Sivu: 2 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 313:sta
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Ja joku väittää, että yhteisöllisyys olisi kuollut ! Motoristit näyttää, että "omista" pidetään huolta.

Uutena motoristina ei oo varusteita tarjota, mutta tarjoan tankillisen kunhan sovitaan missä Hesan hitaissa törmätään. Olettaen että niitä tälläkin kaudella ajetaan...
    Ehdottomasti ajetaan

Lainaa Suzu-ukko kirjoitti
    No niin eli jäsenyys hommataan! Nyt alkaa sitten selvittely kuin se tehdään muiden maksamana VINK hallitukselle! Missä on nappula = Osta jäsenyys lahjaksi!
    No se. Mä en tiedä miten pystyy ostamaan toiselle jäsenyyden. Vai pystyykö?
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa -Anu- kirjoitti Katso viesti
    Ehdottomasti ajetaan
    Mukana hitailemassa kun kohdilleen sattuu
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Minä tulen talkoisiin kunhan joku kertoo miten homma hoituu
    Fyrkat sen tilille joka on jäsenyyttä ostamassa ja se ostaa sen sitten omin nokkinensa itselleen.
    Lainaa vesako kirjoitti Katso viesti
    Täältä lisää höyryä.

Jos Tampereen pyörän hankit ja satulassa vikaa
    niin korjaan sen päällystämällä uudelleen.
    Kiitän! Ilmoittelen asian tiimoilta jahka löytyy tarvetta!
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Osallistuu talkoisiin ja maksaa 20€ .ORG jäsenyyteen eli tulisko joku kaveriksi maksamaan toisen 20€?
    Minä tulen talkoisiin kunhan joku kertoo miten homma hoituu

Jos kotona odottelee tyttöystävä jota polttelee kans päästä tien päälle ja koko natsaa niin mun ajokamarekistä löytyy ajokamoja. Tuon kamat ihan itte paikan päälle kokeiltavaks. Ei tarvii maksaa postimaksujakaan
    Valitettavasti ei ole löytynyt friidu vielä tasapainottamaan tuota mahdollisen pyörän perää mutta pidetään mielessä! Kiitän myös Suzu-ukkoa ja Anua tarjotusta tuesta. Tässä nyt rupesin funtsimaan että laittaisinko ne 40€ vaikka itse likoon jäsenyyden puolesta kun niin kallisarvoinen vaikuttaa olevan että muillekin ostetaan.
    Lainaa epoksi kirjoitti Katso viesti
    Opiskelija olen itsekin joten rahaa / ylimääräisiä varusteita ei ole antaa, Mutta Espoossa asun ja auton omistan. Mikäli tarvetta on ajella kamoja kokeilemassa tahi jotain ostamassa niin kyydin voin tarjota kahvin hinnalla, jos ei kauhean kauas kehä kolmosesta eksytä. :P

Pistän vaikka numeron YV:llä, toivottavasti nähdään viimeistään kesällä ajelun merkeissä!
    Laita ihmeessä YV:ä. Olen yhteydessä tarven tullen. Hyvä jos saa jonkun hieman kokeneemman mukaan.
    Lainaa Hurvatti kirjoitti Katso viesti
    Just olin vastaamassa, että voin osallistua.
    Ja saattas löytyä tuohon aloittajan käteen sopivaa ajohanskaa...
    Laita ihmeessä YV:ä. Kiitos osoitetusta tuesta!
    Ja joku väittää, että yhteisöllisyys olisi kuollut ! Motoristit näyttää, että "omista" pidetään huolta.

Uutena motoristina ei oo varusteita tarjota, mutta tarjoan tankillisen kunhan sovitaan missä Hesan hitaissa törmätään. Olettaen että niitä tälläkin kaudella ajetaan...
    Asiaa! I'll take you up on your offer kunhan löytyy se bensantarve.

Kiitosta kaikille tarjoamastanne avusta! Lämmittää mieltä ja sydäntäkin (näin ystävänpäivän kunniaksi ).
    Lainaa Phexaer kirjoitti Katso viesti
    Kiitän! Ilmoittelen asian tiimoilta jahka löytyy tarvetta!

Valitettavasti ei ole löytynyt friidu vielä tasapainottamaan tuota mahdollisen pyörän perää mutta pidetään mielessä! Kiitän myös Suzu-ukkoa ja Anua tarjotusta tuesta. Tässä nyt rupesin funtsimaan että laittaisinko ne 40€ vaikka itse likoon jäsenyyden puolesta kun niin kallisarvoinen vaikuttaa olevan että muillekin ostetaan.

Laita ihmeessä YV:ä. Olen yhteydessä tarven tullen. Hyvä jos saa jonkun hieman kokeneemman mukaan.

Laita ihmeessä YV:ä. Kiitos osoitetusta tuesta!

Kiitosta kaikille tarjoamastanne avusta! Lämmittää mieltä ja sydäntäkin (näin ystävänpäivän kunniaksi ).
    Osta jäsenyys ja laita mulle tiedot minne laittelen 20€ ja laitappa Anulle sama niin homma silloin lienee kunnossa?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa Ratt kirjoitti Katso viesti
    Fyrkat sen tilille joka on jäsenyyttä ostamassa ja se ostaa sen sitten omin nokkinensa itselleen.
    Näinhän se myös toimii jos porukka todellakin haluaa tukea hanketta! Arvostaisin kyllä!
    Osta jäsenyys ja laita mulle tiedot minne laittelen 20€ ja laitappa Anulle sama niin homma silloin lienee kunnossa?
    Noniin, omaa hitauttani tässä taas. Teenpä näin!
    YV:tä laitettu, jos kiinnostaa niin käydään vaikka joku ilta kahvilla ja höpötellään innostuneesti aiheesta. Itellä rupee kahvakuume olemaan turhan paha taas. Vähän väliä täytyy ravata pyörää käyttämässä alakerran tallissa ja meinasinpa tänään jo lenkilläkin käydä kun mittari näytti +1 ja tiet näyttivät sulat olevan, järki vei vielä voiton. Toistaiseksi
    Hieman OT mutta Phe löyti suoraan tien hienoon poppooseen. Ei hassumpi harrastuksen aloitus..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen

Laita YV:tä kun olet lähdössä ensi kesänä letkaan, niin sovitaan detaljit.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Hieman OT mutta Phe löyti suoraan tien hienoon poppooseen. Ei hassumpi harrastuksen aloitus..
    Täytyy kyllä yhtyä mielipiteeseen! Koskaan arvanut että näinkin sujuvasti tämä...

Laita YV:tä kun olet lähdössä ensi kesänä letkaan, niin sovitaan detaljit.
    Näin tehdään!
    Noniin, omaa hitauttani tässä taas. Teenpä näin!
    Tietoa mulle privana niin lähtee raha samoin tein. Tervetuloa .orgiin

Niin ja vielä... Jossain vaiheessa joutuu ostamaan varmaan isommalla kädellä öljyä kun noita pyöriä on nyt 4 kpl ja jos jokasen parin päivän setin jälkeen radalla ne pitäis vaihtaa niin... Se on varmaan täyssynteettistä joka, täysin idiootti teknisesti kun olen, ei vissiin passaa vanhempiin pyöriin. Mutta jos passaa niin multa saat ekan pönikän öljynvaihtoa varten. Suodin ei kauheita pitäis maksaa.
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Täällä kans pankkitunnarit sauhuaa mut ei käyttöä näytä tulevan
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    TÄMÄ on sitä kuuluisaa ORG-henkeä. Vaikea muiden pistää paremmaksi. Ja jos pistääkin niin se on vaan hienoa.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter

Niin ja vielä... Jossain vaiheessa joutuu ostamaan varmaan isommalla kädellä öljyä kun noita pyöriä on nyt 4 kpl ja jos jokasen parin päivän setin jälkeen radalla ne pitäis vaihtaa niin... Se on varmaan täyssynteettistä joka, täysin idiootti teknisesti kun olen, ei vissiin passaa vanhempiin pyöriin. Mutta jos passaa niin multa saat ekan pönikän öljynvaihtoa varten. Suodin ei kauheita pitäis maksaa.
    Noniin jäsenyys ostettu ja Anulle sekä Suzu-ukolle kiitoksia tuesta!

Pitää vissiin tuon öljyn suhteen kysyä shylta että miten passaa tuota jammua ajatellen.
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    TÄMÄ on sitä kuuluisaa ORG-henkeä. Vaikea muiden pistää paremmaksi. Ja jos pistääkin niin se on vaan hienoa.
    Kyllä! Tuntuu että kevät tuli kerrasta monta viikkoa lähemmäksi.
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Jossain vaiheessa joutuu ostamaan varmaan isommalla kädellä öljyä kun noita pyöriä on nyt 4 kpl ja jos jokasen parin päivän setin jälkeen radalla ne pitäis vaihtaa niin...
    Sori OT, mutta ei sun kannata parin ratapäivän välein vaihtaa öljyjä. Ei se mopo varmaan niin koville joudu.
    xxx
    Lainaa Streethawk kirjoitti Katso viesti
    Sori OT, mutta ei sun kannata parin ratapäivän välein vaihtaa öljyjä. Ei se mopo varmaan niin koville joudu.
    Eläs ny, kun mulla menee varmaan elokuulle saakka ennenkun hiffan miten käännetty kaavio toimii, siihen saakka saattaa mopo joutua koville... Vaan tosiaan, mitään en näistä ymmärrä, teknisesti täysin pöljä. Isot pojat vaan sano että kannattaa niitä öljyjä vaihdella, ja oli Kukkapurkin öljyt aika kaameeta katottavaa parin ratapäivän jäljiltä, kuten myös jarrunesteet

E: pankkitunnareita käytetty
    Mopovapaa vuosi

Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    Kyllä! Tuntuu että kevät tuli kerrasta monta viikkoa lähemmäksi.

Oho!! Aivan loistavaa yhteishenkeä
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

Tunnareille tuli käyttöä
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Tampereella jos olet pyörää kattomassa, mää voin mahdollisuuksien mukaan tarjota kyytiä, olla kaatamassa jäitä niskaan ettei liian innostu, tupakoida asiantuntevan näköisenä ja potkia renkaita.

Kai niistä jotain tuntumaa on jääny tässä vuosien saatossa...

Ja muutki, jos on nurkilla mopon kans probleemaa, ottaa yhteys ja katotaan mitä saadaan tehtyä.
    Työkaluja löytyy vanhanmallisesta momenttiavaimesta, isoon venäläiseen pystykierremeisseliin (pajavasara)...

Tampere, moottoritien päädyn kupeessa.
    o5o-3o57136

Ainii.
    Jos tarve, Diadoran ajosaappaat, oliko 43/44 kokoset löytyy, parikymppiä jos niistä sais... Käytetty noin 150km...
    Se oli jo rikki...
    Lainaa tkard kirjoitti Katso viesti
    Oho!! Aivan loistavaa yhteishenkeä
    Mukaan vaan!
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Lainaa janite2 kirjoitti Katso viesti
    Tampereella jos olet pyörää kattomassa, mää voin mahdollisuuksien mukaan tarjota kyytiä, olla kaatamassa jäitä niskaan ettei liian innostu, tupakoida asiantuntevan näköisenä ja potkia renkaita.

Kai niistä jotain tuntumaa on jääny tässä vuosien saatossa...

Ja muutki, jos on nurkilla mopon kans probleemaa, ottaa yhteys ja katotaan mitä saadaan tehtyä.
    Työkaluja löytyy vanhanmallisesta momenttiavaimesta, isoon venäläiseen pystykierremeisseliin (pajavasara)...
    Pidetään mielessä! Jos mahdollinen mopo sitten hyytyy jossain vaiheessa kautta niin toivotaan että tekee sen edes Tampereen lähellä
    http://www.bike.fi/uutiset/motoristit-ystavanpaivana

Tänään Bike-lehdessä, huomenna Hesarissa

E: sä olit phexaer tällä kertaa liian hidas Jaa ja sä huomasitkin
    Mopovapaa vuosi

Laitetaan tänne vielä tällainen http://www.bike.fi/uutiset/motoristit-ystavanpaivana kun olivat yhteydessä ja pyysivät kommenttia. Kiitokset vielä kaikille ketjuun osallistuneille, hyvää ystävänpäivää vaan!

Edit: Ehti se Anu jo laittaa
    Mukaan vaan!
    Voin osallistua hyvin talkoihin. Kaapissa (uudehko) mp-takki (koko54/XL) pölyttymässä turhan panttina ja kesällä vois jotain pientä huolto toimenpiteitäkin tehdä tarpeen vaatiessa tulevaan mopoon.
    gsx-r 1000
    kawasaki zx6rr kilvetön

http://www.bike.fi/uutiset/motoristit-ystavanpaivana

Tänään Bike-lehdessä, huomenna Hesarissa

E: sä olit phexaer tällä kertaa liian hidas Jaa ja sä huomasitkin
    .ORG .. kyllä me jotain osataan... Kiitos ..
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Sellainen nyt askarruttaa että kannattaisiko kerätä varusteet kasaan nytten niin että on hollilla vai odottaa että se pyörän osto varmistuu? Joitain varustekohtia tarjottu jo useampaa kappaletta niin niidenkin välillä varmaan pitäisi valkata lähinnä käymällä kyseisiä sovittamassa? Minullakaan kun ei ole häävimmin hajua että mikä on ns. laatu(lue:brändi)kamaa ja mikä ei. Tosin ei tälllä aina ole merkitystäkään. Mietteitä?
  30.  
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Sellainen nyt askarruttaa että kannattaisiko kerätä varusteet kasaan nytten niin että on hollilla vai odottaa että se pyörän osto varmistuu? Joitain varustekohtia tarjottu jo useampaa kappaletta niin niidenkin välillä varmaan pitäisi valkata lähinnä käymällä kyseisiä sovittamassa? Minullakaan kun ei ole häävimmin hajua että mikä on ns. laatu(lue:brändi)kamaa ja mikä ei. Tosin ei tälllä aina ole merkitystäkään. Mietteitä?
    Näin itse tekisin (ja tein myös). Tuleepa toiminnasta ryhdikästä ja päämäärätietoista, eli se mopo sitten kanssa hankitaan nyt, eikä kun eturauhanen on mandariinin kokoinen. Toisekseen, kun se hetki koittaa, jolloin oman mopon startti pyörii, niin on se kivempi lähteä samoin tein kunnolla ajelemaan, eikä ihmetellä, että mistäs kypärä, hanskat ja sen semmoiset.

Kamppeet kaappiin kevättä odottelemaan. Ens kesäst tulee taas hieno.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 2 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen