Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Tulokset 211:stä 224:een 224:sta
  1. #211
    Lainaa dmachine kirjoitti Katso viesti
    Joo, muistetaan myös ne keltaset huomioliivit päälle ja dB-killerit paikalleen niihin akran pönttöihin. Myös kirkasta visiiriä suositellaan, kun tumma saattaa olla pelottavan näköinen.
    Aivan, toissa kesänä olin potta päässä sinisen iridiumvisiirin kanssa hississä lähdössä töistä niin alemmasta kerroksesta kyytiin tullut matami silminnähden säikähti moista. "Hirmu pelottavan näköinen" kuulemma.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  2. #212
    Itellä ollu kilokyykky, jolla ajoit 70 tonnii eikä mitään vikaa. Kaverilla samanlainen ja ajo 120 000 eikä mitään vikaa kyllä se on kuskista kiinni, miten huoltaa kulkinettaan.
  3. #213
    Itsellä valinta kriteereina oli nämä, (vaikka tainnut jo mainostaa omaa kulkinetta aiemmin..)

    1. Kyykky 2. Mikä miellyttää silmää 3. Siinä on voitava matkustajankin olla, (eli lintulautamallit jäi pois vaikka ne oli räyhempiä.) 4. Pitää voida ajaa matkaakin, (ajoasento) 5. Tunnettu merkki ja malli (huomattavasti helpompaa varaosien saanti maailmalla.) 6. Voimaa pitää olla 2 päällä ohituksiin ilman huudatusta, (Tästä syystä jäi pienikoneiset pois tuttujen suosituksesta ja kokemuksesta.)

    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  4. #214
    Lainaa K-Päkä kirjoitti Katso viesti
    Itsellä valinta kriteereina oli nämä, (vaikka tainnut jo mainostaa omaa kulkinetta aiemmin..)

    1. Kyykky
    Miten kukakin kyykky sanan mieltää. Itse taas halusin eroon kyykystä (GSX-R1000) ja ostin Busan joka ei ole mielestäni kyykky vaan matkapyörä, sporttinen sellainen. Sama koskee tietty Blackbird ja ZZR-1400, mutta tämähän on "makuasia" josta on turha kiistellä (ORG:ssa voi kiistellä) koska sana kyykky ei taida kuulua viralliseen sanavalikoimaan.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  5. #215
    Lainaa collikka kirjoitti Katso viesti
    Erikoista että vetäisit nuo lapset tähän mukaan, onko liipannut läheltä?

    Mutta asiaan, joka ainoa kerta kun joku mummeli, pappa tai koirantaluttaja näkee jonkun vetävän tuppi nurin lyö leimaa myös niihin motoristeihin jotka noudattaa sääntöjä, vai kuinka?

    Se ottaa kuuppaan...
    maine on onneksi jo senverran paska ettei sitä voi enää juuri pahentaa.
  6. #216
    Lainaa jamas kirjoitti Katso viesti
    Miten kukakin kyykky sanan mieltää. Itse taas halusin eroon kyykystä (GSX-R1000) ja ostin Busan joka ei ole mielestäni kyykky vaan matkapyörä, sporttinen sellainen. Sama koskee tietty Blackbird ja ZZR-1400, mutta tämähän on "makuasia" josta on turha kiistellä (ORG:ssa voi kiistellä) koska sana kyykky ei taida kuulua viralliseen sanavalikoimaan.
    Tämä lienee melko helppoa. Kyykyn tunnistaa siitä että siinä on cliparit. Xx-honikka, bussi, zetori, muutaman mainitakseni EIVÄT ole kyykkyjä vaan touring tai sporttouring pyöriä. Kyykkyyn ei niin ikään ole suunniteltu laitettavaksi minkään sortin sivu- tai takalaukkuja. Matkamopon kutsuminen kyykyksi menee kyllä hyvin läpi vielä tuupovaaran matkahuollon baarin tytöille mutta totuus on kyllä ah, niin karvas
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #217
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Valitettavan harva eksyy radalle minkä tahansa pyörän ostamisen jälkeen, mutta kyykyn ostamisen ehtona pitäisi olla yksi pakollinen ratapäivä kouluttajan ohjauksessa. Menee muuten 99% laitteen kapasiteetista hukkaan 99%:lla kuskeista.
    Näinhän se... Menisin ajatuksissani kyllä vielä hieman pitemmälle, eli jos ei harrasta ratailua, niin miksi ihmeessä kyykky? Vähän kuin hommaisi formulan kaupunki- ja maantieajoon - lähes yhtä mukavaa...
    Niin kuin aiemmin kirjoitin, järjen kanssa pyörävalinnoila ei aina ole tekemistä. Hankkiihan jotkut customeitakin, minäkin kuvittelin aikoinaan sellaisen olevan minulle se oikea moottoripyörä
    Käyttötarkoitusta kannattaa miettiä ja tosiaan kokeilla kaikentyyppisiä pyöriä - tulee loppupeleissä halvemmaksikin.
    1300 Gessu
  8. #218
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Tämä lienee melko helppoa. Kyykyn tunnistaa siitä että siinä on cliparit. Xx-honikka, bussi, zetori, muutaman mainitakseni EIVÄT ole kyykkyjä vaan touring tai sporttouring pyöriä. Kyykkyyn ei niin ikään ole suunniteltu laitettavaksi minkään sortin sivu- tai takalaukkuja. Matkamopon kutsuminen kyykyksi menee kyllä hyvin läpi vielä tuupovaaran matkahuollon baarin tytöille mutta totuus on kyllä ah, niin karvas
    Eipä tuo ihan noin yksiselitteinen juttu ole. Sport-touring voi olla japanilaisten, tai eurooppalaisten mittojen mukaan tehty ja ero on melkoinen. Kyllä esim. Busa on melkoisen kyykky, jos sitä vertaa vaikkapa Bemun K 13 ässään.
    Viimeksi muokannut: J@ck; 22.03.2013 klo 11:31.
    1300 Gessu
  9. #219
    Jos "lepoasennossa" kädet ohjaustangossa paino on käsillä, on se kyykky.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  10. #220
    Lainaa slaideri kirjoitti Katso viesti
    Onkos tässä nyt oikeasti kyseessä sama kaveri joka tässä joku vuosi sitten liputti että: "ratailu on homostelua ja tosimiehet zuttailee skeittikengissä ja camohousuissa niin että tyyliin kirkonkylän mummojen on otettava nitroa".

    Ja sitten lopuksi tämä hymiö: jotta postaamani viesti tulkitaan provona eikä vittuiluna jauliksen tapaan. Piis & love.
    Sama mies ja samaa mieltä edelleenkin niin ratahomostelusta sekä rykkösten munattomista moottoreista. Ajokengiksi suosittelen tosin edelleenkin muita kuin lenkkareita, varsinkin kaikille ratahomostelijoille.

    Pahoittelut kuitenkin jos on mennyt sitä kuuluisaa hiekkaa pimppiin tästä minun ehdottomasta totuudesta siitä kuinka tätä lajia pitää harrastaa. Et ole varmasti ainut huumoriveikko jolle niin on käynyt.
    Supermoto
  11. #221
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Onko se sitten kiellettyä tykätä ihan vaan siitä kiihtyvyydestä vaikkei mutkissa osaisikaan mennä kuten Rossi?
    Väärin harrastaminen on aina kiellettyä harrastusfoorumilla. Muutaman vuoden kuluttua ilman kukkahattu-filtteriä pelkkä ajaminenkin tällä foorumilla pyörästä ja ajotavasta riippumatta tulee olemaan tuomittua...
    Supermoto
  12. #222
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Jos "lepoasennossa" kädet ohjaustangossa paino on käsillä, on se kyykky.
    Mullakin tuo sääntö toteutuu jossain määrin, mutta pyörä ei ole missään määrin kyykky. Kyykyssä pääsee luontevasti makaamaan tankin päällä siten että kädet jäävät alas. Toisaalta suoralla maantiellä ajoasento yleensä muistuttaa istuvaa koiraa, selkä suorana ja 'etujalat' osoittaa suoraan maata kohti.
    Viimeksi muokannut: hidas57; 22.03.2013 klo 12:15.
  13. #223
    Lainaa collikka kirjoitti Katso viesti
    Erikoista että vetäisit nuo lapset tähän mukaan, onko liipannut läheltä?

    Mutta asiaan, joka ainoa kerta kun joku mummeli, pappa tai koirantaluttaja näkee jonkun vetävän tuppi nurin lyö leimaa myös niihin motoristeihin jotka noudattaa sääntöjä, vai kuinka?

    Se ottaa kuuppaan...
    Epäilemättä ottaa kuuppaan. Uskallankin melkein väittää että samoilla lääkkeillä koko loppuelämä tulee olemaan melkoista tuskaa... Aina joku toinen töppää, oma maine menee ja murotkin maistuu kuselle.

    Ps. Meidän pienemmät muksut pitää turvaliivejä kun leikkivät isolla tiellä, joten niitä on nätti kierrellä kuin keiloja, eikä ole kovin läheltä vielä liipannut. Legendan opit auttaa tuossa hommassa, eli hieman nopeampaa kun ajaa niin kääntyy nopeammin myös väistettäessä.
    Supermoto
  14.  
  15. #224
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Ps. Meidän pienemmät muksut pitää turvaliivejä kun leikkivät isolla tiellä, joten niitä on nätti kierrellä kuin keiloja, eikä ole kovin läheltä vielä liipannut. Legendan opit auttaa tuossa hommassa, eli hieman nopeampaa kun ajaa niin kääntyy nopeammin myös väistettäessä.
    Muista sitten pitää muksuilla kunnon välit kun kikserin alusta ja jarrut on mitä on
Sivu: 8 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678