Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Onko kellään kokemusta tai tietoa ko. laitteesta. Kypäräpuhelin hankinnassa ja tuossa tuo pieni koko ja käyttöarviot ed. mallista kiinnostaa.
  2. #2
  3. #3
    No tossa vanhassa ketjussa ei ole kyllä mitään tästä uudesta r-mallista...
    Messuilla kertoivat että malli on sen verran uusi etteivät osanneet edes varmuudella sanoa onko siinä samat toiminnot kuin tossa "vanhassa" kympissä. Vai vähemmän? Vai enemmän?
    Yhden tärkeän tiedon mainitsivat... Laitteen akku on piuhan päässä erillisenä, eli kiinnitetään vaikkapa kypärän "niskaan".
    Tästä ominaisuudesta en itse pitänyt.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  4. #4
    Enpäs huomannutkaan tuota r-mallia.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  5. #5
    Tuo on itse asiassa aikalailla varteenotettava vaihtoehto kun/jos nyt joutuu kulkinetta päivittämään
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  6. #6
    Tuossa linkki ykstyiskohtiin. Lieneekö mikä, verrattuna edeltäjäänsä?

    http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?v...smh10r&tuote=Y
  7. #7
    Lainaa martti18 kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta tai tietoa ko. laitteesta. Kypäräpuhelin hankinnassa ja tuossa tuo pieni koko ja käyttöarviot ed. mallista kiinnostaa.
    Ei käyttökokemuksia vielä, mutta testattu on.

    - Todella pieni palikka, jonka kolmeen ohjain nappiin mahtuu sormet nippanappa hanskojen kanssa. Nappien paikat löytää kuitenkin helposti, koska koko setti on juuri sormien alla ja sirppikuun näköiset LED-valot on kohotettu 3mm setin pinnasta jolloin sormet ajautuvat väkisin oikeille paikoille. + eka / menu nappi keskellä / - viimeisenä.
    - Irtoakku tulee niskaan karhunkielitarralla, helppo vaihtaa jos on vaihtoakku kyytissä.
    - Peruskäyttö on helppo, eli settien keskenään naittaminen ja volume ylös ja alas.
    - GSM:än, navigaattorin, ym. BT-härpäkkeen naittaminen vaatii sitten jo manuaalin lukemista (ainakin kerran) niinkuin aina yleensä näiden nappisettien kanssa. Keski napista painetaan niin kauan kun kaiuttimista kuuluu "configuration menu" ja sit siitä eteen päin valiten halutun funktion asetuksen + tai - nappia painaen:
    1. Phone pairing
    2. Multipoint pairing
    3. Phone selective pairing
    4. Media selective pairing
    5. VOX phone
    6. VOX intercom
    7. VOX sensitivity
    8. Voice prompt
    9. Delete all pairing
    10. Factory reset
    11. Exit configuration
    - Käyttää samoja isoja kaiuttimia kuin SMH10 EV USB
    - Vakiona puomi- ja lankamikki
    - Käyttää samaa "rautaa" kuin SMH10 EV USB, eli muuten samat ominaisuudet.
    - Tällä hetkellä vain single settejä olemassa.

    Eli aavistuksen hankalampi käyttää kuin nuo Senan rolleri versiot, mutta tuo slim koko varmasti miellyttää. Saa muuten näppärästi kiinnitettyä myös kypäriin joissa on juuri vasemmalla tuo aurinkolipan käyttövipu, eli joko sen päälle tai taakse.
  8. #8
    Tuosta jäi puuttumaan vielä se että tässä uudessa SHM10R mallissa ei ole 3,5mm lisäliitäntä mahdollisutta mikä taas on SMH10 EV USB:ssä.
  9. #9
    Tässä arvostelu joka ainakin itselläni sai pään kääntymään enempi tuon perus-SMH10:n suuntaan. Tyylikkyydellä on hintansa: http://www.gizmag.com/sena-smh10r-re...ntercom/26430/

    Tiivistyksenä vapaasti kotimaiselle kääntäen pienempi ja tyylikkäämpi yksikkö, mutta hintana on:
    - 35% lyhyempi akunkesto
    - Enemmän osia ja piuhoja asennettavaksi ja piilotettavaksi
    - Keskusyksikköä ei käytännössä pysty irrottamaan esim. lataamista varten (eikä akkua voi ladata ilman keskusyksikköä)
    - Napit hankalakäyttöisempiä kuin vanhemman mallin iso rulla
    Triumph Tiger 800 XC 2013 ->
    Triumph Street Triple 2009-2012
    Kawasaki Estrella 2004-2008
  10.  
  11. #10
    Lainaa Knarkles kirjoitti Katso viesti
    Tässä arvostelu joka ainakin itselläni sai pään kääntymään enempi tuon perus-SMH10:n suuntaan. Tyylikkyydellä on hintansa: http://www.gizmag.com/sena-smh10r-re...ntercom/26430/

    Tiivistyksenä vapaasti kotimaiselle kääntäen pienempi ja tyylikkäämpi yksikkö, mutta hintana on:
    - 35% lyhyempi akunkesto
    - Enemmän osia ja piuhoja asennettavaksi ja piilotettavaksi
    - Keskusyksikköä ei käytännössä pysty irrottamaan esim. lataamista varten (eikä akkua voi ladata ilman keskusyksikköä)
    - Napit hankalakäyttöisempiä kuin vanhemman mallin iso rulla
    Tuossa juuri huomattiin, että vara-akun mukana tulee adapteri millä sen voi ladata ilman keskusyksikköä!
    http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?v....a0301&tuote=Y