Uusi käyttäjä täälläkin ja myöskin ensimmäistä isompaa pyörää ja kyykkyä hommaamassa. Olen jo päätynyt kuussatkuun joka tapauksessa. Hintana pyörälle pidän sellaista max 5k€ koska päälle tulee vielä kuitenkin vakuutukset ja muut kulut. Olenkin miettinyt, että onko niin kauheasti eroa minkä merkkistä pyörää katson? Ja onko kuussatkuissa kilometreillä kovinkin paljon väliä. Pyörä olisi siis noin 10v vanha ja ajettu niillä on yleensä 30-70tkm. Asettaako 170cm pituuteni myöskin jotain rajotteita joidenkin mallien valinnassa? ZX-6R Kawa on ollut kovasti mietinnässä puheitten mukaan.
Respect is not given, it is taken!
Suzuki GSX 1300R Hayabusa Turbo 2005
EX. Kawasaki ZX-6R 2003
Väittäisn että 170cm pitkälle kaikki kusiaiset istuu hyvin. Ongelmia tullee enempi jos mittaa on 190+. Triumphin daytona on hieman korkeampi ku muut, mutta en näe pituutta tässä kovin tärkeänä tekijänä.
Sun budjetilla lähtisin tosiaan kattelemaan Kawan 636:sta (2003-2006 ZX-6R), joka on edelleen todella suosittu peli ja käyttömukavuudeltaan hieman kilparadoille tehtyä 599cc (ZX-6RR?) mallia parempi.
EDIT: Vuosimallit korjattu 636:lle kun tuli jostain syystä arvottua vuodella ohi.![]()
Honda Hornet -08 -> Yamaha R6 -08 (Varastettu) -> Honda CBR600RR -07
Tosin sen 02sen 6r:n tiputtasin siitä pois. Sama pyörä ja moottori käytännössä kuin 98-01, mitä nyt lohko vähän ylikokoon porattuna. 03-06 636r lienee hyvä tuohon budjettiin.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Onhan se fakta että kusiaisella sahaus syö ainakin puolet siitä lerpun mitasta ja estää muutenkin veren pakkautumisen oikeaan päähän... Eikä näitä joka keväisiä kusiaiskuskien kokemia alemmuuskomplekseja millään muulla voi selittää, sillä eihän se pahaolo aina pelkästään sillä selity, että se naapurin 20v vanha suhiseva japsikotterokin kiihtyi motarilla ohi ja käyneet omput vaan haisi.
Itselläkin tuli sahattua vuosikausia useammalla pikkulohkolla itku kurkussa, ennenkuin tajusi miten saa pikkukikkeliin kokoa ja ostin ensimmäisen kilosen. Ei ole ollut enää paha olo pitkiin aikoihin ja jos tulee niin ostan isolohko liekki harrikan.![]()
Supermoto
Pippelin ja moottorin koko ei keskenään korreloi mitenkään... Pienin ajamani laite on ollut 50cc ja suurin n. 15 kilonen. Eikä pippeli ole kasvanut koneen koon mukana kertaakaanJa mitä nykyisiin kulkineisiin tulee niin sekä tuossa 2,5l TDi nelikossa että 600cc pyörässä on molemmissa niin paljon menohaluja ja ominaisuuksia että allekirjoittaneelta loppuu ennen kulkineita kyvyt
Kusiaisella ehtii ja pääsee.
Honda CBR1000RR Fireblade
Yamaha YZF-R6R (ex)
Suzuki GSX650F (ex)
http://mopollasuohon.blogspot.com/
https://www.youtube.com/@Qassu78
Aivan hanurist vaan "kaupunkipyöränä"
Vakiovälityksillä saa (raskas käyttöistä) kytkinä luistatta viel 5-kympin nopeuksissa, paitsi jos tykkää edetä tutinan ja tärinän hyöstämänä![]()
Ja kyykky ajoasento, pitää huolen et sivuille vilkuilu / katselu on helppoa vain jos omaa jonku strutsin kaulan, normaali kaularankaiselle aika toivotonta...![]()
![]()
Välitykset tietty helppo vaihtaa ja kannattaakin vaihtaa, kun ei vaikuta nopeusmittariin näyttöön ja huiputkin taitaa tehtaan "aavikkovälityksillä" ottaa jo melkein nelosella...
Vai kulkeekohan Mille oikeesti jotain 310-320 km/h, mihin tehtaan vakiovälityksillä teoriassa pääsis..??![]()
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
16/42 - 16/44 välit ja lastulla kierrosalue 3000 - 7000 kuntoon. Lakkaa rötääminen. Itellä nyt lastu ja 16/42 välit, jotka oli jo aiemmin. Lastun toimivuudesta lisää lumien sulattua. Totuuden nimissä myönnettävä, että voipi se saman ikäinen rivinelonen seiskapätkä gikseri olla ehkä kaupungissa parempi. Toi on vaan niiiiin kaunis yksilö.
P.S. Ajoasentoon Danmotolta korotetut kliparit. Halvat ovat, ja ilmeisesti toimivat.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
"Kyykyssähän" ei sinällään ole mitään vikaa.... muutamin reunaehdoin.
Ei ole kyykyssä sen takia että on köyhä. Seuraava... siis kakkos-osiohan on sitten
ihan luonnollisestikin se, että on kipeä.... ja pinkan kunnosta sitten riippuu vaan
puhutaanko "alaselästä" vai ylemmästä osioista
Viitsi-viitsi.... mutta on mielikuvien vaikutus mopon hankintaan valtava juuri
kyykkypuolella. Ajatellen esim. sitä mikä osuus kokonaiskilsoista otetaan
autuas ilme kasvoilla ja mielikuvissa leijuen "nöyränä vastaan"...... ko ajoon huonosti
soveltuvan tekniikan ja vielä lisäksi säätöjenkin kautta.
Tähän vielä kaupan päälle niin kovin monen kivut ja kolotukset tuosta legendaarisesta
ajoasennosta johtuen.
Hommahan olisi noin suhteellisen nautinnon osalta samanlaista jos..... ?
Haluaisi ajella keväthelteisellä Rivieran rantabulevardilla moottorikelkalla kaikki
arktiset varusteet päällä...... ja nähdä samalla unta olevansa Lapin paljakoilla
pikkupakkasella auringon pilkistellessä.
Toisaalta.... näkeepä tuolla neljänkympin helteillä välillä lähes tuollaisia esityksiä....
Mennään käytännössä jo moottorikelkkaa muistuttavilla tourereilla kaksi päällä
mustissa Goreissa ja yritetään jotenkin heilua lämpöhalvauksen rajoilla eteenpäin.
Eipä siinä mitään.... Moneen kertaanhan on jo todettu, että tärkeintä on mopoilu.
Ei se kuitenkaan sitä muuta, että tämänkin puitteissa tapahtuu välillä asioita, joita ei
"kukaan vähänkään täyspäinen" tekisi..... jos asiat esittää hieman eri kontekstissa ja
mielikuvien luoma illuusiossa leijuminen puuttuu..
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kauheeta on tämä kuutiovääntö milloin milläkin verukkeilla. Itse tykkään kokeilla erilaisia pyöriä niin malliltaan kuin kuutioiltaankin. Turha urautua johonkin tiettyyn kuutiomäärään tai muuhun katekoriaan kun tällä harrastuksella on niin paljon annettavaa monelta kantilta. No joo, en itsekkään ole kovin mieltynyt esim. customeihin tai monttupyöriin mutta kokeillut olen kaikenlaista. Eikä se aina tarkoita omistamista. Siinä mielessä on kyllä ollut onneakin että tuttavapiirin kautta on ollut mahdollisuus kokeilla kaikenmoisia pelejä. Aika nopeaa tietää mikä on se oma juttu. Omistetut kuutiot on olleet välillä 600-1300 ja kaikista olen tykännyt. Saattaahan toki olla että pystyn nauttimaan vain parhaista puolista ja jätän huonot taka-alalle. En myöskään vaihtele pyörää joka vuosi. 3-5 vuotta samalla. Se kyllä harmittaa kun ei ole rahkeita pitää yhtä pyörää enempää.
Kai se "kohtuus" ja se, että laite "toimii" siinä hommassa mihin sitä pääosin käytetään
ovat kuitenkin niitä perinteisiä mittareita.
Tästä sitten jokainen "lähtee tekemään kauppaa" itsensä kanssa järjen ja lähes
sulan hulluden välimaastossa.
Argumentointi livahtaa varsin usein ja valon nopeudella tasolle.....
Ei ehkä ole ihan paras tapa putsata rekkaterminaali kenttälapiolla lumipyryn jäljiltä.....
..... Höh, äijästä se vaan on kiinni, kyllä se sillä kenttälapiollakin tyhjenee.
Pienipallisten velttoperseiden touhuahan se nyt on alueauralla tohon lähteä......
......Jos ymmärrätte mitä tarkoitan![]()
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
Aivan helvatun sama, paljonko niitä kuutioita luo tärinää kohti eturauhasta.
Pääasia on se mopoilu, kait, ei tallissa istuminen ja välitysten & säätöjen kans puljailu. Vai olenko taas ymmärtäny kovinki väärin tän homman...?
Iha sama mikä se on, kuha se "istuu käteen" ja on ittelle mieluisa.
Ittelle nää kai ostetaan, eikä sillä periaatteella, jotta mitähän muut sanoo... ja nauraako ne...
Ajelin viimekesänä muutaman mutkan kaikkien mittapuiden mukaan tuhnulla ja epäkelvolla vekottimella, joka yleisen mielipiteen mukaan pitäs ampia kuuhun tai ainaki vältellä ku tippuria, ER-5:lla...
Ja seki oli hauskaa. Mää tykkäsin.
Se oli kevyt ajaa ja oikeastaan aika hauska.
Eikä tarvinu houkutella "pikku Stania" sokeripalalla esiin. Löyty ihan oikeelta paikalta, vasemmasta lahkeesta.
En mää ny sano jotta kaikkien pitäs ajaa jollain kahvimyllyllä.
Vaan että olkaa jokainen yksilöitä, ajatelkaa itte ja tehkää niinku haluatte tai mikä tuntuu hyvältä.
Fiilislajihan tää on.
Se oli jo rikki...
Lauantaita !
Ite ostin viime keväänä kuussatasen Ninjan vm 2006 ja ainoo negatiivinen asia mitä tullu mieleen, niin pikatiellä ajaessa tuntuu siltä että pitäs olla seittemäs vaihde, ihan vaan siksi että kone huutaa hulluna. Kiertämäänhän tuo on silti tehty.
Kaupungissa mun mielestä tosi mukava körötellä, välit on sopivat ja tosiaan voi ajaa muillaki vaihteilla kun vain ykkösellä. Kimppakivassa pitäs olla vaimokkeella nahkahousut (uh!) ettei liukus jatkuvasti niskaan pienimmästäkin töyssystä. Ja tuolla ruholla saattaa kyllä käydä kusiaiset (ainakin Ninja) pieneksi. Ite 187cm ja +90jg ja siinä rajoilla ollaan.![]()
Kokeilemaan vain !
Kyykkynä kusiaista ei löydy mutta pystympi versio kuutioista ja ihan kohtuullisesti olen pärjännyt sen kanssa.
Hyvin pysyy letkoissa mukana ilman jarruna oloa, kivampi sillä on vissiin kaupunkia ajaa jos on pakko siellä käydä ajamassa(itse en tosin välitä kaupunkiajoista laisinkaan).
Toki tonninen on vääntävämpi kuin kusiainen mutta uskoisin että silläkin pärjää, ja tulihan tuolla aiemmin jo mainittua nuo välitykset mopoissa.
Oli miten oli niin kokeilemalla huomaa parhaiten ITSELLEEN sopivan mopon.
Melkein sanoisin että nykyaikaiset kyykyt on kivoja kaikki jos sopivat omaan käyttöön, ja ilman kokeilua ei voi tietää mikä on hyvä itselleen.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
+1 Erittäin asiallinen postaus. Itse ajattelen täysin samanlailla. Nykyistäkään pyörää en todellakaan iskutilavuuden vuoksi laittanut, vaan yleisten teknisten ominaisuuksien. Ego ei muutu yhtään miksikään, oli alla kireä 600 tai iso matkasportti. Ehkä elämäni kovimmat kiksit oon saanut moottoripyörillä 80cc 2-tahtisella mx-pyörällä joka oli joskus pihamopona tai 250cc 2-tahtisella.Ei se aina kuutioista ole kiinni.
Tämä orgin foorumi on hyvin lähellä jenkkifoorumeita, siellähän tunnetusti mikään ei korvaa kuutiotuumia. Itse en jaksa edes noita jenkkifoorumeita lukea ko. asian takia. Siellä on sitä kovempi peli, mitä isompi iskutilavuus. Millään muulla ei ole väliä.
Ja kyllä tuon yleisesti huomasi kun 3/4 gixerillä kävi kenttäajoissa, niin kyllä sai joiltain ihmettelyä osakseen, onko tämä tosiaan vain 750 vai onko tarrat kyljessä pelkkää pilaa , kun kulki kuitenkin ikäisekseen kohtuullisen hyvin, paremmin kuin oman aikakautensa r1set esimerkiksi. Ihmetys oli vielä suurempi kun kerroin, että putki on vaihdettu ei mitään muuta. Siis jestas, kaverit pitää 1000ccm jonain rajana, että sitten kulkee ja kunnolla, muttaa sen alle ei mikään voi olla kuin lussu mopo? Yksi putkiviritteistä blackbirdiä ohjastanut kaveri tuli jututtamaan ja kertoili omat nopeutensa ym. pyörästään. Erehty sitten kysymään millä allekirjoittanut ajo ja mitkä oli nopeudet. Meinasi repiä pelihousunsa kun kerroin että 750 gsx-r ja nopeudet, jotka oli pykälän verran paremmat mitä hänellä.
Ja tate66:lle, on siinä silti vielä kulkupuolessa melkoinen ero fzs vs. 600r/rr. Esim. bandit 1200 on laiska pyörä verrattuna sporttikusiaisiin, uskokaa tai älkää.
Viimeksi muokannut: SMRacing; 16.03.2013 klo 16:34.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Kyllä tästä pitää lähtee noita johonki koe istumaan ja sitten ku lumista on päässy eroon nii vähän pöristelemäänkinkiitos hyvistä vastauksista ja nyt olen ainakin hiukan viisaampi näistä jutuista
! Ja jos tämmösen ns.keltanokan puheilla on painoarvoa itsellänikin hauskimmalta lelulta on tuntunut 150cc pikku mopo jäällä
nastoilla oli suoraan sanoen uskomatonta ajaa kun pitoa riittää vaan!!
Tuskinpa kyllästyt...kuussatkunkin tehoilla seuraava mutka maaseudulla tulee aika nopeasti vastaan...kannattanee panostaa pyörään jossa hyvä/säädettävä alusta, vaikka aika hyvä niissä nykyään taitaa olla kaikissa...ei oo vielä vanhemmankaan t-catin rajat tulleet vastaan...tosin meikäläisen päässä oleva reikä on aika pieni...![]()
juuri nyt pyörätön
Jaa... mun mielestä tällä foorumilla menee noi mielipiteet ristiin tässäkin asiassa. Luen ehkä väärin. Pitää skarpata
Edelleen aloittajalle: 2000-luvun alun tonninen, seiskapätkä tai kuussatanen gikseri, niin ei mene paljon vikaan. Lisämausteena 954 bleidejä saa aika huokealla. Niitä harkitsin vakavasti ennen Tuonon ostamista samoin kuin vanhoja rykkösiä niitä kaasarivehkeitä myöten. Kymppiärrää varten taitaa tarvita hieman enemmän rahaa verrattuna noihin edellä mainittuihin.
(mut on se Mille hieno... niin hienot tarratkin ja KAKSI putkea = kauhee voima).
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Ei se noin mene vaan, "mikään ei korvaa MOOTTORIA". Sinullakin oli sellainen siinä gixxussa ja ihan isolla M:llä. Sillä se sen vauhtikin tuli siellä kentällä...
Ajettavuus on kaikissa tuoreissa RR kyykyissä hyvää ja vähintäänkin riittävällä tasolla kadulle, se on fakta. Sen jälkeen tullaankin moottoreihin ja raaka tosiasia on se, että jokaisella isolla merkillä on RR-pyörien saralla nykyään niin hyviä, tehokkaita, kestäviä, helppoja ja silti rajuja moottoreita tarjolla litraisissa(jopa vajaa mukisia), että kusiasten moottorit nyt vaan tuntuvat yksinkertaisesti laimeilta kun niihin vertaa. Vaikkakin ne kiertävät mahtavasti ja ovat kierrosherkkiä yms...
Noihin nykypäivän tonnisiin tottuneelle tuntuu kusiaisen sarvissa siltä että motti on rikki... Ei mahda mitään.
Ja ei sillä ole mitään tekemistä sillä kuinka lujaa niillä ajetaan ja missä. Moottori on Moottori.![]()
Supermoto
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Kyykyissä on vaan se vika, että niillä on niin helppo ajaa Suomen "mutkateillä", jos vauhti on alle kortinlähtö köröttelyä. Joku Kottarainen olisi varmaan paras katuajoon. Tosin ei silläkään kortti sen paremmin pysy taskussa...
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Jos kyykkyä halajaa...
Se 600cc. on minun mielestä vähän sellainen laite, että se on huippulelu radalla, mutta ei siitä oikeasti pidemmän päälle ole katupyöräksi.
Tehoa sinänsä on riittävästi, mutta ei kenenkään rahat, saati lisenssi kestä niin "aktiivista" ajamista mitä pikkukone on vailla kokoajan...
Sillä tonnisella liikkuu merkittävästi helpommin, yhteiskunnan asettamissa rajoissa..
Nyt on vähän jäggua pelissä, mutta näin näkisin..![]()
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100
Pitää paikkansa. Jos ei meinaa radalla ajaa ja tykkää noudattaa kadulla liikennesääntöjä orjallisesti niin kaikki kyykyt ovat täysin väärä valinta.
Jokin viritetty supermoto nastarenkailla on sellainen jolla on ihan hauska ajaa meidän nopeusrajoituksien puitteissa, eikä haittaa vaikka se olisi sellainen kusiainenkin. Tosin pahamieli siitäkin ajamisesta kukkatädeillä tulee. Ja onhan ne homosohvatkin...![]()
Supermoto
jaulis: Itsekin epäilisin, että kaikkein vaikein tilanne on ottaa kusiainen katupyöräksi, jos on päässyt tottumaan nykytonniseen tms todella paljon tehokkaampaan pyörään. Eli ylhäältä alaspäin on isoin kynnys siirtyä. Muistan kun vaihdettiin ajoreissulla kaverin kanssa joskus toissakesänä pyöriä, oma k1 750 vs k3 600, huipputehossa eroa oli n.25hp samassa penkissä molemmat mitattuna. Sekin tuntui kyllä alkuun todella laimealta, vaikka ero ei tuon isompi ole. Ja toisaalta kun mietin, niin on tuossa 12r:ssäkin kiehtovin asia loppupeleissä se moottori, se on mukava tunne kun iso 250kg möhkökin liikahtaa kohtuullisesti kun kahvaa kääntää.
Sen faktan minäkin sulatan moottoriasiasta, että ei tehokkaimmissakaan kusiaisissa sitä voimaa ole 'liiaksi' asti, vaan kaikki on kohtuullisen helposti hallittavissa vaikka ei olisikaan Rossi sarvissa. Toki itsekin kun miettii ensimmäistä pyörääni -98 6r:ää, jossa taisi olla vähän modattuna joku reilu 100hp takarenkaalla, niin kyllä siitä voima "loppui kesken", mutta ei todellakaan Suomen nopeusrajoituksien puitteissa eikä edes lähellä niitä. Mutta 200kmh jälkeen ei mennäkään enään yhtä iloisesti mitä siihen asti. Tosin ei itsellä hirveästi kokemusta r6r:n ym. uudempien kaltaisista screamereista, joissa paras teho tulee vasta 14krpm jälkeen. Tuossa vanhassa 6r:ssä huipputeho oli jo jossain 12,5-13k kieppeillä, niin se nyt ei vielä ainakaan mikään älytön vinkupilli edes ollut. Suht leppoisa ajaa.
Enkä itse allekirjoita, että 600 olisi vaikein pysytellä lain sallimissa nopeuksissa. Kyllä ne on kaikki tehokkaat rivikoneiset pyörät, jotka oikeen huutaa sitä happea ja punarajaa. Tosin sanoisin että matkasohvilla joissa istutaan suht leppoisasti ja melko pystyssä, se 80-100km/h matelu vituttaa vähemmän kuin täysverisillä kyykyillä. Itse ainakin jätin täysveriset sportpyörät ja siirryin sport-touring mopoon, ja tyytyväinen olen ollut koska en nää minäkään mitään syytä omistaa kyykkyä, mikäli ei käy radalla ajamassa. Siihenhän ne on tehty. Tuolla 12r:llä on vakaa ajella suoraan ja vähän mutkaisemmillakin pätkillä ok, vaikka kankeampi toki. Tavaratkin kulkee tarvittaessa hyvin mukana. Mutta mikäli ratakärpänen joskus puree, niin varmaankin ykkösenä hankintalistalla olisi uudehko 600 sportti. Ainakin allekirjoittaneen käteen kovaan ajoon parhaiten sopiva, ja tuntuu jopa että mies vie pyörää, eikä pyörä vie miestä jatkuvasti. Kätevästihän sellaisella katuajotkin hoituisi, mutta katupyöräksi nyt ei ainakaan omaan käyttööni ole se numero 1.
Viimeksi muokannut: SMRacing; 17.03.2013 klo 03:58.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Pitää paikkansa ja onhan tuoreimmat ja tehoikkaimmat litraset muutenkin menneet yhä ylävireisemmäksi. Jotain RR bemaria saa vinguttaa kuin kusiaista, tosin tapahtuukin sitten isosti kun ollaan alueella.
Ei tuo pelkästä rata-ajosta ole täysin kiinni. Kyllä noista kilo-RR pyöristä saa tiettyjä asioita irti hauskanpitoon kadulla mitä kusiaisista tai touringeista ei saa. Ne ovat tosin täysin laittomia asioita, joten jos haluaa hieman kukkahattuilla niin silloin on taatusti oikeassa siinä että kiloset RR-pyörät ovat täysiä turhakkeita kadulle.![]()
Supermoto