Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Kuinkahan suuri ero on profiileilla 190-50-17 ja 190-55-17? Busalla tulee ajeltua muutama tonni katuajoa kesässä ja lisäksi ainaki 2kertaa radalla. Miten erilailla nuo profiilit toimii ja kumpaahan kannattas käyttää?
  2. #2
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    55:ssa on 9,5 milliä korkeampi sivupinta ja on siten terävämpi kääntymään, kun on enemmän V:n kuin U:n muotoinen. Ehdottomasti se.

    0,50 * 190 = 95 mm
    0,55 * 190 = 104,5 mm

    Käytännössä eroja voi hieman lasketusta olla eri rengasmerkeillä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  3. #3
    Pyörä ei ehkä pysy sivutuella pystyssä...ainakin kallistuu enempi. Ajossa aika pieni vaikutus , mutta 55-profiiliin siirryin.
  4.  
  5. #4
    Onkohan kulutuksessa suuria eroja. 55 kapeampi osa koskee tietä ni kuluuko selvästi nopeammin keskeltä?