Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Heittäisin kehitysehdotuksena, että Facebookin moottoripyora.org-ryhmä lopetetaan ja tehdään tilalle official fanisivu, eli siis samanmoinen kuin on esimerkiksi Bike Suomi-sivu.

Ryhmäsivu on auttamattomasti vanhanaikainen ja Motorg ry saisi toimintaansa, tapahtumia ja jäsenetuja tuotua paremmin esille FB-maailmassa uudentyyppisellä fanisivulla. Ulkonäkö kohentuisi ja modernimpi toteutus olisi samassa linjassa uudistuneen foorumin kanssa. Tykkääjät erottaisivat selvästi, mikä julkaisu on virallisen tahon julkaisu ja mikä rivijäsenen.

Ideaa ei kannata yrittää blokata sillä perusteella, että ei ole tekijöitä koska mä nappaan sen nakin itse sitten..
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
    ihan hyvä idea mun mielestä, mutta kumpaa siinä fanitetaan, moottoripyora.org sivustoa vai MotORG yhdistystä?
    Kyllä mä näkisin, että yhdistykselle(Motorg ry) ja pääasiassa yhdistyksen tiedottamiseen ne official-sivut olisi.
    eli sä siis tahtosit poistaa ihmisten väylän tiedottamiseen muista tapahtumista ja yleiseen jutteluun muista kun orgin asioista feisbuukissa ihan vaan sillä varjolla että ne olisi "viralliset" orgin ryhmä?

does not compute.. eikö juurikin tuota moottoripyörä.org facebook ryhmän kautta löydä helpommin tänne orgin foorumille jos ei tiedä hölkäsenpöläystä koko orgista niin ei varmaan sitä myöskään osaa etsiä feisbuukista?

ja eikö ois vaan helpompaa luoda ORG! oma ryhmä ja nimetä se sitten vaikka official jos se on niiiin hitsin tärkeetä ettei ilman voi elää? turha sitä on mennä vanhaa ryhmää poistamaan tai muuttamaan miksikään..netissä oli tilaa ainakin viimeksi kun asiaa kattelin.
    KooTeeÄm
    MotORG fanisivu tuolla ajatuksella on ihan ok, mutten poistaisi vanhaa .org sivua. Foorumi ja yhdistys kun on kuitenkin kaksi vähän eri asiaa, toisen tehtävä on tukea(rahoittaa) toisen olemassaoloa...
    MotORG nimenä ei ole niin tunnettu ja lähestyttävä kuin "moottoripyörä.org", tosiaan minunkin mielestä ko. ryhmän kautta saattaa joku löytää tiensä foorumille ja ehkäpä siitä vielä jäseneksikin.
    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    MotORG fanisivu tuolla ajatuksella on ihan ok, mutten poistaisi vanhaa .org sivua. Foorumi ja yhdistys kun on kuitenkin kaksi vähän eri asiaa, toisen tehtävä on tukea(rahoittaa) toisen olemassaoloa...
    MotORG nimenä ei ole niin tunnettu ja lähestyttävä kuin "moottoripyörä.org", tosiaan minunkin mielestä ko. ryhmän kautta saattaa joku löytää tiensä foorumille ja ehkäpä siitä vielä jäseneksikin.
    Joo, tosi hyvin jatkojalostettu ideaa! Siis ei tietenkään mitään vanhaa tarvitse väkisin poistaa, mutta itse ainakin tilaisin mielelläni omaan Facebookkiini Motorg-uutiset just näistä tapahtumista ja kauppaan tulevista uusista tuotteista, kuten nyt jäsenmaksusta 2013.. Tällaista tää ideointi on, että ei ne aina ihan loppuun hiottuina muiden ilmoille tule.

Lainaa shwoomie kirjoitti Katso viesti
    ja eikö ois vaan helpompaa luoda ORG! oma ryhmä ja nimetä se sitten vaikka official jos se on niiiin hitsin tärkeetä ettei ilman voi elää?
    No kun ei sellaista official-sivustoa luo kukaan muu kuin virallinen taho, eli hallitus sen päättää saako sellaista olla siellä intervepissä vai eikö ja kovasti toivoisin kommenttia sieltä suunnasta. Ja kyllä minä voin elää ilman tai kanssa, ei tämä pelkästään henkilökohtaisista tarpeista tämä ehdotus lähtenyt. Shwoomie, relax man!
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Hyvä idea Jgo:lta ja jatkojalostuksesta . Eiköhän tästä jotain saa aikaiseksi
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    JGo:n idea toimiva varmaankin juuri siinä mielessä että sitä "Tykkään" Boxia on huomattavasti helpompi klikata kuin hakeutua jonkin "ryhmän" jäseneksi anomalla...
    Kaikki jotka klikkaa sitä tykkää -boxia saavat siis oman Feisbuukki sivun vasemmassa reunassa aina ilmoituksen kun jotain uutta siellä kirjoitetaan.
    Siinä vois nimenomaan määritellä niin että vain määrätyt tyypit saisivat kirjoittaa uusia aloituksia ko. fanitussivulle, ettei siitä(kin) tule yleinen höpinäryhmä jossa kaikki tärkeä juttu häviää muun jutustelun sekaan...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Facebookkia ei tueta.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    JGo:n idea toimiva varmaankin juuri siinä mielessä että sitä "Tykkään" Boxia on huomattavasti helpompi klikata kuin hakeutua jonkin "ryhmän" jäseneksi anomalla...
    itse en ainakaan sinne ole koskaan hakenut vaikka ryhmän jäsen olenkin

kaippa tuommoinen fanisaittikin puoltaisi paikkaansa .org ryhmän rinnalla. ei se ainakaan keneltäkään ole pois, varsinkin kun vapaaehtoinen perustajakin on jo ilmoittautunut.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Lainaa JGo kirjoitti Katso viesti
    itse ainakin tilaisin mielelläni omaan Facebookkiini Motorg-uutiset just näistä tapahtumista ja kauppaan tulevista uusista tuotteista, kuten nyt jäsenmaksusta 2013..
    kai jotain sähköpostiakin tulee jäsenyyden uusimisesta? jos ei, niin saattaa monella jäädä uusimatta ajallaan. itse en ainakaan jaksa seurata joka viestiketjua aiheesta.
    * Tuubi
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Tähän aiheeseen kuulumattomana tiedon jyvänä, kyllä, uusimisesta tulee sähköpostitse muistutus jäsenen itsensä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Profiilistaan voi kukin tarkistaa tietonsa..
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  13.  
    Lainaa Makeka kirjoitti Katso viesti
    Tähän aiheeseen kuulumattomana tiedon jyvänä, kyllä, uusimisesta tulee sähköpostitse muistutus jäsenen itsensä ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Profiilistaan voi kukin tarkistaa tietonsa..

hieno juttu, kiitos tiedosta

nyt voitkin alkaa siivoamaan ketjua
    * Tuubi