Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Pitkään olen tässä etsinyt sopivia sivulaukkuja ja telineitä kyseiseen pyörään.Takalaukku on 46 ltr kappa ja siihen takateline.... elikkäs pitäis olla yhteensopiva sivuteline enkä mielellään alkaisi vilkkuja siirtämään. olen katsellut givin e41 keylessejä, onko liian isot jos kyytiläinen? ja tuohon kyseiseen vuosimalliin tuntuu olevan vähän huonosti tietoa rautojen saatavuudesta/käypäisyydestä.. hyviä vinkkejä kaivataan
    Käykö tuohon samat raudat, kuin uudempaan 1250 malliseen.
    Mulla on 40 litraiset kapan laukut ja SW-motechin telineet. Ja rouva valittaa ettei jaloilla ole tilaa juurikaan.

Vilkut vissiin joutuu ainakin vaihtamaan, että mahtuu oikeille paikoilleen. Tästä en ole varma.
    Ainakaan alkuperäisiltä paikoilta vilkut eivät juurikaan näy kunnolla. Jäävät laukkujen taakse liikaa.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    sehän tässä hauskaa onkin, kun ei nuo oikeen liikkeessäkään osanneet sanoa tuosta -06 mallista. Siinä kyllä katteet yms. ovat samannäköisiä kuin uudemmassa. Monista taulukoista vaan puuttuu juurikin se -06 malli. löysin kuvia kyllä uudemmasta ja pitäis olla samanlaiset mutta kun varma en oo asiasta. http://kewwibike.blogspot.fi/2012/04...f1250-oem.html
    Viimeksi muokannut: jylppyfrt; 12.02.2013 klo 20:59.
    Lainaa jylppyfrt kirjoitti Katso viesti
    sehän tässä hauskaa onkin, kun ei nuo oikeen liikkeessäkään osanneet sanoa tuosta -06 mallista. Siinä kyllä katteet yms. ovat samannäköisiä kuin uudemmassa. Monista taulukoista vaan puuttuu juurikin se -06 malli. löysin kuvia kyllä uudemmasta ja pitäis olla samanlaiset mutta kun varma en oo asiasta. http://kewwibike.blogspot.fi/2012/04...f1250-oem.html
    Moro,

Ittellä sama välimallin mopotin joten samaiset varaosahaasteet on välillä tullut vastaan. Täältä ja banditfoorumilta löytyy tietoa varsin hyvin, mutta hyväksi tavaksi olen myös todennut maahantuojan/osavalmistajien (tässä tapauksessa laukku-/telinevalmistajien) lähentelyn sähköpostilla.

Tuota sähköpostia suosittelen kahdesta syystä:

1. Vastaajalla on aikaa selvittää asiaa/kysyä kaverilta/jne. eikä tule helposti puhelimeen lipsahtavaa veikkausta.

2. Jos tilaat osat maahantuoja ohjeen mukaan ja saat epäsopivan niin sinulla on jotain jolla todistaa, että maahantuoja on mukana probleemassa. Toki sillä ei välttis ole juridista korvausvelvollisuutta, mutta näin nettiaikaan ovat yleensä tällaisissa tilanteissa aika yhteistyöhaluisia.

Eli paskaakaan tämä nyt ei tainnut sinua auttaa mutta kerroinpahan nyt kuitenkin.

Edit. Tuossa yllä puhuin lähinnä telineiden sopivuudesta, laukuista saanee parhaat käyttäjäkokemukset keskustelupalstoilta
    Givi V35 on varsin sopiva malli
    Turbo Bandit
  6.  
    kapalta ainakin löytyy telineet, itsellä oli sellaiset ja kun pyörä vaihtui tuoreempaan 1250 gsx-fa niin otin telineet irti ja pienellä sovittamisella kävivät siihen (jalkatapipien kiinnitykset hivenen eri kohdassa) eli todennäköisesti uudemmat ei käy ihan suoraan -06 malliin
    z-500, fzx-750, bandit 1200, gsx 1250 FA
    ss-1000
    ss-2000k