...joka joskus kahden aikoihin Karisjärvellä ajoit mustavalkoisissa ajokamoissa valkealla (?) pyörällä vastaan Ikkalan suunnasta. Vaihdoit lennossa tervehdyksen kahdesta sormesta yhteen...
Minulla alla sigun musta S2R ja perässä tuli kaverini punaisella 748R:llä.
Ducati Monster S2R 1000 -07
Mattolaiturin jädekiskalla siinä 21 maissa?
Sulla oli musta jokupyörä, just jätettiin parkkiin Kasawika Gpx, kyytiläisellä valkonen takki ja mulla mustat kamppeet
Sormi nous
Amerikkaa
kukas morotti 20.7 saarijärvellä klo 13 aikoihin,15 pyörää välillä hki -jkylä 1 ainoa orggi moro
onks keskisuomen orrigilaisia niin vähän![]()
ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
Olikohan japoff ku tuli vastaan hajalassa.?
Yamaha fz1-s
ex Yamaha xt660x
ex Honda CB 600 hornet
ex Kawasaki er-6n
Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Eikaivaan sua ne poliisit jahdannut talvikkitiellä, kohtasimme vesitornilla, sulla oranssi (oisko CBR)..valoissa (Hiekkaharju) tuli sitten maija kauheeta kyytii..Jos olit escapereissulla.. toivottavasti eksytit ne..
![]()
Eilen kotilolla ajaessa forssasta helsinkiin porintietä, ohitti meidät joku punainen kyykky, kuskilla punaiset ajokamat ja kyytiläinen kyydissä, mutta eniten kiinnitti huomiota se prätkän puolikkaan näköinen peräkärry joka oli mopossa kiinnijoku täältä? Kello oli jotain 18:45 - 19:15 varmaankin
Kukas ajeli kyykyllä vastaan aamusella noin 6:30 pitskussa, valion kohalla? Sormi nous selkeästi... Vastasin itse samoin punasesta nakusta..
Maalaisjärjen käyttö ei ole kaupungissa kiellettyä.
Oliko Ducatissa kiinni?
Tämän näköinen >> http://www.sbt.fi/
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Tänään tiistaina klo 14 orggimoro hoksattu pohjoiseen menijällä 8-tiellä Revonlahden ja Limingan välillä. Opin tuon morotuksen tyyliin kaksi päivää sitten, mutta ei vielä sormi itellä noussu automaattisesti. Pitäs ottaa käyttöön![]()
Tänään noin kello 19.00 tulit vastaan Oharilta-8 tielle Maskun suuntaan joku punainen pyörä en mee varmaks sanoo mut tais näyttää hondalt, perässäsi tuli joku musta pyörä. Oli muuten ensimmäinen orgimoro mitä olen nyt täs koittanu parin viikon aikana katsella jos tulis vastaan![]()
![]()
Keep it real
Tänään bongasin ekan orggimoron ! Tulit vastaan Peurungan kohdilla, ajoit Laukaan suuntaan n.19.40.
Pyörää en edes ehtinyt huomata kun bongasin etusormen vilahtavan
Niin että moro vaan![]()
BMW F650 GS -> Kawasaki Z1000 2012
Ketkäs kaks tuli Liedosta Turkuunpäin siinä neljän jälkeen tänä..eiku eilen. Aikas tummia pyöriä ja ajovermeitä tais teillä olla? Olin havaittevani sormetusta molemmilta, me mentiin kakspäällä Liedon suuntaan busalla.
GSF 1250SA -09
Tuli bongattua orgmoroja useampikin tuossa pulkkilanharjun läpi ajellessa klo. 15.00-15.30 aikoihin. Kuka tunnustaa? Tulin sysmän suunnalta sinisellä fazerilla.
yamaha fzs 1000 fazer 2005