Orggi moro tuli vastaan nurmosta vanhaa lapuan tietä ajettaessa ja toinen melkein lapuan keskustassa. Jossen nyt ihan väärin nähnyt niin tais customeja kummatkin olla.
Tänään noin 14:10-30 mahdollisesti perusmäessä Espoossa, liikenneympyrän kohdalla taisi tulla morotus vastaan mustalta customilta. Itse tulin mustalla zetalla, punavalko R1 perässä.
Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
Kawasaki Z750 - 2004 - EX
Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
Boxin tiellä kuuden jälkeen joku tuli sormi pystyssä vastaan. Oiskohan ollut Superduke? Oli kädet täynnä sen moron jälkeen kun ajoin routapattiin toinen käsi pystyssäei vaan... Pikkasen pomppas vain!
o_O
Punainen pyörä ennen klo 17 kehä III eteläpäässä (masala). Selkee ojosormi.
Triumph Street Triple
Eilen (su) aika tarkkaan 16:00 Härkätiellä Marttilan kohdilla vaihdettiin sormimorot jonkun nakun? kanssa. Ohitin kotilon mustalla zetalla just kun tulit vastaan. Sinäkö?![]()
KTM 990 SMR -11
ex. Kawasaki Z1000 -13, 9500km
ex. Suzuki GSX-R 750 -11, 20500km
Kukas tuli tänä aamuna vähän ennen kuutta Joutjärven kirkon kohdilla vastaan Africa Twinillä? Olin näkevinäni sormimoron, tosin havainnointi ei vielä ihan terävimmillään ollut tuohon kellonaikaan..
Suzuki VS800 Intruder
-Honda CBR1000F
-Honda XL600V Transalp
-Kawasaki ZX6R
-Yamaha DT125LC (eka!)
Anu bongattu ajamasta kehä 1:stä länteen klo 7:30. Tunnisti jo kaukaa taustapeilistä kun splittaillen lähestyit. Ohjastin Puntoa vähän sivummalle että saadaan pelivaraa.
Joku kyykky sormetti n. 40min sitten, kun olin menossa Tamperetta kohti. Sulla oli vissiin punasta ja valkoista pyörässä ja/tai ajoasussa. Itse ajelin mustavalkoisissa kamppeissa mustan vihreellä kawa z750:llä. En osaa tarkemmin sanoa paikkaa, kun en tunne tampereen aluetta kovin hyvin.
Olitko se kenties sinä?
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Varmaks en sano, mut musta kyykky morotti keravalla siinä nesteen valoissa, tulit motarin suunalta ja käännyit keskustaan päin, ite kääntymässä motaria kohden.
Ja toinen tuli sit kuusijärven jälkeen ja ennen liikenneympyrää, joku valkoinen kyykky kakspäällä.
Molemmastakaan en tosiaan varmaksi sano oliko orggimoro mutta ainakin vastaava
Niin ja molemmat tässä tunnin sisään suunnilleen
Eilis ehtoolenkillä joku sinertävä bussi morotteli valkeakosken ja viialan välillänlähellä valkeakosken eläinsairaalaa komiat morot oli kello oli tuolloin varmaan liki 1930 tietä tuli kolmen rypäs meitä me rouvankanssa k1200gt shampanja biltema motor wörks perässä 1200 hurley andersson.
ilo alkaa kilosta ja kahdesta....
Oliko joku kiireinen Orgilainen eilen aamulla klo 6.45 Tuusulanväylällä keskiviivan päällä ohittamassa kaikkia autoja?
Joku teinibemari vasemmalla kaistalla meinas kiilata pyörän oikealla kaistalla ajavan pakettiauton kylkeen. Näytti aika hazardilta touhulta.![]()
Kawasaki ZX-9R -99
Eilen tuli sormimoro vastaan, kun poistuin Haltialasta, mutta jopa unohdin millaiselta pyörältä/kuskilta - siellä kun oli jokunen pyörä silmissä. Meikäläisellä hillitty neonkeltainen takki+kypärä ja alla vanha punainen Honda CX. Epäilemättä paikalla on ollut useampikin orgilainen.
Jos muuten jollain orgilaisella on vanhan puoleinen pyörä, niin saattaapi muuten olla näissä kuvissa - muutaman tämän kesäisen Haltiala-käynnin kuvia on tässä: http://www.vanhamoto.net/2013/05/haltiala-2013.html
Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:
http://www.vanhamoto.net
CX500 & K75 & CB500
En ollu eilen mopolla, mutta Tuusulanväylää Tuusulaan päin tulee ajelttua arkisin lähes aina, kun keli sallii valko/puna r6r:llä. Harvemmin vaan sillä matkalla näkee morotuksia
.. Itekin jättänyt jo morottelun vähemmälle stadin suunnalla, mutta Tuusulaan mentäessä alkaa munkin käpälä taas nousta, kun tietää että joku saattaa morottaa jopa takaisin.
Tänään hyvinkin selkeä org-moro n. klo. 6.45 Kehä III:lla Kauklahden kohdilla.
Menit lännen suuntaan ja sinulla oli hyvänä tuntomerkkinä keltainen huomioliivi.
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)
Tänään aamulla kahdeksan aikoihin Hämevaaran ja Lintuvaaran välillä selkeä org-moro Hayabusa? -kuskilta, itse ajelin tuolla avatarin CBR:llä Hämevaaran suuntaan. Että moro vaan![]()
<p> GSX-F 750 -98 </p>
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Olitteko se te?
Joku hurja moottoripyöräjengi bongattu Kellokoskentiellä kaakon suuntaan n. klo 20:40 aikaan ja kääntyi Nummenkylään päin. Tulin itse Jokelan suunnasta Nuppulinnantietä ja ensin meinasin lähteä perään, mutta olin liian kaukana ja letka meni ilmeisesti jopa yli tikkarivauhdin.
Honda NC700S
Ruukaatko sinä ajaa Vihdintietä (Vanhaa Porintietä) Rinnekodin/Otalammen leveyksillä? Itse ajelen aamusella pohjoiseen päin ja itapäivällä etelään, ja molempiin suuntiin jokunen sormi tulee vastaanPyöriä en vauhdissa tunnista, kun on tuossa uudella kuskilla muutakin tekemistä (tiedät kyllä sen usvan ja ne kuopat, ja osan kuoppien täytöistä
)
ER5
Kyllä siitä aina itsellekin tulee pieni hymy naamalle kun org-moroon vastataan samalla tavalla.
Itselläni työmatkat menee suurimmaksi osaksi Turun motaria ja kehä ykköstä pitkin, niin ei hirveästi osu minkäänlaisia moroja. Toi lyhyt (2 km) kehä kolmosta on ainoa mahdollisuus työmatkoilla bongata org-moroja.![]()
-Suzuki Bandit 1250s-
(ex Kawasaki ZR7)