Tänään Kaarinassa voivalantien ja saaristotien risteyksessä tais olla naiskuski ja pikkurosvo( toivottavasti ei ollut pitkätukkainen kaveri) siinä 14-15 välillä ja väriä en enää muista kun ajo maistui liian hyvälle.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Tänään tuli 8-tiellä rauma-eurajoki välillä puolen päivän maissa useampi prätkä vastaan. Jos tulit vastaan en näyttänyt kansainvälistä sormimerkkiä vaan![]()
Ainakin valkoinen Honda NX700 taisi olla yks pyöristä.
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto
Olitko harmaalla 10r kawalla jyväskylässä puuppolassa pysäytettynä by lentävät tänään klo about 14?
Hornet 600 -99
Myydään vieläkin NSR125 -03
Olitko juuri sinä tänään ~19:15 ajamassa Huopalahdentietä etelään Munkkivuoressa vissiinkin Rykkösellä, kakspäällä ja GoPro otsalla?
![]()
'02 Ideal ZigZag
ex. Dust Devil Fun
Olitko se sinä joka tulit Sääksjärvellä vastaan n. kuuden maissa puna-valkoisella Kawasakilla? Orggimoroa yritin antaa autosta, mutta taisin tajuta vähän liian myöhään![]()
Kawasaki Z750 -08
http://taajuuskorjain.pic.fi/
nyt pitää laittaa sliparit paikoilleen pe.5.4 klo 18 aikoihin kuopion keskustassa vilaukselta keltainen olisikohan ollut cebari,alkoipa polttelemaan.
![]()
Hondax-11
Honda CB750K vm-80/83.museo mp
Kuka seisoskeli tänään n1600 aikoihin Hesassa Telekadun ja Teollisuuskadun kulmassa Kotarilla? Komeet äänet tuli, kun lähdit juuri alkanutta lumisadetta karkuun...![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Ihan muutama minuutti sitten, harmaa r1 ja musta ninja, Vihdintiellä. Olin itse liikkeellä sinisellä sprintterillä, hetken teidän edessäkin, kunnes käännyin Konalassa pois.
Nyt on liikaa univelkaa lähteä mopoilemaan, mutta tuli sellainen polte että huomenna jos vaan säät sallii niin kausi alkaa mun puolesta. Prkl.
Suzuki Gsx 1400 -02
Gsx-R 1000 -15 ratapyörä
GT500 -78
Jupiter Sport 50 -60
--
Suzuki Gsx-R 1216 Turbo -90
KTM 640 -08
KTM 640 -07
Yamha R6 -03
It´s not how you drive, it´s how you arrive.
musta-oranssi hajabusa? odotteli valoissa itäkeskuksen risteyksessä, vuosaaresta tulossa ja kello oli jotain varttia vailla 5 varmaankin.
Sinä? Ite ajoin zetalla keskustasta porvoon suuntaan.
Musta Custom.. ehkä Suzuki M800 tai 1600.. kuitenkin uudenpi custom.. Tuli vastaan Maisalantiellä ja olit matkalla kohti Lahelaa tai Myllykylää.. (en tiedä minne jatkanut) kello oli noin 18:50
Kukas julkesi keventää keulaa tänään Kulomäentiellä joskus kolmen aikaan? Ei tuollaviisii saa. Hyj.Alkoi ihan harmittaa, kun ajoin itse kuorma-autolla, enkä pyörällä.
Ducati Monster S2R 1000 -07
Tänään puol kasin jälkeen illalla Ohkolantiellä tuli vastaan joku (kotarilla?) reipahkoa vauhtiaYritin kovasti orkki-morottaa valkosesta golffista ja näyttää peukkuakin siinä samalla, toivottavasti et luullu että kansainvälisellä merkillä moikkalin... Vaikka sekään ei olis ollu välttis pois suljettu mahdollisuus, sen verta kateellinen olen, oma mopo vielä tallin lattialla palasina
![]()
Mopovapaa vuosi
Exät YaRRu R6R ratavinkulelu Orkku FZ1-S Mutkaporkkana CBF1000S CBF600S FZ6S Intruder 600
Eilen Turussa, puutorin kulmilla ennen neljän ruuhkaa, punainen Ducati Multistrada ja kuskilla neonkeltainen Rukka-takki..
Sain lisäkipinän ja lähdin sulattamaan omaa pihaa kuumalla vedellä ja rautakangella, kiitos![]()
Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
Joutsenossa, Muukossa, joku sinertänä katuenska. Juttelit Range Rover kuljettajan kanssa.
:-)
Tänään viiden jälkeen espoossa Mankin-nesteeltä vähän veikkolaan päin? Morotukset toimi![]()
Varadero 1000 XL
mutkan takaa löytyy aina jotain
Tumma/musta Hayabusa Jumbon kohdalla kello ~15:15, ajelit itään..? hihoissa tai lahkeissa oli jotain huomiovärin tapaista jos en väärin nähnyt.
Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
ABSillinen turbobusa powered by delvac.
Porissa Valtakadulla yhden maissa(?) mustalla pyörällä. En kerinny tunnistaa mopoa, mut .orgin tarran olin näkevinäni !!
Hep!
Olin päiväreissulla Kottaraisella kanssa haistelemassa Porin ilmaa, mustissa Rukissa ja mustassa kypärässä (vähän tarrailtuna). Kypärätarra on kylläkin Arain mutta samaltahan tuo näyttää, jos sitä tarkoitit.
Vajaa kolmesataa kilsaa plakkariin, kyllä oli mukavaa menoa. Olitko ajaen? En huomannut yhtään pärrää, meni kyllä osa katsomisajasta navigeeraukseen.![]()
Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
Tossa tunti sitten maikkulan nesteellä (oulu) pyörähti punamusta cbr. Itse olin tankilla velipojan kanssa cb:llä.
Punainen Bandit 1250 Oulu-Raahe välillä. Olit ensimmäinen morjenstettava tällä ajokaudella. Kuka tunnustaa?
![]()
youtube.com/user/mototuomas