis tietty kiva että uusi kuva julkaistaan aika lailla samoin tein...varmaan kellään ei tällä kertaa ole valittamista...hienoa että kuva liikkuu!![]()
...
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Tässä uutta.
"
7§ Kuvattavien paikkojen tulisi olla kohtuudella mahdollisimman monen tunnistettavissa"
Vaikee tota koppia on kovin moneen muuhun koppiin sekoittaa. Mä ainakin tiiän missä toi on!
Muokk: HEP
![]()
no täss: Asemantie, Nummela
...
Uus
No niinhän se sankarijahtaaja viitta hulmuten löysi Huhmarnummen ala-asteen
ja pelasti tilanteen !![]()
...
Jos tuota pykälää tiukasti tulkittaisiin niin saisi pelkästään pistää liikennemerkkejä ja muita googlella löytyviä kohteita. Tuostakin on moni jahtaaja ohi ajanut. Eikä ole missään pikkupolun perällä.
Mä ainakin tykkään sellaisista rasteista mitkä saa aikaan ahaa-elämyksiä.
-tuomas
<p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
Mä tulkitsin pykälää niin, että kohteen voi erottaa muista. Eli ettei se ole mitään kuusimetsää ja tienpiennarta. Kuten sanottu; toi koppi on aika omanlaisensa.
Ja ahaa-elämyshän se oli kun hetken mietti että "onpa se tutun näkönen"....
Mutt ihan tosi; mä en tod ala loikkii kylän keskustassa noin vilkasliikenteisen tien yli keskelle kävelytielläkulkijoita, ottamaan omasta pyörästä kuvaa jonkun kopin edessä !???haloo. Mieluummin niitä haja-asutusalueen maitolaitureita vaan jooko.
![]()
...
Ei kerennyt tänään. Koko päivä ahvenistolla
-tuomas
<p>1986 Honda Z50J, 1975 Honda CB125, 1977 Honda CB750K, 2007 Honda CBR1000RR</p>
Mä en tunnista tota paikkaa
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
No minäpä opastan hieman Loogisen Ajattelun ...hmm... varsin loogisessa soveltamisessa.
Ensinnäkin kyltissä näkyy teksti joka viittaa KOULUUN. Siitä voisi päätellä, että olisiko mahdollisesti kyse koulurakennuksesta.
Kun vielä lisäksi näkyy keinuja sun muita, niin siitä voisi päätellä, että kyse ei ehkä ole lukiosta ainakaan, vaan ensin voisi lähteä hakemaan ala-asteita. (varsinkin kun se kyltti vihjaa koulukyyteihin)
Lisäksi kun paljastan, että ko. paikassa minun kännykkäni ei suostunut ottamaan kunnollista yhteyttä internettiiin niin siitä voi päätellä että aikaa tuon Nummelan keskustassa sijainneen edellisen rastin ja tämän välillä on vieläkin (paljon) vähemmän kuin tuo 55 minuuttia tjsp.
Hirveän montaa ala-astetta Vihdissä tai lähikunnissa ei ole.
Toinen vinkki voisi olla tuo takana näkyvä urheilukenttä.
Voin seuraavaksi kertoa kuinka googlataan?![]()
Vai laittaisinko tähän ihan vaan osoitteen?
PS.
Mielestäni ko. paikka täyttää pykälät, eli "on tunnistettavissa" so. ei sekoitu muihin paikkoihin.
PPS.
Elä Nysse ota ittees, emmä sulle kettuile. Puran turhautumistani kun ei ole jahtaajia, enkä pääse ite jahtaileen kun ei rasti liiku.![]()
...
Siis ilmeisesti joku noista???
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Eiku tää on just hyvä tahti kuville, koko viikon ollu hirveessä räkätaudissa ettei oo pystynyt ajelee...
Hep
![]()
Ja uus
Vihti KK, Ärrä
Viimeksi muokannut: DizzySpell; 06.09.2013 klo 00:46.
Vähän pimeys tuo omaa haastetta, mutta saa kysyä vinkkiä jos on vaikea.
![]()
Ei ole käsittääkseni lato vaan tyhjillään oleva asuinrakennus.
-tuomas
Juu, kyllähän tuo tuollaisilla vinkeillä taatusti löytyy.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
pitääkö sitä heti tunnin sisään olla vinkkejä jakelemassa? jos nyt vaikka odotellaan huomiseen?
-tuomas
7§ Kuvattavien paikkojen tulisi olla kohtuudella mahdollisimman monen tunnistettavissa ja tunnistamista voi tarvittaessa helpottaa vihjeillä
"Mahdollisimman monen tunnistettavissa" on mielestäni eri asia kun "on tunnistettavissa"
En tunnista viimeistä paikka , tuskin tunnistaa paikkaa Suzu-ukko tai tonttuj
Todennäköisesti joku tunnistaa tuonkin kohteen Kuka?
edit: jaa... lahonneiden latojen expertti tunnisti
Hyvä jahti jatkunee huomenna
Life is a trip
Do it on two wheels!
--F850GS--
Eihän tosta kuvasta saa mitään selvää???
Mut sitten ei haittaa vaikkei munkaan kuvasta saa selvää!!
Toivottavasti on oikea?
Palorinteentie/Tervalammentie
Viimeksi muokannut: DizzySpell; 06.09.2013 klo 00:03.
Ehkä pitää olla joskus tai useasti ajanut siitä ja myös äkätä se.
Sama pätee ihan kaikkiin paikkoihin ympäri jahtialuetta.
Tietysti jos osoite lukee kuvassa niin sitten voi googlata.
Tässä nyt tuntuu olevan kahta mieltymystä - niitä jotka haluaa lukea osoitteen, ja niitä, jotka tunnistaa kohteita ilman kirjaimia ja tykkää siitä haasteesta. Kaikille riittää jahdattavaa, eikös?
Lisään vielä, että en mä esim tiedä puoliakaan Espoon taajamissa olevista kävelysilloista tai ympäristötaideteoksista... Ei ne ole sen kummempia kuin haja-asutusalueen kivinavetat?
(muokk: Oho !!! Sankarijahtaaja liikenteessä)
...
Todellakin!
Ja siitä uus
Lommila, Espoo
Viimeksi muokannut: DizzySpell; 06.09.2013 klo 19:49.
Voivoi, nyt näyttää taas kuva niin kovin tutulta. Huomenna vasta noin klo 16 jälkeen pyörän kanssa samassa osoitteessa, kuka ehtii ensin? :P
Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
Kawasaki Z750 - 2004 - EX
Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX