Sivu: 49 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 394748495051 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1441:stä 1470:een 1692:sta
    Orggi moro tuli vastaan nurmosta vanhaa lapuan tietä ajettaessa ja toinen melkein lapuan keskustassa. Jossen nyt ihan väärin nähnyt niin tais customeja kummatkin olla.
    Tänään noin 14:10-30 mahdollisesti perusmäessä Espoossa, liikenneympyrän kohdalla taisi tulla morotus vastaan mustalta customilta. Itse tulin mustalla zetalla, punavalko R1 perässä.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
    Lainaa Tuomas_82 kirjoitti Katso viesti
    Saatoinpa olla minä, aika ja paikka sekä pyörän väritys ainakin osuvat kohdalleen. Moro vaan
    Meinasinkin arvata, jotta bimmerillä. En vaan ollut ihan varma.
    Kakspäällä tultiin mustalla Aprilialla pirteänmustissa kamoissa.
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Boxin tiellä kuuden jälkeen joku tuli sormi pystyssä vastaan. Oiskohan ollut Superduke? Oli kädet täynnä sen moron jälkeen kun ajoin routapattiin toinen käsi pystyssä ei vaan... Pikkasen pomppas vain!
    o_O
    Lainaa Kolmone kirjoitti Katso viesti
    Järvenpään pohjoisväylällä etelän suuntaan klo 14 aikoihin tuli vastaan harmaa Suzuki Bandit komealla örkkimorolla.
    Saattais osua hyvinkin, hieno orkkimoro tuli sieltäkin... moro vaan
    KTM 990 SMT
    ex. Hayabusa
    ex. 1250FA
    Lainaa Zaggo kirjoitti Katso viesti
    Boxin tiellä kuuden jälkeen joku tuli sormi pystyssä vastaan. Oiskohan ollut Superduke? Oli kädet täynnä sen moron jälkeen kun ajoin routapattiin toinen käsi pystyssä ei vaan... Pikkasen pomppas vain!
    Taisin olla minä, kyytiläisen kanssa. Aika ja paikka täsmää. Pyöränä mulla cb1000r. Oli Boxin tie kyllä surkeessa kunnossa!
    Lainaa Bimmeri kirjoitti Katso viesti
    Taisin olla minä, kyytiläisen kanssa. Aika ja paikka täsmää. Pyöränä mulla cb1000r. Oli Boxin tie kyllä surkeessa kunnossa!
    Juu niin olitkin! Kerennyt muuta näkemään kuin etuvalon ja kaksi taisi olla pyörän päällä moro vaan!
    o_O
    Lainaa nurmak kirjoitti Katso viesti
    Jokunen morotus tuli tänään Jänkhälle meniöiltä.
    Ketä sitten lienekin.
    Ajeltiin eteläänpäin kohti Rovaniemeä. Mulla sininen XX ja vävy perässä musta F Suzikilla
    Taisinpa morottaa teitäkin.

Pyöränä samanlainen sininen XX ja kuskilla sini-musta ajotakki...
    Punainen pyörä ennen klo 17 kehä III eteläpäässä (masala). Selkee ojosormi.
    Triumph Street Triple
    Eilen (su) aika tarkkaan 16:00 Härkätiellä Marttilan kohdilla vaihdettiin sormimorot jonkun nakun? kanssa. Ohitin kotilon mustalla zetalla just kun tulit vastaan. Sinäkö?
    KTM 990 SMR -11
    ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
    ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
    Lainaa Crassus kirjoitti Katso viesti
    Punainen pyörä ennen klo 17 kehä III eteläpäässä (masala). Selkee ojosormi.
    Jos se olit sinä vihreällä nakulla ajamassa länteen, niin sitten olin minä menossa itään monivärisellä CB1000r:llä. Oli kyllä komea moro...
    CB1000r -11

ex GSX 650f -09
    Lainaa Pakkasherra kirjoitti Katso viesti
    Eilen (su) aika tarkkaan 16:00 Härkätiellä Marttilan kohdilla vaihdettiin sormimorot jonkun nakun? kanssa. Ohitin kotilon mustalla zetalla just kun tulit vastaan. Sinäkö?
    Jos harmaa Yamaha fz6n ja kakspääl ni hep...vai oltiinkohan me kosken seon pihal ku ohi ajelit
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
    Kukas tuli tänä aamuna vähän ennen kuutta Joutjärven kirkon kohdilla vastaan Africa Twinillä? Olin näkevinäni sormimoron, tosin havainnointi ei vielä ihan terävimmillään ollut tuohon kellonaikaan..
    Suzuki VS800 Intruder
    -Honda CBR1000F
    -Honda XL600V Transalp
    -Kawasaki ZX6R
    -Yamaha DT125LC (eka!)
    Anu bongattu ajamasta kehä 1:stä länteen klo 7:30. Tunnisti jo kaukaa taustapeilistä kun splittaillen lähestyit. Ohjastin Puntoa vähän sivummalle että saadaan pelivaraa.
    Lainaa Zamout kirjoitti Katso viesti
    Jos se olit sinä vihreällä nakulla ajamassa länteen, niin sitten olin minä menossa itään monivärisellä CB1000r:llä. Oli kyllä komea moro...
    Oli joku muu. Itsellä musta naku, musta potta ja mustavalkoinen takki. Länteen kyllä menin.
    Triumph Street Triple
    Joku kyykky sormetti n. 40min sitten, kun olin menossa Tamperetta kohti. Sulla oli vissiin punasta ja valkoista pyörässä ja/tai ajoasussa. Itse ajelin mustavalkoisissa kamppeissa mustan vihreellä kawa z750:llä. En osaa tarkemmin sanoa paikkaa, kun en tunne tampereen aluetta kovin hyvin.

Olitko se kenties sinä?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Varmaks en sano, mut musta kyykky morotti keravalla siinä nesteen valoissa, tulit motarin suunalta ja käännyit keskustaan päin, ite kääntymässä motaria kohden.

Ja toinen tuli sit kuusijärven jälkeen ja ennen liikenneympyrää, joku valkoinen kyykky kakspäällä.

Molemmastakaan en tosiaan varmaksi sano oliko orggimoro mutta ainakin vastaava

Niin ja molemmat tässä tunnin sisään suunnilleen
    Eilis ehtoolenkillä joku sinertävä bussi morotteli valkeakosken ja viialan välillänlähellä valkeakosken eläinsairaalaa komiat morot oli kello oli tuolloin varmaan liki 1930 tietä tuli kolmen rypäs meitä me rouvankanssa k1200gt shampanja biltema motor wörks perässä 1200 hurley andersson.
    ilo alkaa kilosta ja kahdesta....
    tänään tuli org moro vastaan Askolan lähistöllä, bemarin matkaenska ilmeisesti?
    Lainaa Ka wasabi kirjoitti Katso viesti
    Kukas tuli tänä aamuna vähän ennen kuutta Joutjärven kirkon kohdilla vastaan Africa Twinillä? Olin näkevinäni sormimoron, tosin havainnointi ei vielä ihan terävimmillään ollut tuohon kellonaikaan..
    Kyllä ja onhan se vähän hämärääkin. Meikäläiselle toinen bongaus tällä listalla. Eka oli Kuhmossa asti alku kesästä. Huomenaamulla uudelleen?

RK, Hämeenkoski
    Oliko joku kiireinen Orgilainen eilen aamulla klo 6.45 Tuusulanväylällä keskiviivan päällä ohittamassa kaikkia autoja?
    Joku teinibemari vasemmalla kaistalla meinas kiilata pyörän oikealla kaistalla ajavan pakettiauton kylkeen. Näytti aika hazardilta touhulta.
    Kawasaki ZX-9R -99
    Eilen tuli sormimoro vastaan, kun poistuin Haltialasta, mutta jopa unohdin millaiselta pyörältä/kuskilta - siellä kun oli jokunen pyörä silmissä. Meikäläisellä hillitty neonkeltainen takki+kypärä ja alla vanha punainen Honda CX. Epäilemättä paikalla on ollut useampikin orgilainen.
    Jos muuten jollain orgilaisella on vanhan puoleinen pyörä, niin saattaapi muuten olla näissä kuvissa - muutaman tämän kesäisen Haltiala-käynnin kuvia on tässä: http://www.vanhamoto.net/2013/05/haltiala-2013.html
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Lainaa jamic kirjoitti Katso viesti
    Oliko joku kiireinen Orgilainen eilen aamulla klo 6.45 Tuusulanväylällä keskiviivan päällä ohittamassa kaikkia autoja?
    Joku teinibemari vasemmalla kaistalla meinas kiilata pyörän oikealla kaistalla ajavan pakettiauton kylkeen. Näytti aika hazardilta touhulta.
    En ollu eilen mopolla, mutta Tuusulanväylää Tuusulaan päin tulee ajelttua arkisin lähes aina, kun keli sallii valko/puna r6r:llä . Harvemmin vaan sillä matkalla näkee morotuksia .. Itekin jättänyt jo morottelun vähemmälle stadin suunnalla, mutta Tuusulaan mentäessä alkaa munkin käpälä taas nousta, kun tietää että joku saattaa morottaa jopa takaisin.
    Tänään hyvinkin selkeä org-moro n. klo. 6.45 Kehä III:lla Kauklahden kohdilla.
    Menit lännen suuntaan ja sinulla oli hyvänä tuntomerkkinä keltainen huomioliivi.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Tänään aamulla kahdeksan aikoihin Hämevaaran ja Lintuvaaran välillä selkeä org-moro Hayabusa? -kuskilta, itse ajelin tuolla avatarin CBR:llä Hämevaaran suuntaan. Että moro vaan
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Fagervikintiellä tuli siinä puolenpäivän-yhden tuntumassa vastaan jos ei kokonaan niin ainakin suureksi osaksi orkkilaisista koostunut miniletka.
    Itse olin lähtenyt Leppävaarasta pikaisesti käväisemään Allright Outletissa, mutta kotimatkalla käännyin ilmeisesti harhaan, kun parin tunnin kuluttua havaitsin olevani Hangossa pizzalla
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Näin tuon saman; tais olla neljä pyörää. Oisko ollu Turkkulaissii--------Itsen vetelin mustalla vifferillä kaks päällä....
    Siin ol viis pyörää. Joke, Marko, Mikuni, mää, Tate
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Olitteko se te?

Joku hurja moottoripyöräjengi bongattu Kellokoskentiellä kaakon suuntaan n. klo 20:40 aikaan ja kääntyi Nummenkylään päin. Tulin itse Jokelan suunnasta Nuppulinnantietä ja ensin meinasin lähteä perään, mutta olin liian kaukana ja letka meni ilmeisesti jopa yli tikkarivauhdin.
    Honda NC700S
    Ruukaatko sinä ajaa Vihdintietä (Vanhaa Porintietä) Rinnekodin/Otalammen leveyksillä? Itse ajelen aamusella pohjoiseen päin ja itapäivällä etelään, ja molempiin suuntiin jokunen sormi tulee vastaan Pyöriä en vauhdissa tunnista, kun on tuossa uudella kuskilla muutakin tekemistä (tiedät kyllä sen usvan ja ne kuopat, ja osan kuoppien täytöistä )
    ER5
    Lainaa Kaitsuli kirjoitti Katso viesti
    Tänään hyvinkin selkeä org-moro n. klo. 6.45 Kehä III:lla Kauklahden kohdilla.
    Menit lännen suuntaan ja sinulla oli hyvänä tuntomerkkinä keltainen huomioliivi.
    Minäpä se olin, töihin menossa. Olit oikeasti ensimmäinen org moro jonka havannoin tänä kesänä ja sait minut oikein hyvälle tuulelle heti aamusta. Hymyillen on mukava aloittaa työ päivä
  30.  
    Lainaa katju kirjoitti Katso viesti
    Minäpä se olin, töihin menossa. Olit oikeasti ensimmäinen org moro jonka havannoin tänä kesänä ja sait minut oikein hyvälle tuulelle heti aamusta. Hymyillen on mukava aloittaa työ päivä
    Kyllä siitä aina itsellekin tulee pieni hymy naamalle kun org-moroon vastataan samalla tavalla.
    Itselläni työmatkat menee suurimmaksi osaksi Turun motaria ja kehä ykköstä pitkin, niin ei hirveästi osu minkäänlaisia moroja. Toi lyhyt (2 km) kehä kolmosta on ainoa mahdollisuus työmatkoilla bongata org-moroja.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
Sivu: 49 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 394748495051 ... ViimeinenViimeinen