Huomasin että ulkoisesti lähes uudenveroisen ja pääosin kaapissa majailleen Rukka Air Power puvun kaikki suojat ovat enemmän tai vähemmän halkeilleet käyttökelvottomiksi.
Mitä tilalle, ehdotuksia? Takuu ei ole enää voimassa ja Uudet Rukan suojat maksavat reilusti enemmän kuin mitä puvun arvo on.
<br />
En tiiä, ei noi Rukan suojat mun mielestä mitään pahan hintaisia ole. D3O:t taisi olla vähän toisella sadalla koko setti.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Taitaa niihin n. 150 € mennä (selkä, olkapäät, kyynärpäät, polvet, lonkat)? Aika paljon tommoiseen 2004/2005 ostettuun pukuun, vaikka hyvässä kunnossa muuten onkin. Eikä noi Rukan suojat nyt oikein muutenkaan laadullaan vakuuta![]()
<br />
D3O selkäsuoja ei sovi vanhoihin. Tai sopii mutta on liian pieni siihen tilaan mikä puvussa on. Messuilta koko setti paitsi selkäsuoja maksoi 140e.
Laita Rukalle muutama kuva suojista ja kerro kuinka paljon niitä on käytetty, niin veikkaan etta uudet järjestyy aika kivasti.
Ei suojat kuulu murentua vaikka olisivat 10 vuotta vanhat![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
Laitoin jo viestiä Rukalle, mutta eipä järjestynyt suojia sitä kautta, koska takuuaika on lopussa.
Ei ole tosiaan ollut vastaavaa ongelmaa muissa puvuissa. Nämä ovat varmasti olleet rikki jo takuuaikana, mutta on vain jäänyt huomaamatta. Kyseessä taitaa olla jonkin tason tyyppivika, koska google tuntee muitakin tapauksia.
Mutta mitkä olisivat kohtuuhintaiset ja sopivat suojat joltakin muulta merkiltä? Puku on kokoa 54. Selkäsuoja löytyy erillisenä, joten sitä ei välttämättä tarvitse.
<br />
Minä sain vaihdettua 6 vuotta vanhan hajonneen Rukan polvi suojan uuteen, sanoivat ettei Rukan suojat hajoa.
--Botzo--
Onko suojat joutunu kosketuksiin pyykinpesuaineen kanssa? Ihan vaan mutuveikkauksena, että voisko se aiheuttaa kovettumista ja sitäkautta halkeilua???
Yamaha T7 World Raid -22
Honda CB1000RA -10
Ostin käytettynä evästyksellä "ikinä ei oo pesty"Taisi pitää paikkansa. Itse olen pessyt kerran ja tietysti ilman suojia, tarrat kiinni jne. Muitakin kohtalotovereita tosiaan löytyy, joten tuskin johtuu pesuaineista.
<br />