Sivu: 44 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1291:stä 1320:een 1692:sta
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Suatanpi olla minä.
    Terve vaan. Juuri himasta kaarroin ilta-ajelulle
    o_O
    Helposti tunnistettava sininen RC46-teipattu VFR bongattu kotilosta tänään klo 20.30 jälkeen kolmostiellä Nurmijärvellä kohti pohjoista... Meinasin heilutella örkkimoroa akkunasta, mutta ajattelin että pelästyt jos ohitettavasta autosta työntyy sormi visiirin eteen

Oliko Hirsa itse vai menikö pyörä jo kaupaksi?
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
    Lainaa Juska2000 kirjoitti Katso viesti
    Niin mutta eihän 50-alueella 80 km/h saa ajaakaan?
    aivan näin. JOS olisi ollut vast. tilanne 80 alueella, en kirjoittaisi tätä.
    täysjarrutuksessa perse keventy niin paljo, että perä tuli sivulle. paku kääntyi juuri edestä poies, kun vapautin jarrun, ja pyörä oikes perxxxxleesti ravistamalla. ihme, ettei viskannu yli. oli sitten oikeesti senteistä kiinni
    vauhtia oli max 60km/h ja se paku tuli sieltä puskan takaa suoraan "silmille"
    Viimeksi muokannut: kake1969q; 27.07.2013 klo 01:25. Syy: update
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

Ohitin tänään 999:llä Raumalta Turun suuntaan mentäessä komean Monsterin, oliko kukaan täältä?

Takaisin tullessa joku matkapyörä, ehkä XX, tuli vastaan sormi pystyssä.
    Everyone knows that Duc's do not put out the kind of power that jap I4's do. But the reason we ride these bikes is not because of the power, but because they are full of life, they have a soul, unlike jap fours that are as lifeless as a can opener.
    Kuka morotti mua eilen (27.6) Längelmäen nesteen nurkilla. Siinä viiden jäljestä. Tulin Mustalla Fazulla ja kyprässäki pari hopeaista raitaa!

Missä kaikki orgilaiset muuten on? Ajoin tuossa yks päivä puoli suomea poikki (äböyt 650km) ja sain vastaani kokonaiset 1 org moron ja 1 "ehkä" org moron.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
    Eilen Rautalammilta Suolahteen päin ajellessa kaksi selvää morotusta, siinä yhden maissa. Ajoin mustan Diavelin perässä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Tänään klo 14 huitteilla jokunen kilometri Rantsilasta etelään hopean "hohtoinen" GoldWingi sormi pystyssä ajeli alaspäin. Meillä hopeasininen Fjr kakspäällä.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.

Lainaa JeTi kirjoitti Katso viesti
    Kuka morotti mua eilen (27.6) Längelmäen nesteen nurkilla. Siinä viiden jäljestä. Tulin Mustalla Fazulla ja kyprässäki pari hopeaista raitaa!

Missä kaikki orgilaiset muuten on? Ajoin tuossa yks päivä puoli suomea poikki (äböyt 650km) ja sain vastaani kokonaiset 1 org moron ja 1 "ehkä" org moron.
    ...no se olin minä, Busa&valkonen kypärä. Selekiä moro tuli sieltä Ajelin Tannnnpereelta kotiapäin (Jämsään), kello tais olla puoli kuuen huitteilla iltapäivästä?

Liki joka reissulla on joku orgmorotus (tai ainaki tyylinen) nähty, mutta niitä nyt sitten ole tänne kirjannu.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Salapoliisi oli napannut vihreän linjan. Sinäkö istuit kotilon takapenkillä?
    Ninja, ei linja.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    Mulle ei ole viel valjennu, nyyppä kun olen, että millanen se örkkimoro on. Mutta paljon oli mopoja tänään liikenteessä. Puolentusinaa isoja komeita mopottimia tuli käsi pystyssä puolen kolmen aikaan 10km Kuhmoisten pohjospuolella ja toinen mokoma Körrin suoran pohjospuolella tunti myöhemmin. Että oli hienoo ajella taas.
    <p><em>MT-01 09,&nbsp;</em><em>FZ6 06, XJ600S 00, ---piitkä väli--- &nbsp;CX 80, CB Twin 77, SM 76, YGS-1F 67,Tunturi Maxi 68.</em></p>
    Lainaa TimmyTheDude kirjoitti Katso viesti
    Mulle ei ole viel valjennu, nyyppä kun olen, että millanen se örkkimoro on. Mutta paljon oli mopoja tänään liikenteessä. Puolentusinaa isoja komeita mopottimia tuli käsi pystyssä puolen kolmen aikaan 10km Kuhmoisten pohjospuolella ja toinen mokoma Körrin suoran pohjospuolella tunti myöhemmin. Että oli hienoo ajella taas.
    Voi video miks toi mun allekirjotus näyttää noin typerältä.
    <p><em>MT-01 09,&nbsp;</em><em>FZ6 06, XJ600S 00, ---piitkä väli--- &nbsp;CX 80, CB Twin 77, SM 76, YGS-1F 67,Tunturi Maxi 68.</em></p>
    Mulle ei ole viel valjennu, nyyppä kun olen, että millanen se örkkimoro on.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea

ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Helposti tunnistettava sininen RC46-teipattu VFR bongattu kotilosta tänään klo 20.30 jälkeen kolmostiellä Nurmijärvellä kohti pohjoista... Meinasin heilutella örkkimoroa akkunasta, mutta ajattelin että pelästyt jos ohitettavasta autosta työntyy sormi visiirin eteen

Oliko Hirsa itse vai menikö pyörä jo kaupaksi?
    Katos perhanaa, terve vaan
    Vielä ei ole kuski vaihtunut eli meikäläinen puikoissa
    Tänään noin 18:20 vihdintiellä pikkaisen ennen paloheinän liittymää ORG moro mustalta kyykkymieheltä kuka tunnustaa?

Ja hieman ennen kuutta ollessani tankilla kehäkessalla pihaan ajoi 600 CBR (?) ja puikoissa naisihminen joka antoi niin mojovan päänyökkäyksen, että meinasin tankata ohikin

Itse olin liikkeellä punaisella R1:sellä valko/musta väritys ajokamat päällä.
    En pitäisi mahdottomana ajatuksena että "musta" kyykkymies olisi myöskin ollut meikäläinen, kas kun tummansinisellä (keltaisin "tehostein" eli pleksi/vanteet) VFR:llä tuli ajeltua näillä seuduilla juurikin mainittuun aikaan Matkalla Brunakärrille...

Toki jos "musta kyykkymies" viittaa ihonväriin niin siinä tapauksessa ei ollut allekirjoittanut
    Kas tässä jälleen kerran
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Itse meinasin tulostaa tarrapaperille tuon kädenkuvan ja lyödä auton peiliin kun lähdin lappiin ajelemaan. Tuli niin mahdoton määrä pyöriä vastaan, mutta emäntä toppuutteli, että en alkaisi kättä ikkunasta heiluttelemaan
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
    Eilen tuli useampi orgimoro.

Muun muassa Taalintehtaalla Kemiön saarella olimme tiensivussa vähän tuumailemassa reittejä vähän ennen neljää, kun vastaan ajoi musta kyykky. Kukapa tuli ja mihinkä menossa, Kasnäsiin? Me olimme sieltä juuri tulossa.

Vihdin tiellä eli vanhalla Porintiellä Vantaalla tuli joskus ehkäpä hieman kuuden jälkeen vastaan kaksi pyörää, orgimorot molemmilta.

Me olimme liikkeellä vanhalla punaisella Bemarilla, kuski neonkeltaisessa takissa+kypärässä, kyytiläisellä pinkki kypärä+punainen takki.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Lainaa Oma Aika kirjoitti Katso viesti
    .

Vihdin tiellä eli vanhalla Porintiellä Vantaalla tuli joskus ehkäpä hieman kuuden jälkeen vastaan kaksi pyörää, orgimorot molemmilta.

Jos tulitte kaupunkiin päin ja ne vastaan tulleet pyörät olivat kaksi busaa, oranssimusta ja valkoinen, niin hep!. Aikas monta prätkää tuli Vihdintielläkin vastaan, mutta aika ainakin täsmää...
    Lainaa jii_hoo kirjoitti Katso viesti
    Jos tulitte kaupunkiin päin ja ne vastaan tulleet pyörät olivat kaksi busaa, oranssimusta ja valkoinen, niin hep!. Aikas monta prätkää tuli Vihdintielläkin vastaan, mutta aika ainakin täsmää...
    Kyllä vaan! Pyöriä tuli paljon, että ei enää erikseen jäänyt mieleen.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Tänään puoli kuuden aikoihin selkeä org-moro Korpilahdella mustalta(?) Busalta(?), ajeltiin tyttären kanssa cebarilla kovin punamustat varusteet päällä, olitko se sinä?
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
    Aivan selkeä Orggimoro bongattu 21.30 maissa myös Silakkamäentien alussa Riksusta Ryttylään päin. Keltainen kyykkypyörä ja keltainen kypärä? Kuka?
    Asiat ei koskaan ole niin huonosti, jottei niitä pysty viinalla pahentaa!
    Tänään tasan klo 15:00 oittaan kohdalla tuli pyörä vastaan kaksi päällä ja ainakin toisella huomioliivit Komea morotus tuli ja selkeä, itsellä musta zeta ja punatakkinen tarakkaharakka.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
    Tänään noin kello 05:45, tihkusateessa todella skarppi morotus Koivukylänväylällä Ilolassa. Itse unenpöpperössä sain aikaiseksi vain puolikkaan tervehdyksen aikaan, mutta vastaantulevan heilautus herätti kummasti. Sormi nousi kuin nuorella miehellä ensitreffeillä! Oranssilla pikkuzetalla olin itse. Sinä musta/valkoinen ajotakki päällä, pyörää en hämärässä tunnistanut.

Terve!
    Lainaa Henksu kirjoitti Katso viesti
    Tänään puoli kuuden aikoihin selkeä org-moro Korpilahdella mustalta(?) Busalta(?), ajeltiin tyttären kanssa cebarilla kovin punamustat varusteet päällä, olitko se sinä?
    ja Busa se oli mutta vm 2001 mustahoppee (kuva alla, tosin ajoin ehkä vähän hiljempaa...tuo kuva viime torstailta Busaratapäiviltä Kemorasta). Ja varusteet erottu hyvin teillä Ajelin töistä Äänekoskelta kottiin Jämsään.

Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
    Lainaa toimeve kirjoitti Katso viesti
    ja Busa se oli mutta vm 2001 mustahoppee (kuva alla, tosin ajoin ehkä vähän hiljempaa...tuo kuva viime torstailta Busaratapäiviltä Kemorasta). Ja varusteet erottu hyvin teillä Ajelin töistä Äänekoskelta kottiin Jämsään.

Nyt kun kuvan näki, niin eihän se tosiaan ihan musta ollut Me oltiin Espoosta työnnetty lähes pysähtymättä joten puutuneet persaukset verotti tarkempaa huomiointia. Mutta Moro vaan
    <p> GSX-F 750 -98 </p>
    Kuka morotteli sunnuntaina n. 20 vaille neljä mustan Aprilian päältä Nummenpääntiellä? Itse en jostain syystä tajunnut vastata sormimorolla
    Ex: Kawasaki ER5 -99
    Ex: Honda 954RR -03
    Ex: Kawasaki Z900 -20
    KTM 890 Adventure R -21
    Jassu bongattu Tammisto kylmällä asemalla just 15 min sitten tankaamassa Audia
    Eilen iltasella kahdeksan maissa tuli parit örkkimorot ajellessani Tampereelta Ylöjärvelle päin HD-miehen takana. Ensimmäinen tuli täytenä yllätyksenä Onkiniemen kohdalla kun tie on vielä nelikaistainen. Oikein reippaasti joku candy-kawanvihreällä pyörällä ajava morotteli (epävarma orggimoro mutta jotenkin oli sellainen moimätiedänkukasäoot-tyylinen ). Toinen oli sitten ihan selkeä, vähän Ylöjärven Shellin jälkeen kolmen pyörän porukassa viimeisenä viininpunaisella pyörällä ajava. Sinäkö se olit, tunnusta?! Itse taisin taas heittää sellaisia "söin liikaa ja nyt väsyttää" -laiskamoroja. Tammelan Pancho Villassa oli aika tuhdit annokset...
    I ride the Lightning (XB9S -03)
  30.  
    Kenen hieman iäkkäämpi kulkine oli hyytynyt sähkövian(?) takia vanhalle hämeenlinnantielle hyyppärän kohdalle Hyvinkäällä? Kotilon ikkunasta huutelin että tarvitsetko apuja, toivottavasti sait ajettua kotiin..
Sivu: 44 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34424344454654 ... ViimeinenViimeinen