Sivu: 6 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1692:sta
    Tänään Kaarinassa voivalantien ja saaristotien risteyksessä tais olla naiskuski ja pikkurosvo( toivottavasti ei ollut pitkätukkainen kaveri) siinä 14-15 välillä ja väriä en enää muista kun ajo maistui liian hyvälle.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Tänään tuli 8-tiellä rauma-eurajoki välillä puolen päivän maissa useampi prätkä vastaan. Jos tulit vastaan en näyttänyt kansainvälistä sormimerkkiä vaan

Ainakin valkoinen Honda NX700 taisi olla yks pyöristä.
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
    Olitko harmaalla 10r kawalla jyväskylässä puuppolassa pysäytettynä by lentävät tänään klo about 14?
    Hornet 600 -99
    Myydään vieläkin NSR125 -03
    Olitko juuri sinä tänään ~19:15 ajamassa Huopalahdentietä etelään Munkkivuoressa vissiinkin Rykkösellä, kakspäällä ja GoPro otsalla?

'02 Ideal ZigZag
    ex. Dust Devil Fun
    Olitko se sinä joka tulit Sääksjärvellä vastaan n. kuuden maissa puna-valkoisella Kawasakilla? Orggimoroa yritin antaa autosta, mutta taisin tajuta vähän liian myöhään
    Kawasaki Z750 -08

http://taajuuskorjain.pic.fi/
    Lainaa reimah kirjoitti Katso viesti
    Puuppolassa koluntieltä kääntyi musta kyykky ja kuskilla kamera päässä. kukas se siinä ajeli ja sit sitä videota kiitos
    Minähän se. Kevään ensi ajelu. ja heti kamera testiin.
    Lainaa Taajuuskorjain kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä joka tulit Sääksjärvellä vastaan n. kuuden maissa puna-valkoisella Kawasakilla? Orggimoroa yritin antaa autosta, mutta taisin tajuta vähän liian myöhään
    Mihänän se taisin olla, ainakin pyörän väritys sopii tuntomerkkeihin.

Harri

Ex -KTM 790 Adventure R
    Ex -Yamaha Ténéré xt1200z
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki Z1000 K8 White
    Ex -Suzuki GSX 1400
    Ex -Kawasaki zx-9r-
    Lainaa Kw@@kku kirjoitti Katso viesti
    Mihänän se taisin olla, ainakin pyörän väritys sopii tuntomerkkeihin.

Harri
    Varsin komea peli oli siinä värityksessä ja voi veljet kuinka paljon teki mieli mennä hakemaan oma Kawa tallin perukoilta ajolenkille
    Kawasaki Z750 -08

http://taajuuskorjain.pic.fi/
    nyt pitää laittaa sliparit paikoilleen pe.5.4 klo 18 aikoihin kuopion keskustassa vilaukselta keltainen olisikohan ollut cebari,alkoipa polttelemaan.
    Hondax-11
    Honda CB750K vm-80/83.museo mp
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kuka seisoskeli tänään n1600 aikoihin Hesassa Telekadun ja Teollisuuskadun kulmassa Kotarilla? Komeet äänet tuli, kun lähdit juuri alkanutta lumisadetta karkuun...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Ihan muutama minuutti sitten, harmaa r1 ja musta ninja, Vihdintiellä. Olin itse liikkeellä sinisellä sprintterillä, hetken teidän edessäkin, kunnes käännyin Konalassa pois.

Nyt on liikaa univelkaa lähteä mopoilemaan, mutta tuli sellainen polte että huomenna jos vaan säät sallii niin kausi alkaa mun puolesta. Prkl.
    Suzuki Gsx 1400 -02
    Gsx-R 1000 -15 ratapyörä
    GT500 -78
    Jupiter Sport 50 -60
    --
    Suzuki Gsx-R 1216 Turbo -90
    KTM 640 -08
    KTM 640 -07
    Yamha R6 -03

It´s not how you drive, it´s how you arrive.
    musta-oranssi hajabusa? odotteli valoissa itäkeskuksen risteyksessä, vuosaaresta tulossa ja kello oli jotain varttia vailla 5 varmaankin.

Sinä? Ite ajoin zetalla keskustasta porvoon suuntaan.
    Musta Custom.. ehkä Suzuki M800 tai 1600.. kuitenkin uudenpi custom.. Tuli vastaan Maisalantiellä ja olit matkalla kohti Lahelaa tai Myllykylää.. (en tiedä minne jatkanut) kello oli noin 18:50
    Lainaa väizki kirjoitti Katso viesti
    musta-oranssi hajabusa? odotteli valoissa itäkeskuksen risteyksessä, vuosaaresta tulossa ja kello oli jotain varttia vailla 5 varmaankin.

Sinä? Ite ajoin zetalla keskustasta porvoon suuntaan.
    Mä näin teidät molemmat ja koitin kotilosta orggimorottaa. Olin valoissa sua "vastapäätä".
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
    Kukas julkesi keventää keulaa tänään Kulomäentiellä joskus kolmen aikaan? Ei tuollaviisii saa. Hyj. Alkoi ihan harmittaa, kun ajoin itse kuorma-autolla, enkä pyörällä.
    Ducati Monster S2R 1000 -07
    Lainaa D-Iivil kirjoitti Katso viesti
    Mä näin teidät molemmat ja koitin kotilosta orggimorottaa. Olin valoissa sua "vastapäätä".
    ok, eipä tuu juuri autoja tuijoteltua niin tarkkaan, varsinkaan tuossa risteyksessä kun millon mistäkin suunnasta joku ajaa punaisia päin ym kivaa välillä.

mut moi vaan
    Tänään puol kasin jälkeen illalla Ohkolantiellä tuli vastaan joku (kotarilla?) reipahkoa vauhtia Yritin kovasti orkki-morottaa valkosesta golffista ja näyttää peukkuakin siinä samalla, toivottavasti et luullu että kansainvälisellä merkillä moikkalin... Vaikka sekään ei olis ollu välttis pois suljettu mahdollisuus, sen verta kateellinen olen, oma mopo vielä tallin lattialla palasina
    Mopovapaa vuosi

Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
    Lainaa savon jussi kirjoitti Katso viesti
    nyt pitää laittaa sliparit paikoilleen pe.5.4 klo 18 aikoihin kuopion keskustassa vilaukselta keltainen olisikohan ollut cebari,alkoipa polttelemaan.
    That would be me! Ihan vaan muitten kiusaksi on tullu reilut 200km ajeltua tälle kesälle.
    R1 crossplane
    Eilen Turussa, puutorin kulmilla ennen neljän ruuhkaa, punainen Ducati Multistrada ja kuskilla neonkeltainen Rukka-takki..
    Sain lisäkipinän ja lähdin sulattamaan omaa pihaa kuumalla vedellä ja rautakangella, kiitos
    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
    Joutsenossa, Muukossa, joku sinertänä katuenska. Juttelit Range Rover kuljettajan kanssa.
    :-)
    Tänään viiden jälkeen espoossa Mankin-nesteeltä vähän veikkolaan päin? Morotukset toimi
    Varadero 1000 XL
    mutkan takaa löytyy aina jotain
    Tumma/musta Hayabusa Jumbon kohdalla kello ~15:15, ajelit itään..? hihoissa tai lahkeissa oli jotain huomiovärin tapaista jos en väärin nähnyt.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Porissa Valtakadulla yhden maissa(?) mustalla pyörällä. En kerinny tunnistaa mopoa, mut .orgin tarran olin näkevinäni !!
    Lainaa Jewski kirjoitti Katso viesti
    Porissa Valtakadulla yhden maissa(?) mustalla pyörällä. En kerinny tunnistaa mopoa, mut .orgin tarran olin näkevinäni !!
    Hep!
    Olin päiväreissulla Kottaraisella kanssa haistelemassa Porin ilmaa, mustissa Rukissa ja mustassa kypärässä (vähän tarrailtuna). Kypärätarra on kylläkin Arain mutta samaltahan tuo näyttää, jos sitä tarkoitit.
    Vajaa kolmesataa kilsaa plakkariin, kyllä oli mukavaa menoa. Olitko ajaen? En huomannut yhtään pärrää, meni kyllä osa katsomisajasta navigeeraukseen.
    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
    Lainaa Hesekiel kirjoitti Katso viesti
    Tänään viiden jälkeen espoossa Mankin-nesteeltä vähän veikkolaan päin? Morotukset toimi
    Niin teki
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Tossa tunti sitten maikkulan nesteellä (oulu) pyörähti punamusta cbr. Itse olin tankilla velipojan kanssa cb:llä.
    Punainen Bandit 1250 Oulu-Raahe välillä. Olit ensimmäinen morjenstettava tällä ajokaudella. Kuka tunnustaa?

youtube.com/user/mototuomas
    Lainaa Rasenger kirjoitti Katso viesti
    Punainen Bandit 1250 Oulu-Raahe välillä. Olit ensimmäinen morjenstettava tällä ajokaudella. Kuka tunnustaa?

Mitäs harakoita siinä huidotaan. Varjosta näkee selvästi ettei kyseessä ole Org-moro!
    FZS600 -03 -> RSV Mille -03 -> Tracer 900 -19
    Lainaa meshuggah kirjoitti Katso viesti
    Mitäs harakoita siinä huidotaan. Varjosta näkee selvästi ettei kyseessä ole Org-moro!
    Oli semmoset tumput käsissä ettei niillä mitään Org-moroja anneta. Lisäksi varjo näyttää siltä kuin mulla osottais käsi ylöspäin, näin ei kuitenkaan ole, vaan ihan sivulle osoittaa.
    youtube.com/user/mototuomas
  30.  
    Lainaa Muikku kirjoitti Katso viesti
    Hep!
    Olin päiväreissulla Kottaraisella kanssa haistelemassa Porin ilmaa, mustissa Rukissa ja mustassa kypärässä (vähän tarrailtuna). Kypärätarra on kylläkin Arain mutta samaltahan tuo näyttää, jos sitä tarkoitit.
    Vajaa kolmesataa kilsaa plakkariin, kyllä oli mukavaa menoa. Olitko ajaen? En huomannut yhtään pärrää, meni kyllä osa katsomisajasta navigeeraukseen.

Noniin ! ylitin siitä tien kävellen heti kun menit ohi ja koitin orggimorotella, mutta niin myöhään ettet tainnu enää nähdä. Täällä on muutamia pyöriä näkynyt, mut eilen taisit kyllä olla ainoa mikä itelle tuli vastaan. Tuu ens viikolla uusiks kun on Kawa liikenteessä

Ja vaan.
Sivu: 6 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen