Sivu: 46 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1351:stä 1380:een 1692:sta
    Lainaa -miq kirjoitti Katso viesti
    Näinköhän oikein laskevaan vasta-aurinkoon, että pari orggimoroa tuli vastaan illalla kasin jälkeen Kytäjäntiellä? En olleskaan varma, mutta veikkaisin pyöriksi Banditia ja VFR:ää. Olin menossa sinisellä 9R:llä kohti Läyliäisiä ja koitin osotella etusormella johonkin suuntaan... Moro vaan jos ittes tunnistit!
    Se olin varmaan sitten mä sillä Banditilla. Moro vaan!
    Sulla on tosi hienon värinen pyörä, oikein hehkui ilta-auringossa
    Suzuki GSF650SA -09
    Lainaa Seita kirjoitti Katso viesti
    Se olin varmaan sitten mä sillä Banditilla. Moro vaan!
    Sulla on tosi hienon värinen pyörä, oikein hehkui ilta-auringossa
    Kiitokset, vasta pesty...
    - Hullu saa olla muttei tyhmä
    Org morotus tänään Porkkalantiellä klo 15-16 välillä.
    Tänään noin 19.40 Raision S-Marketin kulmilla pari pyörää, mielestäni ekalta nousi sormi hienosti Vaalea oli väritys, merkkii en kerenny kattoo...
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
    Olitko se sinä joka juuri ammuit tuosta ikkunan alta mustalla gixxerillä jossa jatkettu takahaarukka? Siinä vilkkaasti liikennöidyllä KADULLA on muuten 40km/h rajoitus, taitaa suizassa olla "hieman" enemmän vauhtia rajoittimella?
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
    Paljon tuli .org moroja kun ajettiin klo. 15.30-18.00 reittiä: Bemböle-Kehä 3-Karjaa-Virkkala-Siuntio-Lapinkylä-Kauklahti.
    Pyörinä punainen ZR-7 ja harmaa Yammun customi.
    -Suzuki Bandit 1250s-
    (ex Kawasaki ZR7)
    Musta GSX-R ja valkoinen Busa Auranlaakson ABC:llä tänään kello 19.30 aikoihin, OLITTEKO NE?
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
    Jokuhan se teistä oli. Porlammin suunnalta sitä punapintaista tietä pitkin vastaan n.18:00. Niin monta orggimoroa, yli 10, että pakko olla. Tapahtumaa ennen. O:ssa auto-peräkärry-yhdistelmä kiertoliittymässä eteen vaikka kuinka katsottiin toisiamme silmiin, mitäs muuta kuin annat tietä, pienempi väisti. Myrskylässä taakse vanhemmanpuoleinen GW ja pitkät päällä, juma mitä häikäisi, aattelin jo, että minne menee, onneksi meni Artjärven suuntaan. Kohdattiin sitten se letkanne. Jatkettiin mutkateitä Loviisaan, Porvooseen kaffille ja kotiopäin . Oli kiva ajaa rouvan kanssa kaksi päällä. Just sopivat mutkat kymppi-pari over tikkari. Yksin noilla mutkilla, että ajaminen tuntuukin ajamiselta, nopeus nousee liiaksi, se on tuo kortti silloin köykäinen. Opetus, väistäkää ja luopukaa oikeuksistanne, älkääkä ajako pitkät päällä. Nii, ei mulla muuta. Minähän en mitään tiedä.
    Eddit, lisäys.
    PVO:oon vanhan kaupungin mukulakivillä bongattiin tuollainen auto.
    https://www.google.fi/search?q=fiske...w=1536&bih=762
    Kaiketi upein näkemäni auto livenä kautta aikain. Ihmettelin sen etenemistä, kun ääntä ei tullut oikeastaan lainkaan. No selvishän sitten, että sen täytyi olla hybridi.
    Mahtaa maksaa maltaita.

Edit2 lisäys. En löytänyt triidiä auto vs. mp, niin tähän. Arvaiskohan tuommosen kanssa heittäytyä kilpasille valolähdössä jos heittäisi haasteen, edes 12Vifferillä.
    <p>.</p>
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    ...joka illalla ajelit cbr:llä itäistä rantakatua turussa pitkät päällä! Huusin sulle liikenne valoissa, olisitko ystävällinen ja ottaisit pitkät pois päältä.!
    Tais dr.alban soida iphonestas niin kovaa ettet kuullu, kun jatkoit juntti pitkät päällä ajamista.
    Ihan tiedoksi se meinaan häikäsee peilistä ihan helvetisti!!!
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
    Lainaa Pavel Pude kirjoitti Katso viesti
    Tais dr.alban soida iphonestas niin kovaa ettet kuullu, kun jatkoit juntti pitkät päällä ajamista. Ihan tiedoksi se meinaan häikäsee peilistä ihan helvetisti!!!
    "It's my liGHT.."
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Eilen klo 15 kieppeillä Virroilla, minusta katsottuna just liikenneympyrän jälkeen tiellä 66, tuli neljän pyörän letka vastaan, josta viimiseltä (oli ehkä kaks päällä?) herui moro - olitse sie?

Jjjja Kangasalassa puol viiden aikaan, vt12 Lahen suuntaan Lahti-Tre-Orivesi liittymän kohilla tuli vastaan sininen kyykky, jolta olin tulkitsevinani etusormimoron - olitse sie?

Ajelin hopeisella FZ1s:llä kaikkine reissukamoineni
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

Mainos- & markkinointivastaava, some- & tiedotusvastaava + jäsentuotevastaava

@TRE
    Eilen juuri siinä 18:30-19 niin näyttävä ORGI moro uuden Porvoontien ja itäväylän vaihdekohdalla. Ajoit mustaa old-school tyylistä pyörää, oisko jopa ollut musta Ducati? Oma moro oli mitä oli kun ei osannut sormia taas laskea..
    Z1K -09 Ormu
    Tänään ysitiellä Korpilahden kohdilla sininen kikseri tuli vastaan. Itse olin liikenteess oranssilla kotarilla.
    Morot vaihettiin puolin ja toisin tyylillä
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 300L 22 + Husqvarna 701 enduro 22

Ktm 390 Adventure 22 Honda CRF 250l Rally 18 Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    ...joka illalla ajelit cbr:llä itäistä rantakatua turussa pitkät päällä! Huusin sulle liikenne valoissa, olisitko ystävällinen ja ottaisit pitkät pois päältä.!
    Tais dr.alban soida iphonestas niin kovaa ettet kuullu, kun jatkoit juntti pitkät päällä ajamista.
    Ihan tiedoksi se meinaan häikäsee peilistä ihan helvetisti!!!
    Xenonit ?
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Liittyi Sep 2008
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Xenonit ?
    Ei ollut onnex, olisin henk.koht valoissa käyny sammuttamassa ne.
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Suzu-ukko bongattu kotipihassaan ilmeisesti pärrää ropailemassa, ajelin ohi kumpaankiin suuntaan
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
    Njaa sinä siis siinä kurvasit no . Eukon mopoon vaihdettiin ketjut ja rattaat.
    Suzuki DL1000 v-strom.
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
    Olitko se sinä, ketä tulit vastaan tänään noin ennen puolta yhdeksää vastaan Ratapihankadulla, Turussa? Kohti satamaa olit menossa mustalla pyörällä ja minä taasen kohti bussiasemaa mustalla DR:llä..Orggimoroa ainakin tuli, itse kävin sen verran hitaalla etten tajunnu orggimorottaa.
    Suzuki DR650Rse
    Oletko sinä kun kurvaat aika säännöllisesti joka aamu klo 8:00 Pasilassa Haaga-Helian kulmalta mustalla trumpalla, varmaan speed triplellä. Tyylikäs kokonaisuus, mustat kamppeet ja kaikki.
    Fillari
    Lainaa terowave kirjoitti Katso viesti
    Oletko sinä kun kurvaat aika säännöllisesti joka aamu klo 8:00 Pasilassa Haaga-Helian kulmalta mustalla trumpalla, varmaan speed triplellä. Tyylikäs kokonaisuus, mustat kamppeet ja kaikki.
    Taidanpa olla minä tai se toinen, usein samaan lepakkoaikaan, samalla lepakkokanavalla näkyvä Trumppakuski
    Tuono V4 factory
    ex Street Triple R
    ex 10R
    Lainaa antti_p kirjoitti Katso viesti
    Tänään ysitiellä Korpilahden kohdilla sininen kikseri tuli vastaan. Itse olin liikenteess oranssilla kotarilla.
    Morot vaihettiin puolin ja toisin tyylillä
    Moro, se olin minä ja vähän arvelinkin että täältä löytää.. sen verran hyvin etusormi nousi sullakin.. Tampereelta Mikkeliin porukoita moikkaamaan ajelin..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    Moro, se olin minä ja vähän arvelinkin että täältä löytää.. sen verran hyvin etusormi nousi sullakin.. Tampereelta Mikkeliin porukoita moikkaamaan ajelin..
    Morjes vaan Katselinkin että oli hieman tutunnäköinen pyörä.
    Täytyy tässä syksyllä taas yrittää keretä joskus letka-ajeluille lähtee
    Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 300L 22 + Husqvarna 701 enduro 22

Ktm 390 Adventure 22 Honda CRF 250l Rally 18 Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
    Liittyi Sep 2008
    … tate66 kun tulit vastaan littoisissa ohikulkutiellä ~klo16:15.?
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ja seiskan jälkeen ravattulan sittarin kohdalla ;)
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
    Tulinhan minä vastaan, sun morosta ei voinut erehtyä
    Markon luona menin käymään.

Lainaa fayout kirjoitti
    Ja seiskan jälkeen ravattulan sittarin kohdalla ;)
    Taitaa olla joka aamuista tuo homma
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Jokunen morotus tuli tänään Jänkhälle meniöiltä.
    Ketä sitten lienekin.
    Ajeltiin eteläänpäin kohti Rovaniemeä. Mulla sininen XX ja vävy perässä musta F Suzikilla
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
    Tänään tuossa puoli kahdentoista aikoihin Rukalta hieman Kemijärvelle päin olin näkevinäni org-moron. Yritin itsekin sormella morotella. Hopeinen isompi kyykky. Tulin mustalla isolla rosvolla vastaan valkoinen potta päässä.

Moro vaan jos se olit sinä!
    Olitko se Sinä, joka nousit tänään (perjantaina) klo 15.30 jälkeen Gixxerillä ruskeasannan liittymästä tuusulanväylälle Tuusulaa kohti ja poistuit Korson liittymästä? Itse ajelin nelipyöräisellä perässäsi. Sulla näytti (uudehko?) takarengas olevan hieman liukas siinä kiihdytyskaistalla märällä asvaltilla... Sait lievän hymyn nousemaan naamalleni paskamaisen iltapäivän piristykseksi, kiitos siitä!
    Ajellaanhan varovati siellä, ettei pääse vahingossa takanen sutasemaan.
    Suzuki GSX600F -> Triumph Sprint ST 1050

Mitä tästä opimme? *- emme yhtään mitään
    Ken tuli vastaan tänään JULMA ÖLKYN tiellä. Ekaan oli normi räpylä ylhäällä mutta vaihtui orggis moroksi kun ite olin sormi pystyssä
    Tunturi Super Sport -77, Yama DT -76 (ruma)...monta vuotta välissä...Suzuki gsx750f -89, Honda CBR 1100 XX Super Bluebird -04
    Iron Butt ss1000
  30.  
    Oliko se Marko.fzs joka testas uutta KTM adventuree tänään puoli kuuden jälkeen ravattulan sittarin kohdalla?
    Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
Sivu: 46 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36444546474856 ... ViimeinenViimeinen