Sivu: 43 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1261:stä 1290:een 1692:sta
    Mikäs letka meni eilen 2-tietä Forssasta päin Karkkilan suuntaan? Tämä saattue ohitti minut Loukun kahvilan tienoilla olevan tietyömaan kohdalla iltapäivällä.

Mun pyörä oli parkissa levähdysalueella, kuorma-autoon noustessani katselin teidän menoa.
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
    Olitko se sinä eilen illalla n. klo 20 Hämeenlinnassa Viipurintiellä joka vastasit morjestukseen keventämällä eturengasta . Allasi oli jokin tumma kyykky.
    Suzuki GSF 1250SA -08
    Lainaa Ladyrebel kirjoitti Katso viesti
    Mikäs letka meni eilen 2-tietä Forssasta päin Karkkilan suuntaan? Tämä saattue ohitti minut Loukun kahvilan tienoilla olevan tietyömaan kohdalla iltapäivällä.

Mun pyörä oli parkissa levähdysalueella, kuorma-autoon noustessani katselin teidän menoa.
    Jos letka oli puolen tusinaa sielutonta muoviämpäriä, jotka kääntyivät Loukun kohdalta Liesjärven suuntaan, niin taidettiin olla me
    - - - = = = GSF-1250S & KLE-500 = = = - - -
    Tuli eilen komia moro klo 13:41 kun oltiin matkalla raippaluotoon. Itsellä oli alla zx6r, keulilla meni musta ltd ja perässä tuli vn800. Voi olla myös, että tuli muitaki moroja. Reitti oli tämmönen ja tohon tuli vielä ~30km pörrättyä ylimäärästä.
    Ja tämä kaikki siis klo 11:15 - 22:45 välillä.
    Kawasaki Ninja ZX-6R 08
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    voitko kertoa ajoreitin mistä minne ja ajoajan,hyväksykö ne sun ironässin?
    Ajoaika oli 21h ja 55 min. Reitti oli Lohja - turku - pirkkala - pori - parkano - vaasa - kokkola - suolahti - jämsä - tuuliharja(Mustajärvi, orimattila) - mikkeli - karhula - ala-tikkurila - lohja.

Ja hakemus on vielä vetämässä. Tänään taisi vasta paperit päästä perillekin.
    vm 99 bmw K1200LT
    Joku viininpunainen peruspyörä antoi komiat ORG-morot aamulla Ruskeeshannan hautausmaan kohdilla
    Joka ajelit valkeahkolla busalla Tikkulan kohdalla kohti Harjavaltaa kahdentoista jälkeen?
    -06 Ducati 999s
    No bongasinko minä teidät sitten Hepojoentiellä siinä 20:30 maissa? Teillä suuntana Lieto ja veturilta tuli varsin reipas moro. Muita en ehtinyt katsella, ku sormi ojossa ajelin mutkiin

Lainaa jajuntun kirjoitti Katso viesti
    Jos letka oli puolen tusinaa sielutonta muoviämpäriä, jotka kääntyivät Loukun kohdalta Liesjärven suuntaan, niin taidettiin olla me
    Kawasaki Z750 -08. Vihreä. Tietysti.
    Ex: GSF 600N Bandit -04
    Ketäs tuli kustavintiet pisin mua vastaa zetalla noim 14.10 aikoihi, 2 pyörää oli mut toiselt vaa orgmoro
    Keep it real
    Okei. Moikka vaan kaikille, en viitsinyt alkaa huitomaan sieltä rekan rappusilta, kun kaikkien tarkkaavaisuus näytti olevan eteenpäin... ;) Mukavia teitä tuonne Liesjärvelle päin, mä tulin sitä kautta tuohon Loukulle.
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
    Komia ORG-moro Raahessa rantakadulla noin klo 15, tulit vastaan uuden karhealla hondalla eli moro vaan.
    Lainaa unlit kirjoitti Katso viesti
    No bongasinko minä teidät sitten Hepojoentiellä siinä 20:30 maissa? Teillä suuntana Lieto ja veturilta tuli varsin reipas moro. Muita en ehtinyt katsella, ku sormi ojossa ajelin mutkiin
    Tais olla TM iltavuoro liikkeellä tuolloin.
    Hikiällä tuli tänään kolmen pyörän letka vastaan siinä 14.00 aikoihin. Veturilta komee orkkimoro. Siitä sitten jatkoinkin Nurmijärveläiseen ojaan. ;)
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
    Lainaa Ladyrebel kirjoitti Katso viesti

Ja tuo letkahan oli koostumukseltaan tällainen.

Tämä levähdysalue kyseessä, tuossa taisin jonkun parkissa olevan pyörän bongata?
    Lainaa unlit kirjoitti Katso viesti

Joo, ainakin aika täsmää. Taisit tulla vastaan siinä puolivälin huitteilla.
    Lainaa Mc Nikke T kirjoitti Katso viesti
    Hikiällä tuli tänään kolmen pyörän letka vastaan siinä 14.00 aikoihin. Veturilta komee orkkimoro. Siitä sitten jatkoinkin Nurmijärveläiseen ojaan. ;)
    Täällä bingo! Selkein orkkimoro ikinä
    KTM 1290 SuperDuke R -15
    Yamaha FZ6-S -07
    Kawasaki ZX-10R -11
    Komea Örkki moro pongattu Kotkassa hyväntuulentiellä tänään joskus klo 16 jälkeen.
    Sivustovastaava Pekksu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Feb 2012
    Macho Fantastico
    MotOrg ry jäsen
    Olitko se sinä tänään klo 10 jälkeen Posiontiellä Taivalkosken päässä tummalla Suzukilla?
    Perkele jotta lämmitti reissulaisen mieltä vastaanottaa orggimoroja muuallakin kuin kotosalla
    Lahjomaton myyttinen sankarihahmo.

FZ6-S -05

ex. YZF-R6R -06
    Kokeillaas löytyykö nyt ensimmäiset vahvistetut orggimorot. Itsellä sininen Honda Hornet, täysmusta ajoasu + valkea kypärä. Ajankohta 25.7. ja n. 16:30 ja siitä etiäppäin.

Vastaantulleiden tuntomerkit ovat haalistuneet muistista, mutta jos bongaatte itsenne näistä, niin moro vaan!

- Vanha Tuusulantie n. suunnilleen Ilolan liittymän kohdalla klo 16-17 välillä tuli joku peruskyykky vastaan etelään päin sormi komeasti ojossa.
    - Kuninkaantie lähellä Porvoota. Kaksi kyykkyä tuli vastaan, jälkimmäinen morotti oikeaoppisesti
    - Oulunkylä, Käskynhaltijantie lämpovoimalaitoksen luona. Tulit vastaan kesäisellä ajoasulla varustautuneena jollain matkaendurotyylisellä päpättimellä, kun ajokaistallasi oli joku naishenkilö keräilemässä polkupyörän osia(?) keskellä tietä Olin hämmennyksissä ja sain aikaiseksi vain nopean perustervehdyksen. Joten orggimoro vaan sinnekin edes näin jälkikäteen.
    - Oli vielä joku muukin orggimoro, mutta paikkaa en valitettavasti muista enää.

Hupaisaa oli havaita se, että kun Porvooseen pääsin kymmenien tervehdyksien saattelemana, niin Porvoossa ei tuo tervehtiminen ole ollenkaan oletusarvoinen asia. Siltä partasuu-kustomistilta sen jotenkin ymmärsin, mutta sinä vihreällä naku-Kawalla ajava punavalkeassa ajoasussa:
    Viimeksi muokannut: Päristin; 26.07.2013 klo 13:14.
    Itse ainakin olin kaverin kanssa liikkeellä vihreällä Ninjalla noihin aikoihin Kuninkaantiellä. Saatoin siis olla minä. MOROO!
    Lainaa KylymäLehtoMC kirjoitti Katso viesti
    Joku viininpunainen peruspyörä antoi komiat ORG-morot aamulla Ruskeeshannan hautausmaan kohdilla
    Jos oli ennen 7, niin saatoinpa olla minä... sellanen ei ihan perus punainen erkki oli olla
    Ainakin kaksi orkkimoroa bongattiin Nordkapin suunalla keskiviikkona 24-päivä, pyörät ei jääneet mieleen. Olihan siellä parkkialueellakkin varmaan kymmenen Suomi-kilvissä olevaa mopoa.
    K8-1000
    olitko se sinä, joka ajoit jämsänkoski-juokslahti välillä melkein mut hengiltä vaaleanvihreellä pakulla?? käännyit pihastas suoraan eteen. luojan lykky alueella 50 rajotus. 80 nopeudesta olisi tullut pakun kylkeen rumat jälet, ja viimenen voitelu annettu paikan päällä. ristus sentään
    kawasaki ZZR1100 -93D, motti päivitetty -95 D2
    edelleen voimaa tarvittaessa.

Lainaa Pekksu kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä tänään klo 10 jälkeen Posiontiellä Taivalkosken päässä tummalla Suzukilla?
    Perkele jotta lämmitti reissulaisen mieltä vastaanottaa orggimoroja muuallakin kuin kotosalla
    Taisin olla minä, moro vaan. Oli mulle elämän eka orggimoro, niitä ei liikoja näy Lapin teillä. Nyt etelän reissulla tullu jo useempi vastaan, esim. tänään jossain Vääksyn kohdilla joskus klo 13 aikoihin?
    Honda VFR 1200F -10
    Lainaa kake1969q kirjoitti Katso viesti
    olitko se sinä, joka ajoit jämsänkoski-juokslahti välillä melkein mut hengiltä vaaleanvihreellä pakulla?? käännyit pihastas suoraan eteen. luojan lykky alueella 50 rajotus. 80 nopeudesta olisi tullut pakun kylkeen rumat jälet, ja viimenen voitelu annettu paikan päällä. ristus sentään
    Niin mutta eihän 50-alueella 80 km/h saa ajaakaan?
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
    Tapahtumarikas risteys tänään klo 17 kieppeillä.

Olitko se sinä, joka ajelit tänään klo 17 kieppeillä ihan kunnon sateessa shortseissa (!) ylikulmantietä Kuusjoen suuntaan.

Tai tulitko Kuusjoen suunnasta, ja sait jarrutettua etusen lukkoon siinä risteyksessä?

Vai olitko siinä tien toisella puolella muuten vaan sadetta pitämässä?
    Täältä taisi lähteä valkoisen Firebladen jakkaralta Raahen rantabulevardin morot, eli moro vaan sinnekin
    Honda Fireblade HRC 2012
    Menee vähän arvailuks mutta tulikos Jouni K tänään puoli kahdeksan hujakoilla Kasurilan paikkeilla vastaan?
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
    Kukapa tuli meikäläistä vastaan Lahelantiellä joskus kasin kantturoissa? Musta mopo, ja mustat gearit. Itsellä sininen kyykky ja mustavalkoinen nahkarotsi. Talennuit videolle
    o_O
  30.  
    Lainaa Zaggo kirjoitti Katso viesti
    Kukapa tuli meikäläistä vastaan Lahelantiellä joskus kasin kantturoissa? Musta mopo, ja mustat gearit. Itsellä sininen kyykky ja mustavalkoinen nahkarotsi. Talennuit videolle
    Suatanpi olla minä.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
Sivu: 43 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 33414243444553 ... ViimeinenViimeinen