Mulla kävi 600 cebarin kanssa vastaava kun tulppaa vaihtaessa tuli kierteet mukana. Tod.näk. edellinen asentaja oli joskus laittanu vähä liian kovaan rannemomenttiin.
Mä irrotin silloin koko koneen ja vein sellaisenaan moottorikoneistamolle. Tekivät uudet kierteet ja kattovat vielä tähystimellä männän päälle ettei lastuja jääny palotilaan. Hinta muistaakseni 60€. (10 vuotta sitte) Eli jos ei muuten oo tarvetta kantta irrottaa nii voi olla helpompi tolleen...
Nyk: Ducati Multistrada 1000ds
Ex:KTM950SM,Cagiva GC 900,Yamaha YZF750R,-93, Aprilia Dorsoduro 750,-09,Ducati Monster 1000 Ds, Suzuki DL 1000,Suzuki Gsxr 600, Suzuki DL 1000, Honda X11, Honda Cbr 600F, Aprilia Pegaso, Yamaha FZ 750, Honda VTR1000F,