Uusin kartta näkyi olevan tarjolla.
Jotain, jossain, silloin tällöin!
Niinpä oli ja kameroista tarjous. Saapa nähdä, toimivatko tulevana suvena.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Onko muut huomanneet, että vaikka navin ääniopasteet olisi mutella, niin se kuitenkin avaa yhteyden kuulokkeeseen opasteiden ajaksi ja katkaisee musiikin jos samalla kuuntelee? Eli musa katkeaa -> kuuluu kun yhteys naviin aukeaa mutta opasteita ei tule -> musa palaa ja homma jatkuu.
Helvetin ärsyttävä ominaisuus.
Mulla on Interphone F5XT korvilla ja iPhone5 taskussa.
Fillari
Ja kovemmissa nopeuksissa joka helkutin kerta navi mykistää radion 2 kilsaa ennen seuraavaa ohjetta, todella ärsyttävää. Tulis edes joku ohje, mutta pelkkää mykistystä vaan.
Siitä en osaa sanoa koska siirryin lopulta garminin navigaattoriin. Mutta sen voin sanoa että äänenvoimakkuus ja bluetooth asetuksilla on useimmissa navigaattoreissa täysin omat sijaintinsa. Tutki vaikka aluksi tomppasi yleisistä asetuksista, veikkaisin että bluetooth asetukset löytyisi jostain sieltä. Tomppa rider 2 ainakin oli ja niin on myös garminissakin.
Kun menet asetuksiin, kiinnitä erityisesti huomiota samankaltaisiin termeihin asetuksista "bluetooth", "bluetooth asetukset", "yhteydet" tai jopa, tosin harvoin navigaattoreissa: "tiedonsiirto". Mikäli siis sinulla on navigaattorissa käyttökielenä suomenkieli.
Vanhemmassa urbanriderissä mikä mulla on esim. 2GB tilaa laitteessa ja Euroopan kartat mahtuu just ja just. Eli siihen ei montaa lisäjuttua saa ängettyä. Mietinkin just että nyt kun laitteessa on vissiin 36kk vanhat kartat niin pitäis päivittää, Esim suomessa ihan noi vaasan uudet ympyräiset ja itäsuomessa olevat jotkut tieliittymät lappeenrannassa menee ihan ihmeelliseksi kaikki tiet, ajellaan peltojen keskellä ja teiden sivuilla.
suurempaa näyttöä en halua, siitä ei ole kun haittaa, nykyiselläkään ei näe vilkkumerkkejä kun navi on paikoillaan.
maat jotka multa löytyvät
Alankomaat
Albania
Andorra
Belgia
Bosnia ja Herzegovina
Bulgaria
Espanja
Gibraltar
Irlanti
Italia
Itävalta
Kreikka
Kroatia
Latvia
Lichtenstein
Liettua
Luxemburg
Makedonia
Malta
Moldova
Monaco
Montenegro
Norja
Portugali
Puola
Ranska
Romania
Ruotsi
Saksa
San Marino
Serbia
Slovakia
Slovenia
Suomi
Sveitsi
Tanska
Tsekki
Turkki
Ukraina
Unkari
Valko-Venäjä
Vatikaanivaltio
Venäjä
Viro
Yhdistyneet Kuningaskunnat
Kyllä mahtuu kerralla koneeseen nämä maat mut sitten on aparaatti kyllä tosi täynnä.
Viimeksi muokannut: Peking; 30.12.2013 klo 01:58.
ZZR1400
11.4 -13 kirjoittamassaan viestissä nimim. Kum1ankka viittaa vähän "epävirallisiin" päivityksiin. Miten ne toimii ja mistä niitä löytyy? Laita yhteystietoja ja viestiä vaikka YVllä. Olen vähän oppositiossa Tomtomin asiakaspalvelujen kanssa päivitysten hinnoista.
Vempel-Ville
Joo, tohon vanhempaan mikä mulla on pitää maksaa oliko nyt 55€ niin saa 4 päivitystä samalle vuodelle. Kauheeta rahastusta. Saisivat myydä mun mielestä yksittäispäivityksiä ja halvempaan hintaan. Noi uudet missä on ilmaiset päivitykset on sitten se karttojen hinta siinä laitteen ostohinnassa jo valmiiksi. Mä maksoin muistaakseni joku kolmisen sataa tosta vanhemmasta mallista, uudet on kalliimpia. Tietty mun navigaattori on tullut kyllä kalliiksi kun ostin sen autosarjan ja sitten nyt juuri vähän aikaa sitten tilasin vielä lataavan telineen moottoripyörään.
ZZR1400
Eipä mahdu enää muuten uudet kartat kaikki tohon 2 gigan tomtomiin. Karttapäivitys maksoi 55€, mut ostin silti.
![]()
ZZR1400
Olen katellu tota Rider 5:ttä. Löysin joltain palstalta tiedon että siinä olis 4GT muistia josta Euroopan kartat vie 2,3. Erillistä korttipaikkaa ei ole, mutta tolla pärjäis varmaan muutaman vuoden.
SF 1098S
MTS V4S Sport
Myyjä sanoi, että Tyre toimii Macin OS X:llä... ei toimi. Miten olette reittejä suunnitellu OS X:llä?
![]()
Yamaha FZ1-N
Asenna Win-emulaattori Maciin, niin saat Tyren toimimaan myös OS X -ympäristössä![]()
Moto Guzzi Breva V850
Vespa GTS 250ie
Ostin tämän tomtom rider 5:sen käytettynä ja tomtom home kyllä pyytää multa uusista kartoista rahaa, en kyllä lähde maksamaan. Onko tuossa että uudet kartat saa vain alkuperäinen omistaja?
Suzuki GSX 1250FA -14
Edelliset pyörät:
Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
+ kevarit joskus nuorena
Latausoikeus siirtyy uudelle omistajalle.
Tee tuki-case TomTomille.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Homma korjaantui tuen ohjeilla, kuulemma ongelma tomtom home 2:Sen kanssa ettei osaa päivittää tietoja.
Suzuki GSX 1250FA -14
Edelliset pyörät:
Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
+ kevarit joskus nuorena
Kartta näköjään päivittyi taas, uusi oli tarjolla.
Uusi laite hyppysissä. Kuinkas ääntä autotelineestä ?
Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
Sanokaas kuinka iso alue on Tompan ruudussa kun vielä kaikki polut näkyy?
Vaihdoin nimittäin aikoinaan Garminiin juuri siksi että se näyttää enemmän yksityiskohtia.
Entäs osaako näyttää bensikset reitin varrella?
SF 1098S
MTS V4S Sport