Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 134:sta
    Voihan sitä rahansa järkevämminkin käyttää, mutta nyt voi jättää kolme viikonloppua väliin alkoholin osalta ja keskittyä uuden ratakireän laitteen saloihin.... tuli ostettua tommonen Pocket Bike III.

http://www.minimopo.com/shop/products.php?p=cd1541

Onkos oulun suunnalla noita monellakin?
    Ratakireä? Eikös tuo ole ihan lelu Pääsee tuollakin varmaan harrastuksessa alkuun.. ei oo meinaan helppoa hommaa..

Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    suzukigirl:n avatar
    Liittyi May 2003
    Vaala, Oulujärven kuppeessa...
    Kyllä 60km/h on noin pienelle värkille aika paljo.. tuntuu kovemmaltakin vauhdilta...
    Itsellä on vanha manki, jousituksesta ei enää tietoakaan ni tuntuu niin rempulalta oikeiden mopetien jälkeen että eipä sillä uskalla ajaa täysillä... vauhdin hurman saa vähemmilläkin vauhdeilla..
    Ja sanompahan että isotkin miehet kapuaa mankin puikkoihin kun pihassa sen huomaavat...

HASSUTTELU ON SALLITTUA!!!!
    Suzuki RF600 -96
    (Suzuki GS500EZ -82)
    Yamaha PW50

PITSIÄ PINTAAN SISKOT!! ;)
    Kannattaa varautua kunnon (kaatuma)varusteilla, kuulemani mukaan aika kiikkeriä pelejä noissa 60kmh vauhdeissa kun ei mitään jousitusta whatsoever. Kilpailukelpoinenhan tuon hintaluokan vehje ei taidakaan olla (ja tuskin mikään valmistuslaadun huipentumakaan), mutta fun factor kohdallaan, uskoisin.

Eipä oo Oulun seudulla vastaan tullut, mutta epäilemättä niitä täältäkin löytyy. Turha kai tuommosta on liikenteessä odottaakaan vastaan tulevan Mitenkähän on Iinatin radan laita, pääseeköhän sinne tuommosella ajelemaan kuka tahansa?
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 27 2005,16:51) kirjoitti
    Ratakireä? Eikös tuo ole ihan lelu Pääsee tuollakin varmaan harrastuksessa alkuun.. ei oo meinaan helppoa hommaa..
    Niinkun hymiöstä huomaa "ratakireä"... leluksihan tommosen hankkii!
    Lainaa (Ulpe @ Kesä. 27 2005,17:05) kirjoitti
    Kannattaa varautua kunnon (kaatuma)varusteilla, kuulemani mukaan aika kiikkeriä pelejä noissa 60kmh vauhdeissa kun ei mitään jousitusta whatsoever. Kilpailukelpoinenhan tuon hintaluokan vehje ei taidakaan olla (ja tuskin mikään valmistuslaadun huipentumakaan), mutta fun factor kohdallaan, uskoisin.

Eipä oo Oulun seudulla vastaan tullut, mutta epäilemättä niitä täältäkin löytyy. Turha kai tuommosta on liikenteessä odottaakaan vastaan tulevan Mitenkähän on Iinatin radan laita, pääseeköhän sinne tuommosella ajelemaan kuka tahansa?
    on todellakin kiikkerä vehjes.koeajoin tommosta jonkin aikaa sitten ja totesin,että mielummin rytkösellä 200 km/h ku tolla 60 km/h
    Onpas peli! Ajoin eilen tollaisella ja kun sain varteni (183 cm)soviteltua kyytiin niin sitten alkoi jo hirvittää: kuinkas ne jalt pannaan kun käännytään. Pieni lenkki ja takas parkkiin. Loppuvaikutelma: ei ole minun peli.
    Lainaa (harkkis @ Kesä. 27 2005,17:08) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 27 2005,16:51) kirjoitti
    Niinkun hymiöstä huomaa "ratakireä"... * leluksihan tommosen hankkii! *
    Kilpaahan noilla kuuluu ajaa, ja kalusto sen mukaan On tosi huiman näköstä touhua kun kaverit vetää noilla ihan eniten..

Varikkomoponahan toi on ihan über
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Moro,

On noita Oulussa aika montakin, me ostettiin vasta noita 15kpl.
    Me ajetaan iinatissa joka maanantai, jolloin rata on varattu mopoille.

Tervetuloa kisaamaan..

Kuva mun moposta
    Lainaa (Oldis @ Kesä. 27 2005,18:40) kirjoitti
    Moro,

On noita Oulussa aika montakin, me ostettiin vasta noita 15kpl.
    Me ajetaan iinatissa joka maanantai, jolloin rata on varattu mopoille.

Tervetuloa kisaamaan..

Kuva mun moposta
    Mihin aikaan käytte kisaamassa? Vois tulla kuikuilemaan joku maanantai. Ihan laitoitte kunnon pelejä vaiko halpiksilla liikenteessä?
    Ulpe - Brewed with Perkele since 1979
    Kawasaki Z750 2004
    Yamaha FZS1000 2005
    KTM 690SM 2008 + Yamaha FZX750 1987
    Ihan noita halpiksia.
    Yleensä ollaan n. 17.30 - 21 ajettu, nyt tietty kesälomat voi muuttaa aikoja.

Rata on avoinna 12-21.
    Lainaa (Ulpe @ Kesä. 27 2005,17:05) kirjoitti
    Kannattaa varautua kunnon (kaatuma)varusteilla, kuulemani mukaan aika kiikkeriä pelejä noissa 60kmh vauhdeissa kun ei mitään jousitusta whatsoever.
    ...ja 70 km/h myös

Lainaa kirjoitti
    tuskin mikään valmistuslaadun huipentumakaan
    noh, eka ilta meni pelkästään laatua parannellessa, eikä ihan riittänytkään. Vieläkin vuotaa nestettä jostain
    Kuva mun moposta
    Heh, jotenkin koomisen näköistä mutta toisaalta aika siistiä. Tuli jotenklin mieleen se ghostriderin pätkä missä sillä oli joku pieni polkupyörä alla...
    "On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo." - Nalle Puh
    Onhan noita tännekin valunut kolme kappaletta x-ryhmälle. Videotuotantoa luvassa...

http://www.kotisivut.org/x/minimotoilu.html
    *** Poliisi on parasta huumetta! ***
    [url="http://www.adressit.com/liikenne"]Adressi: Liikennettä tulisi kehittää tielläliikkujat huomioiden[/url]
    [url="http://www.tiet.fi/"]-= TIET.FI: Tielläliikkujien Etujärjestö ry =-[/url]
    Kuva mun moposta
    *REPS*
    Mä en varmaan pääsis vääntymään tollaseen, heh.
    On pituutta sen verran paljon.
    Tässä linkki josta löytyy vähän tietoa, jos minimoto kisailu alkaa kiinnostaa.
    10v tyttäreni ajaa moisella vehkeellä kotinurkissa niin että ilma on sakeana 2-t käryä. Hänen allaan, 40 kg, vehje kulkeekin melko iloisesti. Jalkatapit on lyhennetty, jotta kallistusvaraa on enemmän.

Olen itse kokeillut pyörää karting-radalla, ja meno on kokolailla hurjaa, kun päästelee huippuja. Kisakuskit tosin ajavat kurvitkin kovempaa kuin minä suoralla .
    Ilman lapsia ei ole huomista.
    Lainaa (dunkku @ Kesä. 28 2005,00:04) kirjoitti
    Kuva mun moposta
    *REPS*

Hyvin tuohon mahtuu.. Oon mäkin 186cm pitkä.

Vaatii vaan vähän totuttelua tuo ajoasento.
    Lainaa (Oldis @ Kesä. 28 2005,11:27) kirjoitti
    Lainaa (dunkku @ Kesä. 28 2005,00:04) kirjoitti
    Kuva mun moposta
    *REPS*

Hyvin tuohon mahtuu.. Oon mäkin 186cm pitkä.

Vaatii vaan vähän totuttelua tuo ajoasento.
    198,5cm
    Täytyy joskus koklaa jos tulee mahdollisuus!

Videoita löytyy esim tuolta->
    http://www.speedcreep.com/videos.html
    Noita halpamalleja saa esim huuto.netistä hintaan 260e kotiin toimitettuna.
    Pystyykös noilla minimotoilla keulimaan? Siis ihan kunnolla eikä mitään pieniä ja hetkellisiä nostoja.
    Lainaa (Wasserschwein @ Kesä. 28 2005,14:08) kirjoitti
    Pystyykös noilla minimotoilla keulimaan? Siis ihan kunnolla eikä mitään pieniä ja hetkellisiä nostoja.
    Kait mikä vaan on mahdollista.. noissa on vaan keskipakoiskytkin, ja aika yläviritteinen kone, eli hetken saa varmaan harjoitella Noista mopo-malleista en tiedä, mut kisavehkeet kyllä keulii vahingossakin..
    Lainaa (Wasserschwein @ Kesä. 28 2005,14:08) kirjoitti
    pitää kyllä olla melkoinen akrobaatti,että tommosella saa vedettyä pitkät keulat.on niin pirun lyhyt ja pieni,että se on het ympäri.netistä katoin yhtä videota jossa kaveri yritti moneen otteeseen,mutta aina nurin.tonnisella gixulla se kyllä osas molemmilla pyörillä siis etu ja takapyörällä

radalle.comin päivillä joku päästeli tollasella ja keuli kohtuu pitkiä siivuja (+ 10m ) .. oli hurjan näköstä touhua kuitenkin!!
    Siinäpä oma Punainen vaarani.

Söpöjä !
    Hauskan näköistä kun isot miehet ajoi kisaa.
    Edit: customisteillekin omansa!

Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Itsekkin tuohon sit hurahdin ja oma piti tilata, ensi viikolla pitäs saapua musta moto.

Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
    Joku voisi listata mistä kaikkialta noita minimopoja voi tilata. Siis sellaisia luotettavia toimittajia, niin kotimaiset kuin ulkomaiset. Ollaan tilaamassa 3 kpl minikrosseja kunhan hinta ja toimitusaika kelpaavat.
    Lainaa (Kalpa @ Kesä. 29 2005,12:02) kirjoitti
    Joku voisi listata mistä kaikkialta noita minimopoja voi tilata. Siis sellaisia luotettavia toimittajia, niin kotimaiset kuin ulkomaiset. Ollaan tilaamassa 3 kpl minikrosseja kunhan hinta ja toimitusaika kelpaavat.
    huuto.netistä saa ainakii noita minkä minäkin tilasin. 260e toimituskuluineen. hakuun syöttää siellä m i n i m o p o niin saapi ne kohteet. Luotettava myyjä kun lukee sitä palautetta mitä saanu noista mopojen myynneistä.
    Epävirallinen .ORG irckanava:
    #moottoripyora @ IRCNet
    Current:
    Honda CBR1000RR -05
    Ex:
    Suzuki GSX1300R -05
    Honda CBR600F -00
    Suzuki GSR600 -06
    Suzuki GSX-R1000 -02
    Honda CBR600F -94
  30.  
    Retkahdin itsekin, tosin muksuille vaan
    Blatan minimotard löytyy TÄÄLTÄ ja tuollainen punainen.
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen