Sivu: 16 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 1692:sta
    Ennenkuin menee offtopickiksi, niin osaako joku mode sanoa milloin tarroja olisi tulossa myyntiin? Vai voiko yrittää tilata esimerkiksi shoppi.fi kaupasta jos onnistuu? Siellä olisi jonkinlaisia .org tarroja?

Voi vastata vaikka privaattina, ettei eksytä ihan aiheesta kovasti haluaisi laitella tarran kiinni kun kelitkin suosii
    Viimeksi muokannut: Gukkuu; 06.05.2013 klo 02:56.
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Ennenkuin menee offtopickiksi, niin osaako joku mode sanoa milloin tarroja olisi tulossa myyntiin? Vai voiko yrittää tilata esimerkiksi shoppi.fi kaupasta jos onnistuu? Siellä olisi jonkinlaisia .org tarroja?

Voi vastata vaikka privaattina, ettei eksytä ihan aiheesta kovasti haluaisi laitella tarran kiinni kun kelitkin suosii
    Meidän uuttera modetiimimme ei ole asian kanssa juurikan tekemisissä, vaan nämä asiat hoitaa hallitus. Shoppi.fi tms jos myy aitoa .ORG!-Logoa, loukkaa se vahvasti logon omitusoikeutta ja on kokonaan oma tarinansa. Teippauksen myynnille on esteenä pari pikkujuttua: kauppamme toimimattomuus ja logistiikka. Tänä kesänä siis uskoisin että teippauksia tullan myymään enintään MotOrg ry:n tapahtumissa, jos sielläkään. Uskoisin että jäsenille suunnattu ORGin kesäpäivä Alastarossa 3.8 on todennäköisin mahdollisuus. Edellyttääkö osto jäsenyyttä vai ei, päätetään hallituksen parissa.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Tälläistä olen miettinyt, kun kovasti haluaisi pärrään/kypärään orgin tarrat, niin edellyttääkö näiden laitto maksettua jäsenyyttä? Ei ole meinaan vielä radalle asiaa, eikä suurta hyötyä tulisi vielä muistakaan eduista, mutta tarrat haluaisi jotta tunnistaisi.
    mä en oo ite käyny (vielä) radalla, mutta on tämä jäsenyys maksanut itsensä jo takaisin useasti

pelkästään uusien hanskojen ja kypärän osto eurobikerilta toi säästöä lähemmäs 100e listahintoihin nähden orgin korttia vilauttamalla kassalla
    Tuu Gukkuu posariin niin saat jo heti 20e takaisin..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    Suzu-ukko nähty edellisellä rastilla veikkolan takametsissä.

Jos neljä pyörää olisi hyvä, olisi ihminen luotu konttaamaan.

Yamaha XT660X 2009 (2014->), Suzuki GSF 600 2004 (2013-2014), Suzuki LS650 1996 (2012-2013)
    Orgimoro Riipiläntiellä noin 17:56, hopeinen matkapyörä (Bemari?) kaksi päällä.

Orgimoro Korson suunnasta Nikkilään menevällä tiellä noin 18:26, musta naku.

Me edelleen punaisella vanhalla Hondalla, kuskilla neonkeltainen takki ja kypärä, takana vaaleanpunaista nahassa ja kypärässä.
    Viimeksi muokannut: Oma Aika; 06.05.2013 klo 23:04.
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Olin noihin aikoihin liikkeelä Jokivarrentiellä Nikkilään päin ja vastaan tuli komea Org moro pyörästä missä kuskilla oli neonvärinen kypärä & asuste ja toinen kyydissä

Oma on kyllä naku mutta ei kokomusta. Asu on kyllä musta muttei kypärä
    Ducati Monster 1200S vm 2014
    Ex Triumph Speed Triple vm 2011
    Ex Condor A350 vm 1975
    Ex Aasiassa Honda mopo/kevari
    Ex Solifer SM
    Ketkä tänään kehä3:lla juvanmalmin kohdilla seisoskeli keskipientareen puolella ja mopot kumminkin puolin tietä?
    Ei kai ollut sattunut mitään pahempaa?
    .....Teoista mies tunnetaan!

Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
    Lainaa Triple2011 kirjoitti Katso viesti
    Olin noihin aikoihin liikkeelä Jokivarrentiellä Nikkilään päin ja vastaan tuli komea Org moro pyörästä missä kuskilla oli neonvärinen kypärä & asuste ja toinen kyydissä

Oma on kyllä naku mutta ei kokomusta. Asu on kyllä musta muttei kypärä
    Ne se oli just siinä se.
    Vasta-aurinkoon ei niin tarkkaan nähnyt värityksiä...
    Reitti- ja kohdevinkkejä sekä tapahtumia kuvina:

http://www.vanhamoto.net

CX500 & K75 & CB500
    Minullakin kyllä "välähti" teidän pyörä mielessä asusteista johtuen mutta hyvä että asia selvisi

Pari muutakin org moroa tuli reissulla vastaan, täytyy oppia painamaan mieleen pyörät & paikat
    Ducati Monster 1200S vm 2014
    Ex Triumph Speed Triple vm 2011
    Ex Condor A350 vm 1975
    Ex Aasiassa Honda mopo/kevari
    Ex Solifer SM
    Juurikin eilen joskus 16:30-17 maissa, tiellä 55. Tulin autolla porvoosta päin, ja joku tuli kaksipyöräisellä monninkylästä porvooseenpäin. Jouduin vetämään pientareelle kun loistomotoristi suoritti ohitusta. Toivottavasti ensi kerralla mietit ohituspaikan uudelleen...
    nii olitkos se sinä joka äsken ajelit ducatilla mikkelissä tuuliviirin ohi..

pitkästä matkaa kuului mukava jytinä... rauhallisesti 40 alueella menit... komee mopo
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kenen kanssa morjesteltiin sormi ojossa tänään Kulosaaren sillalla noin 15-15.15 välillä? Kuskilla sini-valkoinen kypärä sinisellä peilivisiirillä? Itsellä oli musta-valkoinen Sweepin takki ja Schuberthin potta. Pyörää ei ehtinyt tunnistaa kaiteesta johtuen... Komee morotus
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Eilen Tiistaina Kustavintiellä, noin klo 17.45 etusormimoro bongattu, oisko ollu Busa Itel sormi jäi vajaaks ku oli senverta tuulta nakul et piti keskittyy johonkin ihan muuhun
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
    Aikas monta pyörää bongattu Mustassalahdessa ja Tampereen ympäristössä muutenkin nyt illalla Liekö ollut auringonpaisteella osuutta asiaan
    Honda XL700V Transalp 2009
    ex Suzuki Hayabusa 2008
    ex Kawasaki ZX-6R 636 2006
    ex Suzuki GSX-600R 1997
    ex Honda CBR 600F 1996

Vain nopeet elää..

http://www.youtube.com/watch?v=yCY2X_TwEDs
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Kenen kanssa morjesteltiin sormi ojossa tänään Kulosaaren sillalla noin 15-15.15 välillä? Kuskilla sini-valkoinen kypärä sinisellä peilivisiirillä? Itsellä oli musta-valkoinen Sweepin takki ja Schuberthin potta. Pyörää ei ehtinyt tunnistaa kaiteesta johtuen... Komee morotus
    15:16 näytti -03 Firebladen kello oli meikäläisen ensimmäinen orggimoro!! milläs pyörällä itse ajoit? huomasin sinut niin myöhään, että morotus oli aika hätänen enkä edes ehtinyt katsoa pyörää

ps. musta-valko-harmaa kypärä (arai rx-7 gp) ;)

e: näköjään gixxeri niinkuin arvelin
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jantunen kirjoitti Katso viesti
    15:16 näytti -03 Firebladen kello oli meikäläisen ensimmäinen orggimoro!! milläs pyörällä itse ajoit? huomasin sinut niin myöhään, että morotus oli aika hätänen enkä edes ehtinyt katsoa pyörää

ps. musta-valko-harmaa kypärä (arai rx-7 gp) ;)

e: näköjään gixxeri niinkuin arvelin
    Meni se kypärän väri siis melkein oikein... Kiirehän siine itsellekin tuli, koska liikenteen kanssa täytyy olla tarkkana tossa sillalla. Mutta morjestellaan taas !
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Rahastonhoitaja
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Tuli muuten 100% selkeä orggimoro T-ajojen letkaa vastaan siinä puolikuuden paikkeilla, Porintiellä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Tuli muuten 100% selkeä orggimoro T-ajojen letkaa vastaan siinä puolikuuden paikkeilla, Porintiellä.
    Oliko punamusta Buell ja melko pieni kuski? Jos oli niin minähän se. Ainakin ajelin tuossa kohdin teidän letkaa vastaan ja kovasti yritin orggimoroa saada aikaan.
    I ride the Lightning (XB9S -03)
    Rahastonhoitaja
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Silver Bride kirjoitti Katso viesti
    Oliko punamusta Buell ja melko pieni kuski? Jos oli niin minähän se. Ainakin ajelin tuossa kohdin teidän letkaa vastaan ja kovasti yritin orggimoroa saada aikaan.
    Kyllä mä ajattelin että näytti ihan erityisesti (pieneltä) naiselliselta hanskalta, en mä muuten oikein kerinny kattomaan pyörää, mutta olisko ollu enempi nakuhtavan oloinen tai muuten epämuoviluotimainen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Kyllä mä ajattelin että näytti ihan erityisesti (pieneltä) naiselliselta hanskalta, en mä muuten oikein kerinny kattomaan pyörää, mutta olisko ollu enempi nakuhtavan oloinen tai muuten epämuoviluotimainen.
    Mä se olin varmasti. Buell on epämuoviluoti. Pääsin töistä vasta viideltä niin en teidän letkaan ehtinyt...
    Pyörä oli tosiaan avatarin mukainen keltainen vielä viime vuonna mutta talvella tuli vähän harrasteltua maalaustoimintaa autotallissa ja nyt mennään punamustalla.
    Mä se olin varmasti. Buell on epämuoviluoti. Pääsin töistä vasta viideltä niin en teidän letkaan ehtinyt...
    Pyörä oli tosiaan avatarin mukainen keltainen vielä viime vuonna mutta talvella tuli vähän harrasteltua maalaustoimintaa autotallissa ja nyt mennään punamustalla.
    Bongasin sinut tuossa Tampellan Esplanadin ja Kekkosentien risteyksissä. Peräkkäin oltiin ja Mustaalahtea kohti lähdettiin valoista.
    Lainaa Generig kirjoitti Katso viesti
    Bongasin sinut tuossa Tampellan Esplanadin ja Kekkosentien risteyksissä. Peräkkäin oltiin ja Mustaalahtea kohti lähdettiin valoista.
    Nyt mä en tunnusta, ei tullut Mustaanlahteen uskaltauduttua vielä eilen.
    Ajeltiin eilen muuten se jumesniemi. Käsittääkseni asut jossain siellä päin, joten jos olisi tiedetty niin olisi napattu mukaan ja mustalahteen..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
    En minäkään sinne mennyt mutta tuntomerkit täsmäsivät kuitenkin Kuka sitten lienee...
    Lainaa LaMasquerade kirjoitti Katso viesti
    Ajeltiin eilen muuten se jumesniemi. Käsittääkseni asut jossain siellä päin, joten jos olisi tiedetty niin olisi napattu mukaan ja mustalahteen..
    Siellä päinhän mä majailen, hyvät mutkapätkät lähtee kotiovelta melkein. Napatkaa ihmeessä joskus mukaan, tosin kannattaa varautua sähläämiseen jos mä olen mukana. Ajokauden aloitus vähän venyi (aloitin pari viikkoa sitten), kilometrejä on takana vielä surkean vähän ja mä olen edelleen talviterässä... Olen mä nyt tällä viikolla saanut muutaman sata kilometriä sentään ajettua, tänään tarttis taas lähteä keräämään lisää. Että Generig, ehkä nähdään vielä.
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    … Joka tulit turussa hämeentiellä rengas turun kohdilla sormi pystyssä keskustaan päin, sinäkö?
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
    Ketjusta siivottu tietoluovutukseen liittyvää sanansäilää. Olkaa ystävällisiä ja avatkaa aiheesta oma ketju.
    Yamaha R1 '06
  30.  
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Lainaa R1ivattu kirjoitti Katso viesti
    Ketjusta siivottu tietoluovutukseen liittyvää sanansäilää. Olkaa ystävällisiä ja avatkaa aiheesta oma ketju.
    Jo oli aikakin..
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
Sivu: 16 / 57:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen