Elikkä tapaus sai alkusa kun Tammikuussa soittelin powerfactory firmaan ja kyselin eukon Lazer merkkiseen kypärään peilivisiiriä.
Sanoivat, että ei ole hyllyssä mutta laittavat tilaukseen. Sanoivat että odota viikon verran että heille ehtii tulla hyllyyn ja tämän jälkeen soita lähimmälle jälleen myyjälle. No itsellä se sattui olemaan Hämeenlinnan HD-Sunrise.
Soittelinkin tänne viikon päästä ja siellä sanottiiin että tilaavat sen tuolta powerfactory firmasta. Ottivat vielä numeroni ylös, että soittavat minulle kun visiiri on heillä.
Noh meni parikuukautta ja ei ollut soittoa visiiristä tullut jotenka päätin soittaa että missä mennään.
Myyjä muisti tämän jutun, mutta kuulemma hänen mukaansa Lazerin tuotteet ovat muutenkin kiven alla ja tätä visiiriä ei voida toimittaa.
Ihmettelin tätä hieman ja päätin soitella powerfactory uudelleen, että onko oikeasti niin ettei visiiriä saa ollenkaan.
Sieltä samainen myyjä johin olin ollut aikaisemmin yhteydessä kysyi firman nimen josta olin koittanut visiiriä ostaa. Tällä tiedolla hän huomasin tietokoneelta ettei sieltä oltu edes oltu heihin yhteydessä ja visiireitä on hyllyssä kyllä.
Visiirin loppujen lopuksi toimitti minulle Hämeenlinnan Motari parissa päivässä joten osi kiitos heille siitä.
Ja tuota HD-SUNRISE firmaa en kyllä käytä enää koskaan.