Sivu: 8 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 313:sta
    Omasta kokemuksesta suosittelisin IKH:n perus hylsysarjaa.

http://www.ikh.fi/Tyokalut/Hylsyt_hy...U_1_41_2_89-OS

Tuommoinen ollut yli viitisen vuotta käytössä ja on kestänyt hyvin kun mitään ei ole jatkovarsilla väännetty. Hakkaa bilteman vastaavat ihan mitenpäin vain ja kärkisarjatkin ovat kestäneet käyttöä.

järeämpiin hommiin käytössä on kamasan sarja ja vaikka joku väitti bilteman olevan laadukkaampi kuin kamasa niin tähän väitteeseen ei omat kokemukset yhdy mitenkään.

Edittiä: Hylsysarjan kaveriksi kun osta bahcon kärkisarjan http://www.taloon.com/bahco-karkisar...LVI-7034558/dp esim. Honkkarista hintaa 10€ ja siihen ok vääntimen biltemasta (älä käytä mukana tulevia kärkiä) http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...18-osaa-12517/ niin alkaa olemaan perusvalikoima jolla availla ja kiristellä moposta löytyviä ruuveja ja pultteja.
    Viimeksi muokannut: Diesel; 12.04.2013 klo 16:20.
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Sitten ehkä kannattaa kattella sellainen digitaalinen renkaanpainemittari (noin kymppi vissiin tms.). Noita renkaanpaineita pitää muista kattella aina sillontällön huoltiksella. Kylmillä renkailla.
    Bilteman mittaria suositeltiin Bike lehdessä, 7/12 (sattui lehti mukaan viime kesänä kun vähän pahempi polte päällä). Nyt nillä kai joku uudempi malli myynnissä niin voishan sen napata mukaan jos siellä pyörähtää ja ei liian tyyris. Ei se lähin huoltamo kaukanakaan missä voi täyttää/tsekata renkaita.
    Lainaa rimpjar kirjoitti Katso viesti
    Tästä aiheesta ne pösilökommentit tais olla aikanaan tuolla Suoli24 sivustolla
    Luin nyt kyseisen ketjun läpi. Olipahan kiinnostavaa lukemista .

Edit: Työkaluista vielä niin tässä ehtii viikonlopun aikana toivottavasti päätyä johonkin sarjaan/merkkiin. Noita biltsun 10v takuu sarjoja juuri katellut.
    Viimeksi muokannut: Phexaer; 12.04.2013 klo 16:25. Syy: niistä työkaluista vielä
    Lainaa Phexaer kirjoitti Katso viesti
    Edit: Työkaluista vielä niin tässä ehtii viikonlopun aikana toivottavasti päätyä johonkin sarjaan/merkkiin. Noita biltsun 10v takuu sarjoja juuri katellut.
    Mulla juurikin tuo Bilteman 10v sarja 3/8" ollut monta vuotta. Pyörän kanssa ei juurikan 1/2" vääntiötä tarvitse, mitä nyt ohjausakselissa, pyörännavoissa ja eturattaassa. Niistä selvinnyt 1/2" vääntiöllä ja irtohylsyllä (kun ei noissa sarjoissa tahdo riittävän isoja olla).
    Lisäksi lenkkiavainsarja, kuusiokolo/torx-hylsyt ja KUNNON ruuvimeisselit.

Harrasteautoon (BMW 750) joutui ostamaan 1/4" hylsysarjan, V12-konehuone kun on vielä ahtaampi kuin tuo Gixxeri
    Meikällä jo useamman vuoden käytössä KSTools monipuolinen hylsysarja 2 räikällä. En tiedä onko kallis vai halpis, varmaan keskihintaa (100€ tarjouksessa Hessumobiilissa, tarkistin). Hyvin kestänyt autorempat ja muut tee-se-itse-ranetukset. Vain yhden kuusiokolokärjen olen saanut paskaksi kun jättimäisellä kyrvän kokoisellä kahdenkäden räikkävääntimellä auton jumiutuneita alustanosia vääntänyt auki, muuten hyvin tyytyväinen olen ollut. Tossa vielä tosi hyvä kuva ettei jää epäselvyyksiä: http://www.hessumobiili.fi/~/Tuottee...eg?w=120&h=120
    Suzuki Intruder 1400 -94 (nykyinen)
    Yamaha FZ750 -89 naku (entinen)
    Kiitos työkaluvinkeistä! Pitää tuo shy:n lista koluta läpi systemaattisesti niin saas nähdä mihin päädytään. Jännää . Kerran kun vähän enemmän satsaa niin pidempään kestää...useimmiten. 10 vuotta jos kestää niin siinäkin jos vastinetta rahoille. To be continued...

Sellaista ilosanomaa että "itäsuomalainen monialakonserni(kin)" nyt tukenut tämän hankkeen taloudellista puolta lahjoituksella. Kiitokset sinne vielä.

-Phexaer
    No tässä nyt mielenkiinto vain nousee ja nousee eli mikäs mopo se nyt sille vahviten tuntus alle tulevan?
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen

Sellaista ilosanomaa että "itäsuomalainen monialakonserni(kin)" nyt tukenut tämän hankkeen taloudellista puolta lahjoituksella. Kiitokset sinne vielä.

-Phexaer
    Joudutko laittamaan tarran ajoasun selkään tai mopon kylkiin...?
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    No tässä nyt mielenkiinto vain nousee ja nousee eli mikäs mopo se nyt sille vahviten tuntus alle tulevan?
    Tuota shyhanderin Yamaha XJ600 Diversion vm-93 menossa maanantaina katsomaan...jaaa vahvasti vaikuttaa siltä että sen kanssa myös tullaan takaisin .
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Joudutko laittamaan tarran ajoasun selkään tai mopon kylkiin...?
    En joudu, kyseessä vapaaehtoinen lahjoitus. Pyysin firman nimeä jotta voisin laittaa ketjussa kiitokset oikeaan osoitteeseen mutta lahjoittava firma ei tätä huolinut. Eli minulla ei ole periaatteessa mitään hajua kuka lahjoituksen on tehnyt . Ihan silkkaa hyvyyttään teki, ja sille isot kiitokset .
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ei se lähin huoltamo kaukanakaan missä voi täyttää/tsekata renkaita.
    Ei ikinä kannata luottaa huolto-aseman mittareihin, ne näyttää ihan mitä sattuu tai sitten ei
    Oma mittari on paras henkivakuutus.
    Mittaus aina kylmänä, ennen ajoon lähtöä.
    Ja kannattaa muistaa että ne ohjepaineet on "suositus vähintään", mulla aina 0,2..0,3 yli suositusten
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
    Bilteman mittaria suositeltiin Bike lehdessä, 7/12 (sattui lehti mukaan viime kesänä kun vähän pahempi polte päällä). Nyt nillä kai joku uudempi malli myynnissä niin voishan sen napata mukaan jos siellä pyörähtää ja ei liian tyyris. Ei se lähin huoltamo kaukanakaan missä voi täyttää/tsekata renkaita.

Luin nyt kyseisen ketjun läpi. Olipahan kiinnostavaa lukemista .

käyhän toi bilteman mittari ainakin taskulampusta eihän se näyttänyt kun 0.5 bar väärin luultavasti siitä johtuen pirellin diablo kestil noin ,3000
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
    Mun biltema on "kellotettu" kolmen eri mittarin kanssa ja toleranssit on olleet +- 0,2 sisällä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa suopo kirjoitti Katso viesti
    Ei ikinä kannata luottaa huolto-aseman mittareihin, ne näyttää ihan mitä sattuu tai sitten ei
    Ja kannattaa muistaa että ne ohjepaineet on "suositus vähintään", mulla aina 0,2..0,3 yli suositusten
    Huomioitu. Motoissa tosiaan renkaiden kunto/paineet niin paljon tärkeämmät kun vertaa esim. autoihin niin eiköhän se mittari sitten ostoslistalle.
    Lainaa tl72 kirjoitti Katso viesti
    käyhän toi bilteman mittari ainakin taskulampusta eihän se näyttänyt kun 0.5 bar väärin luultavasti siitä johtuen pirellin diablo kestil noin ,3000
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Mun biltema on "kellotettu" kolmen eri mittarin kanssa ja toleranssit on olleet +- 0,2 sisällä.
    Bike-lehden mainitsema mittari siis jotain 'vanhempaa' mallia (mustaa muovia ja perus 'taskulaskin'-mallia oleva LCD näyttö). Tuossa tuo uusi, http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...mittari-15219/ . Viittaatteko siihen vai siihen vanhempaan?
    Viimeksi muokannut: Phexaer; 13.04.2013 klo 00:25. Syy: Vanhemman mallikuvaus
    Bike-lehden mainitsema mittari siis jotain 'vanhempaa' mallia. Tuossa tuo uusi, http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...mittari-15219/ . Viittaatteko siihen vai siihen vanhempaan?
    Ilmeisesti vanhaan sillä tuo meitin mittari on kyllä tyystin erinäköinen kikotin.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Bike-lehden mainitsema mittari siis jotain 'vanhempaa' mallia (mustaa muovia ja perus 'taskulaskin'-mallia oleva LCD näyttö). Tuossa tuo uusi, http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...mittari-15219/ . Viittaatteko siihen vai siihen vanhempaan?
    eipä ole toi mutta käykö toi muka mopoon,onko tossa muka kulma ?
    tl1000s >zx12r 03 >
    Tosiaan, ei tullut mieleenkään. Oli ainoa mikä muistutti tuota 'vanhaa' mallia nopealla haulla.

Sopivaa sitten metsästämään..
    Linkatkaa joku tää ketju jollekin Yamahalle tai Hondalle.. Lahjoittavat kunnon pyörän ja saavat medianäkyvyyttä ihan urakalla moisella tempauksella.. Ja kaveri saa kunnon pyörän
    Tosiaan, ei tullut mieleenkään. Oli ainoa mikä muistutti tuota 'vanhaa' mallia nopealla haulla.

Sopivaa sitten metsästämään..
    Oisko tämä?

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...mittari-15293/
    CBR1100XX & Triumph Tiger 1200
    Lainaa S2P2 kirjoitti Katso viesti
    Linkatkaa joku tää ketju jollekin Yamahalle tai Hondalle.. Lahjoittavat kunnon pyörän ja saavat medianäkyvyyttä ihan urakalla moisella tempauksella.. Ja kaveri saa kunnon pyörän
    Jospa pidetään tämä aikaansaannos ihan .ORGin kunniassa .
    Oishan se . Unipäissä ei eilen enää kiinnostus/osaaminen minkäänlaista luokkaa. No ei se osaaminen nukkuneena sen parempaakaan .
    Mulla näyttäis noita rengaspainemittareita olevan 3 kpl, ja vähemmälläkin pärjäisin. Kahdesta tosin patterit on loppu, mutta ne on vaihdettavissa. Lisäksi kaappeja penkoessa löytyi 2 kpl kypärähuppuja ja pari buffia joille ei itsellä ole käyttöä, sekä yhdet koon 10 nahkahanskat (varmaan jonkun exän peruja) joista olisin valmis luopumaan hakemisen vaivaa vastaan.
    Yksi nahkatakkikin olisi sovitettavaksi, voi vaan jäädä hihat lyhyeksi sulle. Siitä en ihan ilman luopuisi, mutta sopuhintaan kuitenkin. Itse olen selkäleikkaustoipilaana joten olen aika pitkälti jumissa kotona Leppävaarassa enkä voi lähteä kamoja mihinkään tuomaan. Ilmoittele jos olisit kiinnostunut jotain noista hakemaan pois
    -nomen est omen-
    Lainaa Kriisi kirjoitti Katso viesti
    Mulla näyttäis noita rengaspainemittareita olevan 3 kpl, ja vähemmälläkin pärjäisin. Kahdesta tosin patterit on loppu, mutta ne on vaihdettavissa. Lisäksi kaappeja penkoessa löytyi 2 kpl kypärähuppuja ja pari buffia joille ei itsellä ole käyttöä, sekä yhdet koon 10 nahkahanskat (varmaan jonkun exän peruja) joista olisin valmis luopumaan hakemisen vaivaa vastaan.
    Yksi nahkatakkikin olisi sovitettavaksi, voi vaan jäädä hihat lyhyeksi sulle. Siitä en ihan ilman luopuisi, mutta sopuhintaan kuitenkin. Itse olen selkäleikkaustoipilaana joten olen aika pitkälti jumissa kotona Leppävaarassa enkä voi lähteä kamoja mihinkään tuomaan. Ilmoittele jos olisit kiinnostunut jotain noista hakemaan pois
    YV:tä laitettu.
    tämösen kun hommaa ja siihen jokunen ruuvari kaveriks ni pärjää jo aika pitkälle
    zzr1400
    Kyllä se mopoon käy, ne kulmat olis tarkotus olla niissä venttiileissä.

Tämä Michelinin mittari on kanssa pärjänny testeissä jos en ihan väärin muista.
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suopo kirjoitti Katso viesti
    Alastarosta tullessa muistin täyttää renkaat vasta jonku 30km ajon jälkeen. Alla siis ratapaineet ja renkaat muiljuivat selvästi ajossa, eli jossain alle 1,5bar varmaan mentiin. Oli helppo täyttää oikeaan paineeseen huoltoasemalla kun jo alkuunsa näytti mittari 4,5bar painetta. Laitoin sit varmuuden vuoksi 7bar sen mittarin mukaan. Tuollaisen ison heiton kyllä huomaa, mutta pirun paljon on mittareita, jotka näyttävät sen puoli baria pieleen ja se on juuri sopiva ero lyhentämään renkaan kestoikää tai pitoa ilman, että sitä ajossa helposti huomaa.
    Superbike #7
    Lainaa compinho kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se mopoon käy, ne kulmat olis tarkotus olla niissä venttiileissä.

Tämä Michelinin mittari on kanssa pärjänny testeissä jos en ihan väärin muista.
    kawan ventiileissä nyt ei ole kulmia kun ne on suurnopeus venttiilit
    tl1000s >zx12r 03 >
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    No niin nyt sitten vaan turvallisia ajokilometrejä!
    Jaa että pyörä vaihto omistajaa? Kuva!!
    Mahtavuutta! .ORG ja kyllä onnistuu!
    Mieletöntä yhteishenkeä alusta loppuun! Hienosti hommasitte köyhälle opiskelijalle kamat ja pyöräkin sopuhintaan sisäpiiristä. Eihän tämmöistä yleensä Suomessa tapahdu?

Tässä olis käyttistä melkein mihin tahansa uutisiin.

Turvallisia ilometrejä Phexaerille!
    Honda NC700S
  30.  
    Joo kyllä tää mun mielestä pitäis hesariin asti saada. Näkis immeiset ettei me motoristit ihan pelkkiä raggareita ja huligaaneja olla.
Sivu: 8 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen