Sivu: 42 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1231:stä 1260:een 1692:sta
    ...joka joskus kahden aikoihin Karisjärvellä ajoit mustavalkoisissa ajokamoissa valkealla (?) pyörällä vastaan Ikkalan suunnasta. Vaihdoit lennossa tervehdyksen kahdesta sormesta yhteen...
    Minulla alla sigun musta S2R ja perässä tuli kaverini punaisella 748R:llä.
    Ducati Monster S2R 1000 -07
    Lainaa Ladyrebel kirjoitti Katso viesti
    Olitteko te kaksi motoristia, jotka tulitte vastaan Urjala-Toijala välisellä tiellä Riisikkalan kylän kohdalla (siinä on 60 rajoitus).
    Tulin teitä vastaan Toijalasta päin hopean värisellä jammulla.
    iltapäivällä tuli tuolla suunnalla ajeltua, minä edellä ja velipoika punaisella fzs1000 yammulla perässä
    Kawasaki ZR7 --> Suzuki GSX1100F --> Yamaha YZF 1000R Thunderace
    ---------------
    Koolla on väliä
    Lainaa Miihkaili kirjoitti Katso viesti
    Tänään 5 maissa välillä Ohkola-Mäntsälä sormimoro. Joku musta olisko ollut Honda CBR? Itse vedin siinä mutkassa niin kieli keskellä suuta etten ehtinyt kuin nyökkäämään, sorry
    Oisko ollu musta XX ja sinulla vasemmalle kaartuva mutka? Jos oli, niin moro vaan! Ite moikkasin jossain niillä main ja just semmosessa mutkassa, että ois kannattanu jättää moikkaamatta. Oli vaan niin hyvä meininki.
    XX -06
    Mattolaiturin jädekiskalla siinä 21 maissa?
    Sulla oli musta joku pyörä, just jätettiin parkkiin Kasawika Gpx, kyytiläisellä valkonen takki ja mulla mustat kamppeet
    Sormi nous
    Amerikkaa
    kukas morotti 20.7 saarijärvellä klo 13 aikoihin,15 pyörää välillä hki -jkylä 1 ainoa orggi moro
    onks keskisuomen orrigilaisia niin vähän
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Olikohan japoff ku tuli vastaan hajalassa.?
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
    Oukkei. Moikka vaan. Ajelkaas toistekin niin poikkeatte kahvilla. Asun sen Toijalantien varrella..

Lainaa Micsu kirjoitti Katso viesti
    iltapäivällä tuli tuolla suunnalla ajeltua, minä edellä ja velipoika punaisella fzs1000 yammulla perässä
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
    Lainaa Ladyrebel kirjoitti Katso viesti
    Oukkei. Moikka vaan. Ajelkaas toistekin niin poikkeatte kahvilla. Asun sen Toijalantien varrella..
    ok, kiitos kutsusta, jos liikumme sielläpäin niin poikkeamme
    Kawasaki ZR7 --> Suzuki GSX1100F --> Yamaha YZF 1000R Thunderace
    ---------------
    Koolla on väliä
    Eikaivaan sua ne poliisit jahdannut talvikkitiellä, kohtasimme vesitornilla, sulla oranssi (oisko CBR)..valoissa (Hiekkaharju) tuli sitten maija kauheeta kyytii..Jos olit escapereissulla.. toivottavasti eksytit ne..
    Lainaa Kepitys kirjoitti Katso viesti
    Oisko ollu musta XX ja sinulla vasemmalle kaartuva mutka? Jos oli, niin moro vaan! Ite moikkasin jossain niillä main ja just semmosessa mutkassa, että ois kannattanu jättää moikkaamatta. Oli vaan niin hyvä meininki.
    Juu vasemmalle just kaarsin silloin ja sinisellä transulla liikenteessä. Hyvinkin XX menisi havaintoon, tuli niin äkkiä
    Honda Transalp XL700 ABS -08
    Eilen kotilolla ajaessa forssasta helsinkiin porintietä, ohitti meidät joku punainen kyykky, kuskilla punaiset ajokamat ja kyytiläinen kyydissä, mutta eniten kiinnitti huomiota se prätkän puolikkaan näköinen peräkärry joka oli mopossa kiinni joku täältä? Kello oli jotain 18:45 - 19:15 varmaankin
    Kukas ajeli kyykyllä vastaan aamusella noin 6:30 pitskussa, valion kohalla? Sormi nous selkeästi... Vastasin itse samoin punasesta nakusta..
    Maalaisjärjen käyttö ei ole kaupungissa kiellettyä.
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    kukas morotti 20.7 saarijärvellä klo 13 aikoihin,15 pyörää välillä hki -jkylä 1 ainoa orggi moro
    onks keskisuomen orrigilaisia niin vähän
    Taisin olla minä, kun ajoin rautapersettä
    vm 99 bmw K1200LT
    Lainaa väizki kirjoitti Katso viesti
    meidät joku punainen kyykky, kuskilla punaiset ajokamat ja kyytiläinen kyydissä, mutta eniten kiinnitti huomiota se prätkän puolikkaan näköinen peräkärry joka oli mopossa kiinni
    Mä oon nähny saman viime vuonna. Kiinnostaisi toi peräkärryn tarina, se vaikutti aika hienolta.
    Ducati Diavel
    Oliko Ducatissa kiinni?

Tämän näköinen >> http://www.sbt.fi/
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
    Lainaa Metu69salemi kirjoitti Katso viesti
    Taisin olla minä, kun ajoin rautapersettä
    kahtos mistä minne ajoit? oli meinaan ainoa orggi moro koko reitin aikana,ja niin oikeaoppinen morotus
    Lainaa harza88 kirjoitti Katso viesti
    Kukas ajeli kyykyllä vastaan aamusella noin 6:30 pitskussa, valion kohalla? Sormi nous selkeästi... Vastasin itse samoin punasesta nakusta..
    Täällähän minä! Moro vaan!! Aurinko häikäisi omiin silmiin niin pahasti, että kerkesin vain arvuutella nousiko sinulla sormi, mutta niinhän se teki!
    Tänään tiistaina klo 14 orggimoro hoksattu pohjoiseen menijällä 8-tiellä Revonlahden ja Limingan välillä. Opin tuon morotuksen tyyliin kaksi päivää sitten, mutta ei vielä sormi itellä noussu automaattisesti. Pitäs ottaa käyttöön
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Oliko Ducatissa kiinni?

Tämän näköinen >> http://www.sbt.fi/
    Juuri tuo! On siinä kärryllä hintaa..
    Tänään noin kello 19.00 tulit vastaan Oharilta-8 tielle Maskun suuntaan joku punainen pyörä en mee varmaks sanoo mut tais näyttää hondalt, perässäsi tuli joku musta pyörä. Oli muuten ensimmäinen orgimoro mitä olen nyt täs koittanu parin viikon aikana katsella jos tulis vastaan
    Keep it real
    Tänään bongasin ekan orggimoron ! Tulit vastaan Peurungan kohdilla, ajoit Laukaan suuntaan n.19.40.
    Pyörää en edes ehtinyt huomata kun bongasin etusormen vilahtavan
    Niin että moro vaan
    BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    kahtos mistä minne ajoit? oli meinaan ainoa orggi moro koko reitin aikana,ja niin oikeaoppinen morotus
    Ajoin esimerkki lenkin länsi-etelä, sillä haavaa taisin olla kokkola-suolahti välillä
    vm 99 bmw K1200LT
    Lainaa krtsi kirjoitti Katso viesti
    Tänään noin kello 19.00 tulit vastaan Oharilta-8 tielle Maskun suuntaan joku punainen pyörä en mee varmaks sanoo mut tais näyttää hondalt, perässäsi tuli joku musta pyörä. Oli muuten ensimmäinen orgimoro mitä olen nyt täs koittanu parin viikon aikana katsella jos tulis vastaan
    Punamusta yamaha thunderace, se olin minä moro vaan ja nähdään
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Ex Yamaha YZF 1000 R Thunderace -97
    Ex Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
    Ketkäs kaks tuli Liedosta Turkuunpäin siinä neljän jälkeen tänä..eiku eilen. Aikas tummia pyöriä ja ajovermeitä tais teillä olla? Olin havaittevani sormetusta molemmilta, me mentiin kakspäällä Liedon suuntaan busalla.
    GSF 1250SA -09
    Lainaa SuKaHo kirjoitti Katso viesti
    Ketkäs kaks tuli Liedosta Turkuunpäin siinä neljän jälkeen tänä..eiku eilen. Aikas tummia pyöriä ja ajovermeitä tais teillä olla? Olin havaittevani sormetusta molemmilta, me mentiin kakspäällä Liedon suuntaan busalla.
    Mehän siinä ajeltiin KuningasHärkä-tourneella, matkalla kohti Turun jätskitaukoa.
    Moro vaan!
    SDR1290
    --me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
    Lainaa tiggeri kirjoitti Katso viesti
    Mehän siinä ajeltiin KuningasHärkä-tourneella, matkalla kohti Turun jätskitaukoa.
    Moro vaan!
    Hahaa, kerrankin tärppäs! Harvoin tulee täälläpäin orggi moroja, vaikka kuinka koitan sohia sormella aina kanssamotoristin kohdatessa. Moro teillekin!
    GSF 1250SA -09
    Lainaa SnoopyFi kirjoitti Katso viesti
    Tänään bongasin ekan orggimoron ! Tulit vastaan Peurungan kohdilla, ajoit Laukaan suuntaan n.19.40.
    Pyörää en edes ehtinyt huomata kun bongasin etusormen vilahtavan
    Niin että moro vaan
    Paikka ja aika sopisi kyllä meikäläisen reitille. siinä taisi tulla mopot paritellen vastaan ja ensimmäisellä sormi sojotti. Ja mopohan mulla on hopea sininen fjr.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.

Lainaa Metu69salemi kirjoitti Katso viesti
    Ajoin esimerkki lenkin länsi-etelä, sillä haavaa taisin olla kokkola-suolahti välillä
    voitko kertoa ajoreitin mistä minne ja ajoajan,hyväksykö ne sun ironässin?
    Lainaa JanLeht kirjoitti Katso viesti
    Punamusta yamaha thunderace, se olin minä moro vaan ja nähdään
    oli nyt ainaki väri sit kohdal moro vaan!
    Keep it real
  30.  
    Tuli bongattua orgmoroja useampikin tuossa pulkkilanharjun läpi ajellessa klo. 15.00-15.30 aikoihin. Kuka tunnustaa? Tulin sysmän suunnalta sinisellä fazerilla.
    yamaha fzs 1000 fazer 2005
Sivu: 42 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen