Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Tervehdys,

olisi tarkoitus tulevana kesänä ajella mopottimella Venetsian lähelle ja käydä tutustumassa itse kaupunkiin yhtenä päivänä/iltana. Hämäräsäti muistelen vuosituhannen alusta että sinne ei päässyt mopottimella ja sillä kertaa jätimmekin ne jonnekin esikaupunkialueelle ja menimme paikan päälle junalla. Aikaa matkasta on vain niin paljon että en enää muista mikä se paikkakunta oli.

Nyt kaipaisinkin lukijoilta ehdotuksia ja kokemuksia mihin kannattaisi majoitus tähdätä jotta sinne saisi hyvin mopon parkkiin ja sieltä olisi vielä helppo matka itse Venetsiaan?

Terveisin; Lennu
    Lennu Tampesterista
    Jos ei ihan Vetetsian kaupungin rajalle ole pakko saada pyörää, niin suosittelen Padovaa majapaikaksi. Yöpymispaikkoja löytyy sieltä runsaasti. Junalla sieltä menee muutamalla eurolla n. 30 minuutissa Venetsiaan ja junia kulkee usein myös iltamyöhään saakka. Venetsiaan ei tosiaan pääse kunnolla perille moottoriajoneuvolla, vaan juna on se suositeltavin vaihtoehto. Siinä sillan jälkeen on olemassa pieni parkkipaikka, mutta jos siitä paikkaa löytää, niin saa laittaa loton vetämään

Padova itsessäänkin on semmoinen kaupunki, että sielläkin riittää nähtävää ainakin päiväksi. Se on n. Tampereen kokoinen yliopistokaupunki, jonka pitäisi olla joidenkin juttujen mukaan Pohjois-Italian vanhin

Siellä tuli oltua kouluaikoina työharjoittelussa kuukauden päivät ja ite tykkäsin ainakin kovasti

Elämäni parhaat kiviuunipizzat on tullut syötyä juurikin Padovassa
    Kawasaki Z750 -08

http://taajuuskorjain.pic.fi/
    Quality Hotel Delfino Venezia Mestre.
    Tasokas, edullinen, pyörän saa parkkihalliin ja lähellä Venetsiaa (Bussilla pääsee ovelta).
    R1250GS
    Sillon kun minä siellä olen käynyt niin aina on päässyt prätkällä perille asti ja parkkipaikkakin on löytynyt. Eli junalla eikä bussilla ole päässyt yhtään lähemmäs, Huokausten silta on noin parin km:n päässä.

Viimemestä kerrasta on kylläkin jo aikaa ja sen jälkeen sinne on tehty uusi "parkkisaari" enkä tiedä onko se muuttanut ajojärjestelyjä.

Yksi mahdollisuus on yöpyä Jesolon niemellä esim. Punta Sabbionissa ja mennä sieltä lautalla, joilla pääsee ihan sinne Huokausten sillan kupeeseen. Osa lautoista kiertää Muranon lasisaaren kautta eli jos taidelasi kiinnostaa niin sen voi bongata samalla.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Joo. Mitäs sitä pärrällä sinne kylille ajelee kun kunnallisella pääsee ovelta perille. Voi sit vaikka syönnin lomasssa ottaa parit oluet tai punkut. Tässä oltiin pari kesää sitten. http://www.villa-margherita.com/
    Voin myös suositella Lido di Jesoloa, josta on hyvät ja halvat lauttayhteydet Venetsiaan. Me olimme tuolla muutaman päivän ja voin todella suositella http://www.turismo.veneto.it/B-Bed-B...veneto297.html, siisti ja edullinen, rauhallisella alueella, ja pyörän saa pihaan suojaan.
    Viime kesänä Jesolossa muutama päivä jannujen kaa ja mesta oli erinomainen kaikin puolin.. www.hotel-nettuno.com . Bussilla rantaan josta lauttaan ja Pyhän Markuksen torille jalkautumaan....bussi reilun puoli tuntia ja lautta saman verran ...
    On siellä Venetsiassa (tai ainakin neljä vuotta sitten oli) ainakin yksi parkkitalo heti sillan jälkeen oikealla. Siitä vaan autojonon ohi sisälle. Pitäkää ne saamanne lappuset kaikki vissusti tallella, niin pikku mussolinit antavat pyöränne vielä takaisinkin.
    Me oltiin täällä: Antonyhotel.
    Ei ole kyllä kovin halpa, mutta hieno ja hyvä ilmastointi. Sijainti myös hyvä ja lähellä lentokenttääkin. Pääsee keskustan saarelle kätevästi bussilla tai taksilla.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  10.  
    Muutama vuosi sitten oltiin Venetsiaan päin idästä kurkottavalla Le Vignole niemellä. Sieltä pääsi kätevästi vesibussilla niin Lidoon kuin itse Venetsiaan. Hotelli oli lähellä ja pyörät saivat olla vielä koko päivän. Sieltä sitten pääsi mukavasti myös pois.
    R100R -92 >> R1100RS -93 >> K1200GT -03 >> R1200GSA -11 >> R1200GSA -16